יום חמישי , אפריל 25 2024
לוגו !E

מארס בערוץ !E

 

מרץ 2016 בערוץ !E

אני קייט – עונה חדשה! /  I am Cate Season 2

החל מ- 11.3, ימי שישי ב-16:00 בכורה!C:\Users\neshemm\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\NUP 172091 0456.jpg

עונה שנייה ומסקרנת לסדרת הדוקו-ריאליטי, פורצת הדרך ועטורת השבחים על חייה של קייטלין ג'נר. קייטלין, שנולדה בשם ברוס ג'נר, תיפקדה במשך למעלה משני עשורים כאביהן של בנות משפחת קרדשיאן, והיום עושה את צעדיה הראשונים בעולם כאישה טרנסג'נדרית. הסדרה שינתה לחלוטין את הנראות של קהילת הטרנסג'נדרים, ועוררה עניין חסר תקדים בקשיים ובמכשולים הרבים העומדים בפני חבריה וחברותיה. כעת, לאחר היציאה הפומבית מהארון הטרנסג'נדרי, קייטלין וחברותיה החדשות והאקטיביסטיות יוצאות לרוד טריפ – טיול גדול ברחבי ארצות הברית, להיפגש עם חברי הקהילה במקומות שונים, וגם לטייל וליהנות במסיבות פרועות. מלבד הטיולים והבילויים, הבנות גם משוחחות הרבה על השפעת היותן נשים טרנסג'נדריות על מערכות היחסים שלהן, הקריירות והמשפחות, ולראשונה מאז היציאה מהארון, קייטלין מתחילה להרגיש שהיא מוכנה להיכנס למערכת יחסים רומנטית.

 

החברות החדשות שלה תומכות ומחזקות, אך גם מכריחות את קייטלין להתעמת עם העמדות הפוליטיות והדעות השמרניות שביטאה בעבר. כעת היא נאלצת להתמודד עם ההשלכות שלהן, תוך כדי שהיא מתחילה להבין את משמעותן "מהצד השני" – כאישה וכחברה בקהילת הטרנסג'נדרים. https://youtu.be/0mgl3MQm7RU

 

קייטלין ממשיכה לנצור את הרגעים שהיא מבלה עם בנותיה – קורטני, קים, קלואי, קנדל וקיילי וגם עם קריס, שמשתתפות בסדרה וממשיכות לתמוך בה ובמסעה. מערכות היחסים מתפתחות ומשתנות וקייטלין מתאמצת להישאר קרובה לכולן. כצעירות ביותר במשפחה, קנדל וקיילי, בוחנות את מערכות היחסים עם קייטלין, במיוחד כשקיילי ננזפת ע"י אחרים על כך שהיא קוראת לה Dad (אבא), וכשקנדל מספרת שמספר הטלפון של קייטלין שמור אצלה בסלולרי בשם Mad (שילוב של אמא ואבא – mom and dad).

 

אני קייט – עונה שנייה! החל מ-11.3, ימי שישי, ב-16:00 בכורה!

 

משטרת האופנה: ספיישל האוסקר 2016

 

שישי, 4.3, ב-18:15 בכורה!

טקס האוסקר הוא הטקס שנועל את עונת הטקסים, ונחשב ליוקרתי, למשמעותי וכמובן לנוצץ מכולם. מליסה ריברס, ג'וליאנה רנסיק, בראד גורסקי, ניני ליקס ומרגרט צ'ו יתכנסו כדי לדבר על האירוע החשוב ביותר בהוליווד, אבל הם יסקרו את מה שחשוב באמת! לא את השטויות האלה של פרסים, אלא מה לבשו הכוכבות? מי הפגיזה, מי אכזבה? ומיהם הזוכים והמפסידים האמיתיים של הטקס החשוב ביותר בתעשיית הקולנוע לשנת 2016

משטרת האופנה: ספיישל האוסקר 2016, שישי, 4.3, ב-18:15 בכורה!

 

*תזכורת: השטיח האדום של אוסקר 2016 – ראשון, 28.2, החל מ- 20:30 בשידור ישיר!

