יום שישי , מרץ 29 2024

מארס בערוץ לייפטיים

מרץ 2016 בערוץ Lifetime

 

יום האישה הבינלאומי 2016 – יום שלישי, 8/3 לאורך כל היום

שיחת בנות עם הילארי קלינטון THE HILLARY CLINTON INTERVIEW  /

יום האישה הבינ"ל, 8/3, יום שלישי, ב-22:00 בכורה!

 

הילארי קלינטון, רעיית נשיא ארה"ב לשעבר ומועמדת לנשיאות בהווה, פוגשת את אמנדה דה קדנה (בלוגרית, צלמת ואייקון להעצמה נשית בעולם) לשיחה כנה, אישית ואינטימית על מה זה להיות אישה בעולם של גברים, איך נראה דייט טיפוסי בינה ובין ביל, על הנכדים הטריים ואמה שהיוותה עבורה השראה, על שגרת יומה הצפופה ועצות שהיא נותנת לנשים צעירות, המנסות למצוא את מקומן בעולמן. השיחה מספקת הצצה לסיפור חייה המרתק ולאישיות המקסימה של אחת הנשים המשפיעות בעולם כיום. https://youtu.be/cDXlYonlfvA

 

כמו כן, במשך כל היום (שלישי, 8.3), החל מהשעה 8:00 נחגוג את יום האישה הבינלאומי במרתון של הסדרה "שיחת בנות עם אמנדה דה קדנה", בה דה-קדנה מארחת לשיחה אינטימית את הסלבריטאיות המסקרנות בעולם. לדה-קדנה יש יכולת מופלאה לפרוץ בחן ובחוכמה את המחסומים של הכוכבות שכבר התראיינו בכל מקום אחר, כך שמזדמן לנו להכיר צדדים חדשים שלהן בשיחות על אהבה, פחד, אובדן, הורות ובעצם כל מה שבאמת מעניין… בשיחות יתארחו: ליידי גאגא, ג'יין פונדה, גווינית' פאלטרו, שרה סילברמן, דונה קארן, מיילי סיירוס, כריסטינה אפלגייט, אלישיה קיז, זואי סלדנה, פורשיה דה רוסי, אווה לונגוריה, קלי פרסטון, מליסה מקארתי, אווה מנדז, אוליביה ווילד ,קוני בריטון, מירה סורבינו, קלי פרסטון ואיוונקה טראמפ.  

 

אשת הברזל / Iron Lady, The

יום האישה הבינ"ל, 8/3, יום שלישי, ב-22:45 בכורה בערוץ!

מיד אחרי שידור הריאיון המיוחד עם הילארי קלינטון, נשדר בבכורה את הדרמה המצוינת "אשת הברזל" שזיכתה את מריל סטריפ באוסקר וגלובוס הזהב על תפקידה כמרגרט תאצ'ר האישה הראשונה שנבחרה כראש ממשלת אנגליה. הסרט מתאר את עלייתה של תאצ'ר לשלטון בסוף שנות ה-70 את הטרנספורמציה שעברה בכדי להיבחר ואת מאבקה לשלוט ולהנהיג אל מול מאבקים אישיים, חברתיים ופוליטיים. עם: ג'ים ברודבנט, איאן גלן וריצ'ארד אי. גרנט. במאית: פלידיה לויד. אנגליה. 2011


 

ציידי המציאות: מיאמי /STORAGE WARS: MIAMI  

החל מ-13.03, ימי ראשון ב-22:00 סדרה חדשה בבכורה!

סדרה-בת חדשה ללהיט "ציידי המציאות", והפעם במיאמי: עיר שופעת שמש, גדושת תיירים, חופים מרהיבים ואנשים יפים ושזופים. מיאמי עמוסת האוצרות החבויים והמקום המושלם לציידים המחפשים להעשיר את החנויות שלהם (ואת חשבון הבנק).

