יום חמישי , מרץ 28 2024

אפריל בערוץ לייפטיים

אפריל 2016 בערוץ Lifetime

קרבות א-קפלה / Pitch Slapped

החל מ-2.4, ימי שבת, ב-16:45 סדרה חדשה!

 

 

כשפיץ' פרפקט ו-Glee הפכו לריאליטי: שתי קבוצות בני נוער מניו ג'רזי מתחרות ביניהן על תואר "קבוצת הא-קפלה הטובה בעולם" (א-קפלה=שירה הרמונית בקבוצה ללא ליווי מוזיקלי). סדרה חדשה של Lifetime, שלא יכולה להיות שום דבר פרט לחגיגת הורמונים של בני נעורים, דרמות, מתח, לחץ, גאווה, השפלה והמון מוזיקה טובה. לכל אחת מהקבוצות יש מאמן צמוד ונלהב, ששואף לקחת אותה אל עבר זכייה בתואר הנכסף, דרך שיטות האימון והפילוסופיה שלו. את הקבוצה הראשונה, Stay Tuned, מאמן דיק שארון, שהוכתר כ"אבי הא-קפלה המודרנית", אחרי שהפיק וביים את המוזיקה בסרט 'פיץ' פרפקט'. עבור שארון, שירת הא-קפלה היא "דרך להביא לעולם הרמוניה בעזרת הרמוניה מוזיקלית". את הקבוצה המתחרה, Highland Voices, מאמנת דיאנה פרסלר – זמרת, אמנית דיבוב ומאמנת מקהלות א-קפלה). המוטו שלה הוא "הם רואים אותך טוב משהם שומעים אותך", משמע: המוזיקה פחות קריטית, העיקר הוא השואו. הקבוצה של פרסלר כישרונית בטירוף ומשופשפת בתחרויות, כך ששאיפתה החדשה היא לזכות בתהילה עולמית. הקבוצה של שארון, לעומת זאת, מוגדרת כ'אנדרדוג' כי היא בעלת פחות ניסיון בתחרויות ומחזיקה פחות תארים, אבל חבריה כישרוניים לא פחות. שתי הקבוצות יתחרו ביניהן במשך שמונה שבועות, כשכל פרק מהווה הכנה לתחרות הגדולה והארצית שתתקיים בסוף העונה.

 

פרק 1: אלוהי הא-קפלה >> שבת, 2.4.16, 16:45:  נכיר את שתי המקהלות והמאמנים. דיק פוגש את הקבוצה וקולט שיש בה המון זמרים, ומתחיל מהלך של צמצום הקבוצה לחצי. דיאנה פרסלר מחליטה שכדאי לשנות את התפקידים בקבוצה ולהחליף את זמרת הסולו במישהי אחרת. עוד נגלה, שפרסלר ושארון הם יריבים ותיקים ולשניהם יש מניעים אישיים לנצח בתחרות.

פרק 2: האם הם יישארו שניים? >> שבת, 9.4.16, 16:45:  Stay Tuned עדיין נסערים מההפסד ונאבקים לראשונה עם כוריאוגרפיה לשיר. בינתיים, דיק לוקח סיכון עם זמר סולו חדש. ונראה שדיאנה תצטרך להפסיד כשאחד מהזמרים המרכזיים של Highland Voices לא מגיע לאימונים ביום שלפני התחרות.

המאמן שרזה איתי / Fit to Fat to Fit

החל מ-19.4, ימי שלישי, ב-22:45 סדרה חדשה!

 

 

עד כה התרגלנו לראות בתכניות ריאליטי-הרזיה אנשים עם עודף משקל, שנואשים לעשות שינוי בחייהם אבל מתקשים לעשות אותו לבד. אז נרתם לעזרתם מאמן-על חטוב ואלוהי ומפיח בהם תקווה, מבין ללבם וגוער בהם לרוץ מהר יותר ולהפסיק עם הצ'יזבורגרים.

 

אך בסדרה החדשה מוגש לנו פורמט חדש עם טוויסט: 10 מאמנים מתבקשים להקריב את הגזרה החטובה שהם מתחזקים כבר שנים ויחד איתה את הבריאות האישית שלהם, למען סולידריות פיזית עם הלקוחות כבדי המשקל שלהם.

 

במשך ארבעה חודשים המאמנים מפסיקים לעשות ספורט, מאביסים את עצמם ללא הבחנה בכמויות אדירות של אוכל שומני בטירוף (מה שנשמע כמו הפנטזיה של רובינו, אבל בשביל החבר'ה האלה זה סיוט) ומזדעזעים מהמראה החדש של גופם, אותו טיפחו במשך שנים. הם עושים את כל זה כדי להצהיר מול המתאמנים שלהם שהכל אפשרי, כדי לחוות את הדברים באמת, מתוך נקודת המבט של המתאמן ובכדי לרתום אותם למסע משותף בדרך לגוף דקיק, חטוב ובריא.

