יום שישי , מרץ 29 2024
לוגו !E

מאי בערוץ !E

מאי 2016 בערוץ !E

משפחת קרדשיאן 12 /Keeping up with the Kardashians 12

החל מ- 6.5, ימי שישי, ב-16:00 עונה חדשה בכורה!

https://youtu.be/QcP30ZuSPtg

הסדרה הנצפית ביותר של ערוץ !E חוזרת לעונת הבת-מצווה, כשהמשפחה ממשיכה להתרגל לנסיבות החדשות והבלתי צפויות. C:\Users\neshemm\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Kardashians S12 PR 8x10 300dpi wk.jpg

 

קלואי עומדת בפני המסע הארוך והמפרך של שיקומו של למאר, קורטני פותחת פרק חדש בחייה וקנדל נאבקת למצוא את האיזון בין הקריירה המשגשגת כדוגמנית בין-לאומית והכמיהה לבלות זמן עם בני משפחתה האהובים. למרות שחייהם מתפתחים לכיוונים שונים, הקשר העמוק בין בנות משפחת קרדשיאן והתמיכה שהן מעניקות זו לזו, לא נפגמים, וכמו תמיד, המשפחה היא מעל לכל!  

 

בתחילת העונה נמצא את קלואי, שנאלצת להסתגל למערך הכוחות החדש ביחסיה עם למאר – כעת היא צריכה לטפל בו. סקוט ממשיך לנסות לתפקד כאב מסור וקונה בית בקלבאסס, כדי להיות קרוב לקורטני ולשלושת ילדיהם. במקביל, קורטני מנסה ליהנות מהחזרה לעולם הרווקות.

 

השיפוצים המתמשכים והבלתי נגמרים בביתם של קים וקניה גובים מחיר כבד ממערכת היחסים בין קריס לקים, והגיע זמן לסיים את המגורים המשותפים. אחרי חודשים ארוכים, קים נאלצת לעזוב את בית אמה ולמצוא פתרון דיור אחר. קיילי הולכת בעקבות אחותה ומצליחה "לשבור את האינטרנט" עם השקת ערכת איפור השפתיים שלה. קנדל, שהקריירה שלה מגיעה לשיאים חדשים, משיקה ליין ביגוד במשותף עם קיילי, טסה ליעדים שונים לעבודה ובילויים, מככבת על שערי מגזינים וצועדת על מסלולי תצוגות האופנה הכי נחשבות. אך עם הצלחה כזו גדולה מגיעים וויתורים עצומים, וקנדל צריכה להחליט אם קידום הקריירה שווה את מחיר החמצת רגעים וחוויות משפחתיות שלא יחזרו.

 

משפחת קרדשיאן – עונה חדשה! החל מ- 6.5, ימי שישי ב-16:00 בכורה!

 

#ריץ' קידס מבוורלי הילס 4 – עונת החתונה!

החל מ- 6.5, ימי שישי ב-16:45 עונה חדשה בבכורה!

העונה הרביעית של הריץ' קידס (חבורת יפים וצעירים, דור שני למשפחות טחונות במיוחד) תתמקד בהכנות לחתונת השנה – החתונה של מורגן סטיוארט וברנדון פיצפטריק. כל זוג שמתארס עובר רכבת הרים רגשית (וכלכלית), כשהוא מארגן חתונה בינונית בראשון לציון, אז הסערות שעוברות על הזוג המיוחס מאיזור מיקוד 90210 הן גדולות בהרבה. חתונה שמיועדת לאלפיון העליון דורשת הכנות מליגה אחרת, ויחד עם חבריהם הטובים ביותר  – דורותי וואנג, אי. ג'יי. ג'ונסון וג'וני דרובל, הנסיכה מבוורלי הילס, והחתן המיועד איל הנדל"ן, יתעדו, ינציחו, ויפרסמו באינסטוש, בטוויטר ובפייסבוק – כל צעד אל חתונת החלומות. החל מבחירת המיקום, עיצוב הפרחים, בחירת עוגה רבת קומות ועד השמלה וההזמנות.  

 

במקביל לטרפת החתונה, דורותי, אי. ג'יי. וג'וני, נחושים להזניק את הקריירות שלהם. דורותי, שהחליטה לתת צ'אנס נוסף לעולם הדייטים לאחר הפרידה הכואבת, מנסה לקדם את מיזם התכשיטים שלה ולהפוך לאשת עסקים מצליחה בזכות עצמה. ג'וני חוזר לעולם המוסיקה, והפעם הוא מנסה לחדור לסצנת המסיבות ולהפוך לדי ג'יי הכי מבוקש בבוורלי הילס ומחוצה לה. אי.ג'יי, שהשיל לאחרונה למעלה מ-80 ק"ג, מנסה את מזלו בעולם הדוגמנות והמשחק. אך הדבר העיקרי שמאחד בין שלושת החברים הוא תחושת הניכור מהזוג המאורס, והריחוק הזה יוצר לראשונה שני מחנות נפרדים בחבורה הנוצצת.