(20:30 הספירה לאחור I  וב 00:30 – השטיח האדום)

 

ביום שלישי, 1.3, 21:30 חדשות ערוץ !E יוקדשו לרגעים הגדולים של טקס האוסקר בכורה!

מיד אחרי החדשות, ב- 22:15 שידור ערוך ומתורגם של השטיח האדום, ובחמישי 3.3 ב- 22:15 שידור ערוך ומתורגם של האפטר פארטי

שידורים חוזרים: שישי 4.3 14:25 ו 19:00 – השטיח האדום של טקס האוסקר

22:05 – האפטר פארטי של טקס האוסקר

 

סדרות רצות פרקים חדשים

 

פשוט ג'יליאן /  Just Jillian

ימי שישי, ב-16:45 פרקים חדשים בבכורה!

סדרת דוקו ריאליטי  מסקרנת על חייה האישיים והמקצועיים של ג'יליאן מייקלס. ג'יליאן פרצה לתודעה כשכיכבה כמאמנת חסרת הרחמים ב"לרדת בגדול", זו שלא מוותרת לאף אחד על שום דבר, ובמיוחד לא לעצמה. במהרה היא מינפה את ההצלחה המטאורית לסדרות טלוויזיה נוספות, הפכה לאשת עסקים מצליחה ויזמית, פרסמה רבי מכר, שיווקה ליין ביגוד והקימה אתר אינטרנט מצליח בטירוף, עם למעלה ממיליון וחצי גולשים בחודש. בסדרה החדשה היא חושפת לראשונה צדדים חשובים לא פחות בחייה: את משפחתה – בת זוגה ושני ילדיהן, והחברים הקרובים.  בתכניתה החדשה נוכל לראות איך אישה שגורמת למתמודדים בריאליטי לבכות, מתמודדת עם הבכי של ילדיה הקטנים. היא נקרעת בין הקריירה התובענית, שמטיסה אותה מסביב לעולם, ובין הרצון להיות שם בשביל בת הזוג והרצון לקחת חלק משמעותי בגידול הילדים. מה קורה כשהיום הראשון בגן של בתה מתנגש עם צילומי שער למגזין, וכשנסיעת עסקים לניו יורק נקבעת מיד אחרי ניתוח הסרת שקדים לקטן. "פשוט ג'יליאן" מספקת הצצה בלתי אמצעית לחייה המרגשים והמתישים של סופרסטארית.  

 

4.3 פרק 4. כשהשותף נוסע: כשהשותף של ג'יליאן נוסע, היא צריכה לנהל בעצמה, וללא עזרתו, מספר אירועים עיסקיים, ונאלצת גם להתעמת עם אחותה למחצה. ג'יליאן והצוות שלה נוסעים יחד לכנס ספורט בשיקאגו, והנסיעה המקצועית הופכת לבילוי פרוע ומסוכן.

11.3 פרק 5. פגוש את ההורים: ג'יליאן משתפת פעולה עם קרן קלינטון במאבקם בהשמנת יתר אצל ילדים. מאוחר יותר היא נוסעת לפלורידה כדי לתכנן מסיבת יום הולדת 70 יקרה ונועזת לאמה של היידי, מסיבה כזאת שאף אחד לא יוכל לשכוח.

18.3 פרק 6. טירוף במיאמי: ג'יליאן בטוחה שקהילת הגמלאים במיאמי מלאה בבליינים ומנסה להתחבב על הוריה של היידי עם אלכוהול וחשפניות. לאחר תקופה ארוכה שלא עשו זאת, ג'יליאן והיידי נוסעות סוף סוף לחופשה זוגית במיאמי, אך כשג'יליאן מעדיפה להעביר את הזמן עם מעסיקיה ולא איתה, היידי מתחילה לפקפק בזוגיות שלהן.