 

בכל פרק אנו פוגשים מאמן אחד ומתאמן אחד, ולכל אחד מהם הסיפור שלו: אנו לומדים להכיר את הסיבות שהביאו את המתאמן למצב הקשה אליו הגיע, ואת הסיפור של המאמן שהביא אותו לבחור ולהתמיד באורח החיים הבלתי מתפשר שלו, כמו גם את הקשיים האישיים של שני הצדדים לאורך התהליך – ואת ההתגברות עליהם, עד שהם מגיעים אל היעד הנכסף.

 

פרק 1: אלכס וג'ף >> שלישי, 19.4, 22:45:   אלכס הוא דיאטן מוסמך, עם ניסיון של 17 שנה כמאמן כושר – אפשר להגיד שהוא הפך את החיטוב למדע. ג'ף הוא "מכור" לאוכל, שרוצה לאבד משקל לקראת החתונה הקרבה ובאה שלו. אלכס מנסה להבהיר לג'ף שחיטוב הוא הרבה יותר מהותי מאשר ההופעה החיצונית של אדם, ומנסה לעזור לו לשנות את אורח החיים שלו לתמיד.

נשים קטנות: LA – עונה 3   LITTLE WOMEN: LA3  /

החל מ- 19.4, ימי שלישי, ב- 22:00 עונה חדשה!

 

 

חבורת הנשים נמוכות הקומה ממשיכות במסען המאתגר כשהן בשנות ה-30 של חייהן. הן מתעסקות באופן אמיתי ובוטה בסוגיות של סקס, זוגיות והחיפוש אחריה, אתגרים של מימוש עצמי וקריירה, הרצון להביא ילדים לעולם ומערכות היחסים המורכבות ביניהן. על הדרך הן עושות המון כיף וצחוקים, ונעות דרך הקשיים עם המון חן.

 

העונה החדשה של נשים קטנות LA מביאה איתה פנים חדשות לקבוצה המלוכדת הזו. האחת שיודעת, בריטני, מגיעה היישר מסיבוב ההופעות עם מיילי סיירוס, ומגלה שיש לה קצת לכלוך על כמעט כל אחת בקבוצה. והשניה, יסמין, שמקיפה את עצמה בגברים בגודל ממוצע, כולל בנה, מיד מתחילה בדרמות עם טוניה. השתיים מצטרפות לחבורה שכוללת כבר את בריאנה, שרוצה לחדש את מערכת היחסים עם מאט (בניגוד לשביעות רצון הבנות), ומקבלת הזדמנות לחתום על חוזה בחברת הפקה מוזיקלית; כריסטי וטוד מתקדמים בהחלטתם להביא ילד לעולם והיא מתחילה בטיפולי פוריות, בעוד טרה וג'ו מתמודדים לראשונה עם ההורות; טוניה ממשיכה לקדם את החזון שלה ובונה תכנית אימון כושר לאנשים נמוכי קומה, וגם מנסה לשדל את הבויפרנד להתחתן. אלנה ופרסטון מחדשים את נדרי החתונה שלהם והבנות נוסעות לחגוג איתם בהוואי. הבנות מתנסות במדיטציה בריטריט משותף, מה שמעלה כאבים עמוקים מהעבר שלהן ובמקביל הן מתעמתות עם בריאנה על החתונה הסודית שלה עם מאט!

 

סרט בלעדי לערוץ Lifetime

 

טוני ברקסטון: הסרט / Toni Braxton  

21.4, יום חמישי, ב- 22:00 בכורה!

שידורים נוספים:  22/4, שישי, 16:00;  23/4, שבת, 13:40

דרמה מוזיקלית, שהוכתרה כסרט הכי נצפה בערוץ Lifetime בשנה האחרונה. הסרט חושף את סיפור חייה האישיים של טוני ברקסטון, זמרת ה-B&R המפורסמת, שזכתה ב-7 פרסי גראמי ומכרה מיליוני תקליטים ברחבי העולם. טוני היא בת למשפחה פשוטה וצנועה, אביה כומר ואמה מנצחת על הלהקה שטוני ואחיותיה חברות בה. יום אחד מגיעים שני מפיקים צעירים עם חלומות גדולים ומזהים מיד את הזמרת המדהימה והמרגשת שניצבת מולם, עטופה במשפחתה, מבלי שיהיה להם מושג שמהר מאוד היא תגיע לפסגת המוזיקה העולמית ותגשים חלום אחרי חלום!

 

על אף ההישגים המקצועיים שטוני כובשת – חייה הפרטיים רוויי דרמה. היא חווה אהבות לא פשוטות וגירושין, מערכות יחסים מורכבות עם האחיות וההורים, בנה הצעיר מתגלה כאוטיסט ומחלת הזאבת תוקפת את גופה. הדרך עקלקלה עבור טוני, אבל היא לא נשברת ואף יותר מזה – היא מתייחסת לכאב ולסבל כאל שיעור על מנת להפוך להיות אמיתית יותר עם עצמה ועם חייה, וכך היא יוצאת שלמה ומחוזקת ומהווה השראה לכל מי ששומע את סיפורה. עם: לקס סקוט דייויס (בתור טוני), דבי מורגן ("היפים והאמיצים") , סקיי פ. מרשל ("ההונאה"). בימוי:  וונדי קרטיס היל. ארה"ב, 2016.