 

בכל פרק הציידים מתחרים במכירה פומבית על יחידות איחסון (מכולות) שננטשו ושבתוכן יש אוצרות נשכחים, או לחילופין – זבל. יש להם דקה להחליט האם תוכן המכולה שווה את הקנייה. פעמים רבות אינסטינקטים טובים הם ההבדל בין קנייה טובה להפסד כספי עצום, ועבור רוב הציידים העיסוק הזה מהווה את הפרנסה העיקרית שלהם. הציידים החדשים הם קווין פיו, צייד ותיק ומוכר באזור. ג'ורג' גומז ומיידל גרסיה, שני קובנים עם חוש הומור בריא. גרג ולינדזי אץ' שאוהבים להרוויח כסף אבל שונאים לעבוד יחד,  יורגן אגלייד וכריסטיאן פרננדז, בני הדודים שמנסים למלא את החנות שלהם בסחורה.

 

פרק 1: 13.3, יום ראשון ב- 22:00 (ש.ח: שני 18:00, שלישי 14:05) פרק כפול בו נכיר את הציידים המקומיים. וגם: יורגן וכריסטיאן מוצאים יצירת אמנות שלמה ומושלמת של אמן מקומי. קווין משתמש בטריק מוכר בעולם המכירות הפומביות, כדי "לגנוב" חדר שווה במיוחד מידיו של ג'ורג'. לינדסי מנסה לשפץ רהיט עתיק, אבל לא בטוח שגרג ישמח לשמוע על הרעיון.

 

האקס המשוגע שלי 2 /My Crazy Ex 2  

מ-14.03, יום שני ב-22:00. עונה חדשה בבכורה!

יצאתן/ם לחפש אהבה ומצאתן/ם את עצמכן/ם במקום עם בני זוג פסיכופטים? אתן/ם ממש לא לבד!!! עונה חדשה לסדרה המשעשעת "האקס המשוגע שלי", החושפת את הדייטים הכי מוזרים והסטיות הכי משונות המסתתרות מאחורי החיוך המקסים בטינדר. והכל, כמובן, מבוסס על דברים שקרו באמת. https://youtu.be/BC8LKsMezw8

 

חשבתם שבעונה הקודמת כבר מיצו את כל הפסיכים שיש? טעיתם ובגדול. בכל פרק אנחנו פוגשים אנשים אמיתיים שמתוודים על חוויות שחוו, שתחילה נשמעות כמו סיפור אהבה קלאסי: בחור פוגש בחורה, יוצאים לכמה פגישות, מתאהבים ומתלהבים.. רק שבסיפור הזה יש גם נורות אזהרה לאורך הדרך, והמרואיינים שלנו מתחרטים על כל רגע שבו הם התעלמו מהן. סיפורי האהבה האלה מתגלים לא אחת כתרמיות, או פשוט חושפים צדדים משוגעים ברמות שאף אחד, אבל אף אחד – לא רוצה לפגוש.  אז אם אתם נהנים מסיפורים מפתיעים (ומטלטלים) מהחיים האמיתיים, הצטרפו אלינו בכל שבוע לפרק חדש ומלא לקחים.

 

פרק 1: 14.03 יום שני ב- 22:00  (ש.ח: שלישי 18:00, רביעי 14:05) שיפוץ בביתם מוביל לפרידת זוג, אחרי שצדדים משוגעים של האישה נחשפים מול הגבר במהלך בחירת הפאנלים וצבעי הארונות. בחור מתחיל מערכת יחסים עם פאם-פאטאל מרגשת, ולאט נחשפת בפניו המציאות הסודית שהיא מסתירה, ומסתבר שלא רק שהיא גנבת – אלא שבלי ידיעתו הוא שיתף איתה פעולה.

 

*מרתון של העונה הראשונה (שלושה פרקים ברצף) ישודר בימי שישי ושבת (החל מה11.3) בשעה 23:30 *

 

סרטים בלעדיים לערוץ Lifetime


 

הנשים של צ'ארלס מנסון / Manson's Lost Girls

3.3, יום חמישי, ב-22:00 בכורה טלוויזיונית!

סרט מקורי של LIFETIME המספר את סיפורן של הנשים שהקיפו את אחד הרוצחים המפורסמים והכריזמטיים ביותר בהיסטוריה המודרנית – צ'ארלס מנסון.

 

בקיץ 1969, הצליח מנסון לשכנע את אשתו השנייה ו-18 צעירות היפיות לעבור לגור בקומונה משותפת. עד מהרה תהפוך קומונת האהבה של מנסון לאחת הכתות המפורסמות בהיסטוריה ומנסון ונשותיו יהיו אחראיים לפשעים חמורים, שכללו בין השאר את אחת הרציחות הקשות ומלאות השנאה שנראו בארה"ב – הרצח המפורסם של שרון טייט, אשתו של הבמאי רומן פולנסקי.