 

6.5 פרק 1. #בריידזילה: ההיסטריה של מורגן לקראת החתונה מטריפה את ברנדון. כשמורגן עסוקה בהכנות לחתונה דורותי מחפשת תמיכה אצל ביאנקה. אי.ג'יי מוצא דירה ב-LA וצריך להחליט מה יעשה כשיהיה גדול, וג'וני מקבל חדשות מבהילות.

13.5 פרק 2. #לא_שושבינה: מורגן בוחרת בדורותי להיות אחת מהשושבינות שלה, אך דורותי מעדיפה לטוס לניו יורק בזמן ההכנות. אי ג'יי מגלה את עולם הדייטים המופלא בסדנת טנטרה. במקביל, ג'וני עושה את צעדיו הראשונים כדי ג'יי.

20.5 פרק 3. #אחת_שיודעת: אי.ג'יי מסכים שדורותי תחפש עבורו בחורים. מורגן מתנצלת על התנהגותה, אך בעיות חדשות צצות כשברנדון והיא לא מסכימים בענייני כספים. ביאנקה מגלה לדורותי וג'וני סוד על ברנדון ומכעיסה את מורגן. 27.5 פרק 4. #להתעורר_בוגאס: מורגן וברנדון נפגשים עם אסטרולוגית ומגלים שתאריך החתונה שלהם בעייתי. אי.ג'יי מחליט להקים אימפריה עסקית ובמקביל גם לתרום לקהילת הלהט"בים. דורותי לוקחת את כולם לוגאס ליום הולדתה, שם מורגן מתעמתת עם ביאנקה על הערותיה הנבזיות על ברנדון. במקביל התנהגותה של ביאנקה מביאה את דורותי לרתיחה.


 

אסונות מפלסטיק 3 / BOTCHED S3  

החל מ- 21.5, ימי שבת, ב- 16:00 עונה חדשה בבכורה!

C:\Users\neshemm\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\BOTCHED S2_VOD_1920x1080.jpg

https://youtu.be/9CWyjtO1Usk

ניתוחים פלסטיים ממשיכים להיות אובססיה תרבותית, ותכניתם של ד"ר פול נסיף וד"ר טרי דוברו לא רק עוסקת בתוצאות האובססיה הזו, אלא גם ממש משנה לטובה את חייהם של המטופלים המופיעים בה. בשתי עונותיה הראשונות זכינו לצפות ברופאים מטפלים בפציינטים שסבלו משלל תופעות מוזרות, החל מנשים שסבלו מתוצאותיהן של הזרקות חומרים שנקנו בשוק השחור, דרך ניתוחי מתיחת בטן מזעזעים, ועד תיקוני ניתוחי חזה שהסתיימו במקרי "חד-שד" מעוררי אימה.

 

בעונה השלישית נכיר קבוצה חדשה של מטופלים, שעבורם שני המומחים המוכשרים הם המוצא האחרון והיחיד להציל את הופעתם החיצונית. הרופאים המוכשרים יעשו הכל כדי  לתקן את האסונות האסתטיים שנוצרו מרשלנותם/חוסר המקצועיות של המנתחים הקודמים. בדרך הם יעזרו למטופלים לשקם את הכאב הנפשי והפיזי שנוצר, ויעניקו להם הזדמנות שניה לזכות בביטחון עצמי ובחיים טובים יותר.

 

21.5 פרק 1. בפרק פתיחת העונה החדשה, ראג'י, שלפניה הוזרק מלט, חוזרת לרופאים כדי לנסות לשקם אותם. טרי מנתח אישה שפטמותיה גבוהות מדי, ומטופלת "שלא מהעולם הזה" מבקשת מהרופאים שיעזרו לה להיראות כמו חייזרית.

 

28.5 פרק 2. הרופאים עוזרים לצ'יינה, אלופת היאבקות נשים, לתקן את החזה ששיפצה בתאילנד. פול מנתח אף של מטופלת שמצביע תמיד על השעה 7, והרופאים נפגשים עם דוגמנית טרנסג'נדרית, שלחייה מזכירות סנאי, בעקבות זריקות מפוקפקות.

 

השטיח האדום של המט גאלה 2016 / The Red Carpet of the Met Gala

יום שלישי, 3.5, ב- 21:55 בכורה!

ג'וליאנה רנסיק ומנחי ערוץ !E מגיעים לראשונה לשטיח האדום הכי שיקי, בערב הנוצץ של עולם האופנה – המט גאלה, נשף ההתרמה היוקרתי למוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, המתקיים בפתיחת תערוכת האופנה השנתית במוזיאון. מי שאמונה על בחירת נושא הנשף ועל הרכבת רשימת המוזמנים האקסקלוסיבית היא כוהנת האופנה הגדולה, עורכת מגזין ווג – אנה וינטור. מי שמקבל הזמנה לנשף, מקבל גושפנקא להיותו דמות מפתח בתעשייה. כל הכוכבות הגדולות עמלות זמן רב יחד עם המעצב החביב עליהן, כדי לעצב בגד בהתאם לנושא שבחרה וינטור, וליצור הופעה בלתי נשכחת. השנה הנושא הנבחר הוא: Manus X Machina: Fashion in an Age of Technology, השילוב המרתק בין תפירה ועבודות יד מדויקות ובין ההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום הטקסטיל בשנים האחרונות.