 

טוני ברקסטון: הסיפור האמיתי / Beyond the headlins: toni Braxton

    21.4, יום חמישי, ב- 23:25 בכורה!

שידורים נוספים:  22/4, שישי, 17:15;  23/4, שבת, 12:15

דוקו הסוקר את חייה של טוני ברקסטון ועונה על כל השאלות שאפילו לא ידעתם שאתם רוצים לשאול. בשילוב ראיונות עם אמה ואחיותיה, שחושפים רגעי-מציאות חזקים שטרם סופרו בנוגע לחייה של הדיווה הענקית. איך קרה שטוני הסכימה להשתתף בסדרת ריאליטי עם אחיותיה, אפילו שהיא לא רצתה? איך קרה שטוני הפסידה את כל הכסף שהרוויחה? פעמיים? כמה עולה להיות דיווה? איך הגיב החבר של טוני כשהיא הודיעה לו שהיא בהיריון? איך קרה שטוני הפכה לשחקנית בברודווי? מדוע התמוטטה טוני באמצע הופעה והובהלה לבי"ח? מה היו התגובות מסביב כשטוני הודיעה שהיא עוזבת את המוזיקה? ומה גרם לה להחליט לחזור?


 

סרטים – סרטים – סרטים

משוגעים מאהבה / Mozart & the whale  2/4 ב- 22:00 בכורה בערוץ!

קומדיה רומנטית. דונאלד (ג'וש הרטנט) הוא מנחה קבוצות תמיכה לבוגרים אוטיסטים, והוא עצמו בעל תסמונת אספרגר. לקבוצה מצטרפת איזבל היפה (ראדה מיטשל האוסטרלית), לוקה בתסמונת אספרגר גם היא. שותפות הגורל שלהם מקרבת אותם ויחד הם נחשפים למנעד חדש של רגשות שהם טרם חוו – ומתאהבים. בימוי: פיטר נס. ארה"ב, 2005.

 

ארוס בהשאלה / something borrowed 9/4 ב- 22:00 בכורה בערוץ!

קומדיה רומנטית. רייצ'ל לומדת משפטים עם אביר החלומות שלה – דקסטר, ומן הסתם מתאהבת בו עד עמקי נשמתה, רק שמשום מה היא לא חושפת את רגשותיה כלפיו, ויותר מזה: עושה טעות חמורה כשהיא מציגה אותו בתור "ידיד" מול החברה הכי טובה שלה, דארסי הפלרטטנית. וכך קורה שדארסי ודקס מתאהבים וצפויים להתחתן אחרי 6 שנים של זוגיות. סמוך למועד החתונה, רייצ'ל מבינה את הטעות החמורה שעשתה, ומסתמן שגם דקס.. עם: קולין אגלספילד, קייט הדסון, ג'יניפר גודווין. בימוי: לוק גרינפילד. ארה"ב, 2011.

 

הצד האחר של החיים / look both ways  16/4 ב- 22:00 בכורה בערוץ!

סרט אוסטרלי עצמאי שמגולל סופשבוע קיצי אחד בו נפגשים ניק, צלם עיתונות שגילה לאחרונה שהוא חולה בסרטן ומריל, אמנית צעירה וחולמנית שחוותה טראומה כשראתה אדם נדרס ע"י רכבת. ניק ומריל מוצאים נחמה האחד בזרועתיה של השניה, ותוך סופ"ש אחד היחסים שלהם הופכים להיות קרובים מאוד ומורכבים בטירוף. הסרט שזור קטעי אנימציה תמימים שמתארים בכנות ובדיוק את נפשותיהן של הגיבורים. כתבה וביימה: שרה וואט. אוסטרליה, 2005.

 

הזדמנות אחרונה לאהבה / last chance Harvey  30/4 ב- 22:00 בכורה בערוץ!

קומדיה רומנטית. בדרכו לחתונה של בתו באנגליה, הבוס של הארווי (דסטין הופמן) מחליט לפטר אותו בטלפון. מבואס, הוא מגיע ופוגש את בתו שמודיעה לו שהיא החליטה שהאב החורג שלה יהיה זה שיוביל אותה אל החופה. הארווי לא יודע איך להכיל את גורלו המר והולך לשתות. בפאב הוא פוגש את קייט (אמה תומפסון), אישה בודדה בגילו עם תפיסה מעוותת על מערכות יחסים. המפגש בינהם מוליד אפשרויות חדשות למבט על העולם, השניים מתאהבים וחוזרים לחתונה כדי לחגוג את האושר החדש שנפל בחלקם. בימוי: ג'ואל הופקינס. ארה"ב, 2008.

 

קרבות א-קפלה. טוני ברקסטון הסרט. נשים קטנות אל איי עונה_3 המאמן שרזה איתי 4 המאמן שרזה איתי 2

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי

הקיסרית סיסי Sisi בלעדי ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת על סיפור חייה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.