שבת , אפריל 20 2024

יולי בערוץ לייפטיים

יולי 2016 בערוץ Lifetime

לקראת אולימפיאדת ריו 2016

משפחות אולימפיות / GOLD MEDAL FAMILIES

 

כל ערב ב-22:00, ימים ראשון עד שבת, 17-23.7 סדרה חדשה!

פרומו לסדרה:  https://youtu.be/QACLt2gis9U

 

\\filesrv.telad.co.il\DataShare\Channels\Social\Lifetime\יולי\Gold Medal Families - משפחות אולימפיות\L_Gold_Medal_Families-FB Cover-July17.jpg

תכנית דוקו חדשה מבית Lifetime מלווה שלוש אתלטיות ושלושה אתלטים אמריקאים במסעם אל עבר פסגת הקריירה שלהם – השתתפות באולימפיאדת ריו 2016!

 

הדרך אל הזהב היא מאבק רצוף אתגרים, כישלונות וכאב – פיזי ונפשי – את זה כולם יודעים.  

מה שידוע הרבה פחות הוא שמי שבדרך כלל נדרש להשקיע ולהקריב לא פחות מהספורטאי עצמו הם בני משפחותיהם. לא פעם, הופכת הקריירה הספורטיבית של האתלט למפעל החיים של כל בני הבית – כמויות הכסף, הזמן, הכוחות הנפשיים ותשומת הלב שנדרשים מהם הן אדירות.  רבים מהם נדרשים לוויתורים כואבים בחיים האישיים והמקצועיים שלהם על מזבח חלום ההצלחה הספורטיבית של בן משפחתם.

 

בסדרה שלפנינו אנחנו נחשפים לסיפורם של שישה אתלטים על סף ההצלחה ולמתח, לקשיים, לאושר ולאכזבה שהם ובני משפחותיהם חווים –על סף הרגע החשוב ביותר בחייהם.   

 

מי יגיע אל האולימפיאדה בסופו של דבר? מי עשוי לזכות במדליה ותהילה עולמית? ומה יהיה המחיר אותו יצטרכו לשלם? שבוע שידורים מיוחד לקראת אולימפיאדת ריו 2016– 17-23 ביולי, מדי ערב ב-22:00.


 

האתלטים ומשפחותיהם המשתתפים בסדרה הם:

אלי רייזמן מתעמלת קרקע בת 21, שזכתה כבר ב-2 מדליות זהב ומדליית ארד אחת באולימפיאדת לונדון 2012 (מה שהפך אותה למתעמלת הכי "מעוטרת" מהאולימפיאדה ההיא). אם היא תיבחר לייצג את ארה"ב באולימפיאדת ריו 2016, היא תהיה המתעמלת האמריקאית הראשונה מזה 15 שנה שנשלחת לשתי אולימפיאדות ברצף, ואם היא תזכה – היא עשויה להיות המתעמלת הראשונה בהיסטוריה שזוכה במדליה ברצף. הוריה של אלי, לין וריק, משכו תשומת לב ציבורית ובינלאומית כשוידאו שלהם, בו הם מתרגשים לצפות בבתם מתעמלת, הפך לויראלי. בתור הבת הגדולה מבין 4 ילדים, אלי זוכה לתמיכה מכל בני המשפחה, מה שמקל עליה להיות חלק מקבוצה אולימפית. זה אולי קשה להגיע לפסגה, אבל להישאר שם – זה מרשים באמת.

 

סטיל ג'ונסון מתמחה בקפיצה אולימפית למים. הוא בן 19, ויש לו סיכוי טוב לזכות הקיץ במדליה! משפחתו המלוכדת של סטיל מורכבת מהוריו – ביל וג'יל, ומאחיו רייס והולין. הם משקיעים את מיטב המאמצים הכלכליים והרגשיים שלהם במטרה שסטיל יגיע לריו, והם כל כך בטוחים בו ובעצמם שהם לא דואגים לתכנית חלופית, במידה וזה לא יקרה. בתור נוצרים אדוקים, הם זוכים לתמיכה ואהדה מקרב הכנסייה, מה שמחזק אותם מאוד בדרכם.