 

משטרת האופנה של המט גאלה

יום שישי, 6.5, ב-18:15 בכורה!

המט גאלה הוא הערב בו הכוכבות חייבות לבלוט. הן לובשות לאירוע את הבגדים הכי מעניינים, מוזרים, ולעיתים ממש כעורים. מליסה, ג'וליאנה, בראד ומרגרט, יסקרו את מה שלבשו הסלבס בערב "האוסקר" של עולם האופנה, הגאלה במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, בניצוחה של אנה ווינטור. מי הבריקה ומי פישלה ובגדול?

 

השטיח האדום של טקס פרסי הבילבורד 2016

יום שני, 23.5, ב-22:15 בכורה!

ג'וליאנה רנסיק ומומחי האופנה של ערוץ E! מגיעים לשטיח האדום של טקס פרסי המוסיקה של בילבורד.  הפרסים בטקס מוענקים מטעם מגזין המוסיקה Billboard, המפרסם את מצעדי המוסיקה החשובים בארה"ב. בניגוד לפרסים אחרים שניתנים ע"י חברי אקדמיה או ע"י הצבעת קהל, פרסי הבילבורד ניתנים לאומנים המצליחים ביותר, כשההצלחה נמדדת ע"פ נתוני המכירות, ההורדות וההשמעות שלהם. הטקס נחשב לאחד החשובים בתעשייה, יחד עם הגראמי ופרסי המוסיקה האמריקאים. בשנה שעברה, טיילור סוויפט היתה המנצחת הגדולה של הטקס, כשזכתה בלא פחות מ-6 פרסים, ביניהם פרס האמן המצליח (Best Artist) לשנת 2015. השנה סוויפט ודה וויקנד זכו במספר המועמדויות הגבוה ביותר עם 7 לכל אחד, ואדל אחריהם עם 5 מועמדויות.

 

משטרת האופנה של טקס פרסי הבילבורד

יום שישי, 27.5, ב-18:15 בכורה!

הצטרפו אל מליסה ריברס, ג'וליאנה רנסיק, בראד גורסקי, מרגרט צ'ו וניני ליקס, לניתוח אופנתי יסודי של כל הטוב, הרע וה"מה לעזאזל היא חשבה?" ברגעי האופנה הגדולים, על השטיח האדום של טקס פרסי המוסיקה של מגזין בילבורד 2016.


 

סדרות ממשיכות – פרקים חדשים:

 

רקדניות ה-LA קליפרס / L.A. CLIPPERS DANCE SQUAD  

ימי שישי ב-17:30 בכורה!

סדרת דוקו ריאליטי חדשה ומלהיבה על מאחורי הקלעים של עולם הקבוצות המקצועיות של הרקדניות-מעודדות, עולם תחרותי לא פחות מעולמם של שחקנים ה-NBA על המגרש! הצופים יזכו להצצה חסרת תקדים לחייהן של הרקדניות, ויראו כמה קשה להתקבל וקשה עוד יותר לעבוד באחת הקבוצות המובילות בענף. הרקדניות של ה-L.A. קליפרס מייצגת את אחת הקבוצות הבולטות בליגת ה-NBA ונדרשות להצטיין על המגרש ומחוצה לו. הסדרה עוקבת אחר הכוכבות העולות של הקבוצה, מהאודישנים המלחיצים, האימונים המפרכים, מערכות היחסים בתוכה, והניסיונות לאזן בין קריירה מלחיצה וחיים פרטיים.

 

הסדרה נפתחת בקיץ, כשמאות רקדניות מלאות תקווה מגיעות מכל רחבי ארה"ב להיבחן למקומות הספורים בנבחרת היוקרתית, חלקן ותיקות שנלחמות לקבל את המקום שלהן בחזרה וחלקן מגיעות לראשונה ללוס אנג'לס, לנסות הגשים את חלום חייהן. אחרי שמרכיבים את הקבוצה, הרגשות, האמביציה וכוח הסבל של הבנות יעמדו למבחן בשעות הארוכות והקשות של האימונים. כשהעונה תתקדם, נבחין שדרושים הרבה יותר מחוש קצב וכשרון ריקוד, כדי להישאר בקבוצה.  

 

6.5  פרק 4. פטרה בוחרת עשר רקדניות לנסיעה לסין והשאר כעוסות. בסין, רקדנית חורגת מהחוקים ומסכנת את מקומה בקבוצה. האנה נוסעת לניו אורלינס כדי לפגוש את האקס.

 

13.5 פרק 5. את'נה מקבלת אסאמאס מסתורי בסין שמטריד את מנוחתה. בלוס אנג'לס, האנה,סוואנה ובלייר מתעמתות עם את'נה על התקרית בסין, ופטרה מגיעה להחלטה דרמטית.

 

ערוץ !E

HOT 31  I  YES 37

יש לבדוק גם

יום האישה ב-yes

  יום האישה 2024 ב-yes       שיתוף פעולה עם 'שבוע הנערה הישראלית' וסרטי דוקו על נשים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.