25.3 פרק 7. היא תמיד צודקת: לראשונה בחייה, ג'יליאן מחתנת זוג, והיידי מקווה שההשתתפות באירוע תשנה את דעתה על נישואין. לשתיהן גם גישה שונה לטיפול בבריון של גן הילדים. ג'יליאן עושה מבחן טעימות לסדרת מוצרי המזון החדשה שלה, ובסוף מוצאת את עצמה מתווכחת עם כל אחד שמביע דעה שונה משלה.

פשוט ג'יליאן – סדרה חדשה! ימי שישי, ב-16:45 בכורה!

 

הוליווד מדיום / Hollywood Medium with Tyler Henry

ימי שישי, ב-17:30 פרקים חדשים בכורה!

טיילר הנרי לא נראה כמו המדיומים שאנחנו רגילים לראות בטלוויזיה. הוא לא אישה מבוגרת, הוא לא לובש שמלה דרמטית, ולא מתחיל למלמל, לרעוד ולגלגל עיניים כשהוא מקבל מסרים מהעולם הבא. טיילר הוא בחור חמוד בן 20 (שעדיין לא הוציא רישיון נהיגה ואמו מסיעה אותו ממקום למקום), שעובר להוליווד מעיירה קטנה. הוא די תמים, ולגמרי קלולס בכל מה שקשור לתרבות הסלבס. לעיתים קרובות כלל לא מזהה את הלקוחות המפורסמים שלו.  

בסדרת הדוקו ריאליטי החדשה של ערוץ !E נצפה ב"קריאות" המרגשות שלו לכוכבים שמחפשים עצה, אות מקרוביהם שהלכו לעולמם או קלוז'ר עם יקיריהם שאינם עמנו עוד. הם פונים אליו והוא מייעץ להם על קריירה, אהבה ובריאות, ומעביר הודעות מפתיעות מאנשים שמצאו את מותם. הודעות שמשאירות את כולם המומים ונרגשים. במקביל הוא מנסה לאזן בין יכולותיו יוצאות הדופן ובין חיים רגילים של צעיר בגילו.

 

4.3 פרק 4. אמבר רוז וטרי דוברו: אמבר רוז (דוגמנית, שחקנית והאקסית של קניה וסט) מתרגשת עד דמעות מהמסר שטיילר מעביר לה לאמה, מדודתה. טיילר מעביר לד"ר טרי דוברו (אסונות מפלסטיק) מסר מאחיו הרוקיסט שמת ממנת יתר, וטיילר מתקשר עם נוכחות אפלה מאירוע כואב בעברה של הדוגמנית והמנחה שריל בורק, ועוזר לה לפתור טראומת ילדות.

11.3 פרק 5. כריסטופר נייט וטרייסי גולד: ילד שנרצח פונה אל השחקנית טרייסי גולד (להתבגר ולהתגבר) באמצעות טיילר. החזות הקשוחה של כוכבת הWWE נטליה נידהרט מתנפצת כשטיילר מתקשר עם קרוב משפחה אהוב שהלך לעולמו. כריסטופר נייט מקבל דרך טיילר מסרים מרגשים הן מאביו הביולוגי, והן מהשחקן ששיחק את אביו בסדרה "משפחת בריידי".

18.3 פרק 6. קנדיס קיין ולוני לאב: טיילר מעביר מסר מטלטל ומשנה חיים מסבתם של האחים לבית לורנס – ג'ואי, מת'יו ואנדרו, שהיו כוכבי טלוויזיה בשנות התשעים. טיילר נפגש עם קנדיס קיין, חברתה הטובה של קייטלין ג'נר, ומתקשר עם חברתה, שמותה הטראגי עדיין רודף אותה. הקומיקאית לוני לאב חווה איחוד משפחתי מרגש בזכות טיילר, כשהיא מנסה לאתר מתכון אבוד של קרוב משפחה שהלך לעולמו.

הוליווד מדיום – סדרה חדשה! ימי שישי ב-17:30 בכורה!

 

ערוץ !E

HOT 31  I  YES 37

יש לבדוק גם

רוח צפונית

רוח צפונית "רוח צפונית" עוקבת אחר חבורה של צעירים בשירות הצבאי שלהם, שמתנהל כולו בתוך …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.