 

'ג'אירה גונזאלס (Jajaira Gonzalez), בת 19, נולדה להתאגרף. אביה, חוסה, היה מתאגרף רחוב בגוואדלחרה לפני שהגיע לארה"ב, ושני אחיה ג'ואט וג'וזה הם מתאגרפים בפני עצמם. לעומתם, אחיה הצעיר דווקא מתרחק מהאיגרוף, והאח הקטן ביותר סובל משיתוק מוחין. ג'ג'אירה נחושה בדעתה יותר מתמיד להתפרסם בעולם האיגרוף הנשי. היא מתאמנת עם ומול בני משפחתה, אבל גם משתתפת פעילה בכלכלת הבית כשהיא מנקה בתים יחד עם אמה סופיה. איגרוף הוא הכל עבור משפחת גונזלס, והם יעשו כל מה שצריך כדי להגיע לאולימפיאדה.

 

ג'ורדן ווינדל, בן 17, מתמחה גם הוא בקפיצה אמנותית למים.  כל מי שרואה אותו קופץ למים מיד משווה אותו לאגדת הקפיצה – גרג לוגאניס, שהוא במקרה גם המנטור של ג'ורדן. כשהוא היה בן שנתיים, ג'ורדן אומץ מבית יתומים בקמבודיה ע"י ג'רי ווינדל, שבהמשך התחתן עם אנדרס. שני האבות של ג'ורדן הקריבו המון (כולל עבודות יוקרתיות) כדי לעבור דירה ולגור קרוב לאחד מהמאמנים הטובים ביותר עבור ג'ורדן. אחרי שהשקיעו המון כספים בשיעורי קפיצה ועלויות נסיעה, האם סוף סוף ההשקעה הכלכלית והרגשית שלהם בקריירה של ג'ורדן תשתלם?

 

המתעמלת האמנותית נסטסיה ג'נרלובה, בת 16, משתוקקת להשתתף באולימפיאדה כדי להסב גאווה למשפחתה אבל גם כדי להיות המתעמלת האמנותית השחורה הראשונה אי פעם שהגיעה לאולימפיאדה. אמה, אולגה הייתה מתעמלת אמנותית בעצמה כשגרה ברוסיה. כיום היא אם חד הורית שמשקיעה את כל זמנה בלעבוד ע"מ שבתה תוכל לקבל את האימון הכי טוב. בעוד שמתעמלים אחרים מוקפים בד"כ בהוריהם, מאמנם וגם מסאז'יסט, נסטסיה מוצאת את עצמה לרוב לבד בימים של תחרות, כיוון שאמה צריכה לעבוד. כשהייתה בת 13 השתתפה בתחרות ארצית בארה"ב, והזמרת טיילור סוויפט נדלקה עליה והציעה לה להשתתף בצילומי הקליפ שלה – Shake It Off, אבל כמובן שמיד אחרי הצילומים היא חזרה לשגרת האימונים הקפדנית.

 

השחיין שון גרישופ, בן 16, מחזיק בניקוד גבוה מאוד בקבוצת השחיינים בני גילו בארה"ב, אבל אם הוא רוצה להגיע לאולימפיאדה בריו, הוא צריך לנצח שני שחיינים אלופים מהקבוצה. הוריו של שון, ניל ואן החליטו לעבור דירה למדינה אחרת כדי שניל יתאמן אצל המאמן הטוב ביותר עבורו, אבל כמה חודשים לפני מבחני הכניסה למשלחת של ארה"ב לאולימפיאדה, המאמן שלו החליט שהוא מתפטר. בנוסף, שני אחיו של שון ושון עצמו מתמודדים בתחרות חשובה לא פחות, התחרות על תשומת הלב של אמם.

 

נשים קטנות: אטלנטה / Little Women: Atlanta  

 

שלישי, מ-5/7, בשעה 22:45 סדרה חדשה!

