יום חמישי , אפריל 18 2024
yesGOkids

יס משיקה את yesGOkids

חברת yes מרחיבה את מהלך "yes עם מי לגדול" ומשיקה את yesGOkids –                       אפליקציה המאפשרת צפייה בעולם תוכן עשיר לילדי הגן (2-6) עם כ- 3,000 תכני חינם בעברית ושפותחה על ידי טובי המומחים העוסקים בממשקים לילדים

***************************************************************************************************

לראשונה בישראל – Sync&Go, יכולת הורדת תכנים למכשיר לצפייה מאוחרת ללא תלות באינטרנט המאפשרת צפייה גם בזמן חופשה בחוץ לארץ

************************************************************************************************ שירות "גן סגור" – צפייה מוגנת ובטוחה רק בתוכן המיועד לילדים וללא פרסומות

************************************************************************************************

yesGO Kids הינו עולם תוכן שלם ומגוון המותאם לגילאי 2-6 ומעניק חווית צפייה מלאה ועשירה עם התכנים הכי פופולאריים היום לילדים והכולל בין השאר את הערוצים: דיסני ג'וניור, ניק ג'וניור, הופ! ובייבי ותוכניות רבות כגון: "דורה", "יובל המבולבל", "מועדון החברים של מיקי", "אומי זומי, "תותית", "תומס הקטר", זאת  בנוסף לתכנים חינוכיים מעולם yes" עם מי לגדול".

כל התכנים באפליקציה הינם בעברית או מדובבים לעברית. האפליקציה מושקת במגוון רחב של טאבלטים וסמארטפונים, כגון iPad, iPhone, ומכשירי אנדרואיד למיניהם.

 

yesGO Kids מעניק פתרון לנסיעות ארוכות וחופשות בארץ ובחוץ לארץ ומאפשרת הורדת תכנים למכשיר האישי לצפייה מאוחרת ללא תלות באינטרנט, כך שגם במקומות בהם לא קיים חיבור לאינטרנט יוכלו הילדים ליהנות מהתוכן האהוב והמוכר. במסגרת האפליקציה יכולים ההורים להגביל את זמן הצפייה עבור הילד, כמו כן, ניתן להגדיר רשימת ניגון המורכבת מהתכנים האהובים לצפייה רצופה.

yesGO Kids מושק לאחר חודשים ארוכים של מחקרים, תצפיות ומבדקי שמישות ע"י מומחית בתחום ה-  UI לגילאי הגן ד"ר שולי גילוץ וחברת האפיון UX Netcraft. הפיתוח נעשה בשיתוף עם חברת Action Item המתמחה בפיתוח אפליקציות חדשניות בכל הפלטפורמות ובשיתוף קבוצות של הורים לילדים בגילאי הגן והילדים עצמם. המטרה היתה לפתח מוצר בעל ממשק אותו יוכלו הילדים לתפעל באופן עצמאי ועם זאת בעל סביבה בטוחה ומוגנת מתכנים בלתי הולמים, ללא פרסומות והפרעות בצפייה הרציפה של הילדים.

האפליקציה זמינה בחינם לכל לקוחות החברה.

אורי גל, סמנכ"ל השיווק של yes : "yes ממשיכה להוביל את חווית הצפייה המשלימה גם בעולם הילדים ומשיקה את  yesGO Kids – שירות הפונה לילדים, מדבר בשפה שלהם ובמקביל מעניק שקט נפשי להורים. השירות עונה על הצורך בניידות בכל זמן ובכל מקום-בנוסף לטלוויזיה המסורתית ומעניק חוויית תוכן הוליסטית בעלת ערך מוסף חינוכי וחברתי".

 

יש לבדוק גם

במלאת חצי שנה לתחילת המלחמה

  במלאת חצי שנה לתחילת המלחמה: yes במהלך להעלאת המודעות לשחרור החטופים   במלאת חצי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.