 

פרומו לסדרה: https://youtu.be/w5mrHOvZCHI

ספין אוף לתכנית המצליחה נשים קטנות:LA. הסדרה החדשה עוקבת אחרי קבוצה חדשה של נשים קטנות ותוססות באטלנטה. הגורל המשותף מחבר את 6 הנשים יחד אל מול שאר העולם, והן יודעות בדיוק איך לתמוך אחת בשניה דרך אתגרי היומיום. אבל חוץ מחברות טובה, יש ביניהן גם לא מעט כסאחים ומלחמות אגו שמתפוצצות לפעמים אפילו במכות. \\filesrv.telad.co.il\DataShare\Channels\Social\Lifetime\יולי\LittleWomen-ATL.JPG

אשלי מיני רוז היא ה"מאמא" של החבורה,  אמנדה ה"תינוקת" ואנדריאה "הקשוחה" סאלינס הן תאומות זהות שעוזבות לראשונה את בית הוריהן במטרה לכבוש את סצינת המועדונים של אטלנטה. אנדריאה היא אמא לילד נמוך קומה, וגם ברי בארלופ – סביר היה שהדבר יחבר אותן, אבל האמת היא הפוכה. ברי, שנראית ביישנית בהתחלה, מתגלה במהרה כיצור כועס, בעיקר בכל הנוגע לתאומות סאלינס. טיפאני "מוני" קאשט שהתפטרה לאחרונה מהעבודה וכעת מחפשת את נתיב חייה ושוקלת צעדים, ואמילי פרננדז שמתפקדת על תקן המנהיגה של הקבוצה כי היא יודעת להגיד תמיד את הדבר נכון ולהפוך כל אירוע למסיבה.

 

סרטים בלעדיים לערוץ Lifetime בבכורה טלוויזיונית:

שורשים של תקווה / Showing Roots

28/7, יום חמישי, 22:00 – בכורה טלוויזיונית

בשנת 1977 שודרה מיני סדרה בשם שורשים אשר טלטלה תודעתית כיוון שזו הייתה החשיפה הטלוויזיונית הראשונה של ההיסטוריה הטרגית של מי שהיו העבדים השחורים בארה"ב. דרך סיפורו של קונטה קינטה, אדם חופשי שנחטף מביתו בגמביה ע"י סוחרי עבדים, ודרך הסיפור של משפחתו, רבים מצאו עצמם מזדהים וכואבים את אשר קרה. \\filesrv.telad.co.il\DataShare\Channels\Social\Lifetime\יולי\Showing Roots.JPG

 

עלילת סרט הדרמה החשוב שנשדר "שורשים של תקווה" (הפקה מקורית של ערוץ Lifetime) מתרחשת בעיירה דרומית בארה"ב בשנת 1977, כשברקע משודרת הסדרה המדוברת. הגיבורות הן שתי נשים צעירות- שם האחת ויולט (מגולמת ע"י מגי גרייס מ'חטופה'), והשניה פרל (אוזו אדובה מ'כתום זה השחור החדש'), שמנהלות חברות אמיצה ולא צפויה באותה תקופה, שכן האחת מהן לבנה והשניה שחורה.  לאחר ששתיהן מפוטרות מעבודתן, ולאור החברות הקרובה (שמרימה הרבה גבות ברחבי העיירה), הן מחליטות לפתוח מספרה בבעלותן; מעשה שאפתני בפני עצמו, אבל זה לא הסוף – הן גם מצהירות שכוווולם מוזמנים להסתפר, ללא הבדלי גזע. כמובן שהדבר לא מתקבל יפה בקרב הקהילה הלבנה והשמרנית בעיירה, אבל הן לא מוותרות ויוצאות יחד למסע ערכי שבסיסו חקירה עצמית, חתירה לשוויון ועצמאות, ולא פחות חשוב: חיפוש אחר התספורת המושלמת.

עם: אדם ברודי (מר וגברת סמית', The OC) בימוי: מייקל ווילסון ('המסע אל האושר'), 2016, ארה"ב.

 

הכוכבת האמיתית: וואנדה דוראנט / The Real MVP: The Wanda Durant Story

16/7, יום שבת, 22:00 – בכורה טלוויזיונית!\\filesrv.telad.co.il\DataShare\Channels\Social\Lifetime\יולי\Real MVP The Wanda Durant Story.jpg

סרט דרמה חדש מבית היוצר של Lifetime ובהפקת קווין לטיפה, בו סיפור אמיתי ומעורר השראה על הקרבה ומסירות של אם למען בנה, וגם מדריך עקרוני לגידול סופרסטארים.

וואנדה דוראנט היא אמו של אחד משחקני הכדורסל הטובים בעולם, זוכה תואר ה-MVP (השחקן המוערך ביותר של ה-NBA) לשנת 2014 – קווין דוראנט. בגיל 21, וואנדה הייתה כבר אם חד הורית לשני ילדים קטנים, שנאבקת בהתמדה ועובדת מסביב לשעון כדי שלילדיה יהיה גג מעל הראש וקצת אוכל בצלחת.

בתמיכת אמה ברברה, ובעזרת חברתה הטובה – הצליחה וואנדה לוודא שאת השעות הפנויות שלהם, יעבירו שני בניה במגרש הכדורסל והרחק מצרות, תוך כדי שהיא מוותרת על הגשמת החלומות האישיים שלה על מנת לפרנס את הילדים ולרכוש להם השכלה טובה.

בסופו של דבר, השקעתה השתלמה (ועודנה), כיוון שקווין הפך להיות שחקן מוערך מאוד ב-NBA. כשהוא זכה בתואר "השחקן המוערך ביותר" בשנת 2014, כל מי ששמע את הנאום שלו התרגש יחד איתו (https://youtu.be/jrL-LYJ9afQ)– כשהוא מכריז מול כולם שכל הקרדיט להצלחתו מגיע לאמו, ושבעיניו היא ה-MVP האמיתית, ושההקרבה שלה היא שאיפשרה לו לרדוף אחר חלומותיו ולהגיע לאן שהגיע.

עם: קסנדרה פרימן (Inside Man, Single Ladies), טרייסי טומס ((Cold Case, Rent, פאולטה וושינגטון (Wilma). בימוי: נלסון ג'ורג' (Life Support, A Ballerina’s Tale). ארה"ב, 2016

 

רוצח בחדר הסמוך / The Wrong Roommate  

14/7, יום חמישי, 22:00 – בכורה טלוויזיונית!

דרמה מקורית מבית ערוץ Lifetime. בעוד היא מתאוששת מפרידה מארוסה, מרצת-קולג' צעירה באה לשמור על בית אחותה ועל האחיינית בת ה-17 שלה המתגוררת בו. מה שהיא לא יודעת זה שהאחיינית שלה איפשרה לאחד הידידים שלה להתגורר בזמן הזה בחדר האורחים. דברים הופכים להיות מורכבים כשהיא מבינה שהדייר המסתורי הזה שומר סודות אפלים מעברו. בימוי: דייויד ד'קוטאו. עם: אריק רוברטס, ויויקה א. פוקס (קיל ביל), דומיניק סוויין, בריאנה צ'ומר סטאר. ארה"ב, 2015\\filesrv.telad.co.il\DataShare\Channels\Social\Lifetime\יולי\The Wrong Roomate.jpg

 

סרטים – סרטים – סרטים

להתאהב מחדש / The Rebound  [2/7, שבת, 22:00] בכורה בערוץ!

סנדי (קת'רין זיטה ג'ונס) היא רעיה ואם לשניים, שמגלה שבעלה בוגד בה. אחרי פרידה כואבת, היא מחליטה לעבור לגור עם שני ילדיה בניו יורק סיטי, שם הם מתחילים חיים חדשים. בבית קפה, היא מתיידדת עם אחד המלצרים – ארם בן ה25 (ג'סטין בארטה). ארם סיים זה עתה לימודי מגדר והוא לא יודע מה לעשות עם החיים שלו, אז הוא הופך להיות הבייביסיטר של ילדיה של סנדי. לא עובר הרבה זמן, ועל אף הפרש הגילאים והתקופות השונות בחיים, השניים מתחילים להתערבב רומנטית ואפילו לשקול לעשות ילד ביחד, מה שמביא איתו הרבה בעיות.  בימוי: בראד פרונדליך. ארה"ב, 2009

 

סלסט וג'סי לנצח / Celeste and Jesse Forever [9/7, שבת, 22:00] בכורה בערוץ!

סלסט וג'סי התחתנו צעירים מאוד, ומאז הם מתחזקים קשר עמוק מאוד וכנה שבבסיסו חברות אמיתית וטובה, אבל דברים לא כל כך מסתדרים להם מבחינת תיאום ציפיות על צורת החיים שהם רוצים לנהל והם מחליטים להיפרד, אבל מבטיחים להישאר חברים הכי טובים לנצח. סלסט מתחזקת קריירה מצליחה והיא אקטיבית באופן כללי, וגם היוזמת של הפרידה. ג'סי הוא אמן מובטל שלא ממהר לשנות את הסטטוס שלו, והוא מקבל בפאסיביות את ההחלטה שלה – והם אכן מצליחים להישאר חברים טובים לתקופה. אבל ברגע שבת הזוג החדשה של ג'סי אומרת לו שהיא בהריון, העניינים מתחילים להסתבך.. עם: ראשידה ג'ונס ('הרשת החברתית', 'הקול בראש', מחלקת גנים ונוף'), אלייז'ה ווד ('שר הטבעות', 'שמש נצחית בראש צלול'), אנדי סמברג ('מפלצת של מלון', 'ברוקלין 9:9'). בימוי: לי טולאנד קריגר  ('הסיפור של אדליין'). ארה"ב, 2012.

 

הכל נשאר במשפחה /   Straight A's[7/7, חמישי, 22:00] בכורה בערוץ!

דרמה. בכל משפחה יש כבשה שחורה, במשפחה הזאת מדובר בסקוט (ריאן פליפה), שבמשך 10 שנים בילה בלהיכנס ולצאת מגמילה. חוץ מזה הוא רדוף ברוחה של אמו שלוחצת עליו לחזור הביתה ולקשר עם המשפחה שהוא נטש 10 שנים קודם לכן. הוא מחליט להקשיב לה לשם שינוי, קונה סוס ויוצא לדרך לכיוון טקסס, כשכל מה שיש לו זה שקית של כדורים ומריחואנה. כשהוא מגיע, הוא מגלה שאחיו – עליו הוא עדיין כועס – נשא לאישה את אהובתו הראשונה של סקוט. בימוי: ג'יימס קוקס ('וונדרלנד'). עם: אן פקין ('הפסנתרן', 'ג'יין אייר'), לוק ווילסון ('לא רק בלונדינית', 'אולד סקול'). ארה"ב, 2013

 

נערה בפארק /  The girl in the Park [30/07, שבת, 22:00] בכורה בערוץ!

15 שנים לאחר שבתה בת ה3 נחטפה, ג'וליה (….) עדיין מוכת חרדה ופוסט טראומה, ובאופן שיטתי היא מתנתקת מכל מי שאי פעם היה קרוב אליה, על אף מאמצים חוזרים של בעלה ובנה להתקרב אליה ולדאוג לה לטיפול נפשי. כשג'וליה פוגשת את לואיס, בחורה צעירה עם עבר מסתורי – כל הצלקות הנפשיות של ג'וליה נפתחות מחדש, ולאט לאט היא מתחילה להאמין ולקוות שלואיס היא הבת הקטנה שנחטפה לה לפני שנים. בימוי: דייויד אובורן. עם: סיגורני וויבר ('אוואטר', 'הנוסע השמיני'), קייט בוסוורת' ('סופרמן חוזר', '21'), אלסנדרו ניבולה ('חלום אמריקאי'). ארה"ב, 2007

יש לבדוק גם

yes משיקה ערוצים חדשים

  yes  משיקה שני ערוצי סרטים חדשים:   yes+CINEMA ו-yes+DIAMONDS  הערוצים החדשים ישדרו את הסרטים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.