 

הסיפור מסופר דרך עיניהן של חברת הכת לינדה קסביאן ושאר הנשים הצעירות, ומתאר כיצד הן התאהבו במנסון וכיצד הצליח לסחוף אותן אחריו בנתיב המטורף שהתווה לעצמו.  עם: ג'ף וורד (בתפקיד מנסון), מקנזי מאוזי ("אל תוך היער"), גריר גרמר ("אקוורד"), כריסטיאן מדסן ("מפוצלים"). ארה"ב, 2016.


 

כת בלי אלוהים / Ungodly Acts

10/3 יום חמישי ב-22:00 בכורה טלוויזיונית!

סרט מקור של Lifetime, המבוסס על אירועים אמיתיים: כשגופתה של מליסה קופר בת ה-27 נמצאת מוטלת על נדנדה, החוקרים קובעים שמדובר בהתאבדות. שבועיים לאחר מכן פונה אדם אנונימי לרשויות וטוען שבעלה, דניאל קופר, מנהיג של כת דתית המאמינה באחרית הימים, הכריח אותו לרצוח את מליסה. דניאל כמובן מכחיש את מעורבותו ולחוקרים אין ברירה אלא להתחיל לחקור מה קורה מאחורי הקלעים של "כנסיית האור המבורך" ולגלות מי הם האחראים האמיתיים למותה של הנערה. עם: מייגן פארק ("צ'רלי ברטלט"), בראנט דוהרטי ("משחקי הרעב", "שקרניות קטנות ויפות") וכריסטינה בורק ("דמדומים 4"), ארה"ב, 2015.


 

אודרינה /  My Sweet Audrina

ב-17.03, חמישי ב-22:00 בכורה טלוויזיונית!

סרט עלילתי מבית היוצר של LIFETIME המבוסס על ספרה המצליח של וי. סי אנדרוס (מחברת רב המכר "פרחים בעליית הגג"). אביה המגונן של אודרינה, קורא לה "הילדה המיוחדת שלי", דודה של אודרינה ואמא שלה רבות ביניהן תמיד ובת הדודה הממזרית שלה מקנאה בה מאוד בגלל היחס המועדף שהיא מקבלת. הכל זורם על מי מנוחות עד שאודרינה מתחילה להבין שהוריה מסתירים ממנה סודות אפלים שעלולים לשנות את חייה. עם: אינדיה אייסלי בתפקיד אודרינה (ובקרוב תככב בסרט החדש "קללת היפהפיה הנרדמת"), וויליאם מוסלי (סרטי "נרניה") וג'יימס טופר ("נקמה"), ארה"ב, 2016.

 

סרטים – סרטים – סרטים

 

צירי לידה / Labor Pains

05.03, שבת, ב-22:00 בכורה בערוץ!

קומדיה. לינדזי לוהן (שבין מכון גמילה אחד למשנהו, עשתה את הסרט כדי לאושש את תדמיתה כשחקנית שאפשר להסתדר איתה על הסט) היא אישה צעירה המזייפת הריון בכדי לשמור על עבודתה ועליה להמשיך לשקר בנושא במשך תשעה חודשים. עם: לוק קירבי, כריס פרנל וג'נין גרפולו. במאית: לארה שפירו (שכתבה את התסריט יחד עם סטייסי שפירו- צוות נשי מנצח) ארה"ב, 2009.


 

לארי קראון / Larry Crowne

12.03, שבת, ב-22:00 בכורה בערוץ!

קומדיה. טום הנקס החליט לביים סרט וגייס לטובתו את הצוות הכי איכותי. את התסריט הוא כתב יחד עם ניה ורדאלוס ("החתונה היוונית שלי"). הוא עצמו מככב בתפקיד ראשי יחד עם ג'וליה רוברטס ובריאן קרנסטון ("שובר שורות"). לאחר שלארי קראון, גבר בגיל העמידה, מפוטר מעובדתו, הוא חוזר ללמוד בקולג' שבו בילה את נעוריו. הוא מתיידד עם הסטודנטים הצעירים ומתאהב במרסדס, אחת המורות בקולג'. ארה"ב, 2011.

 

מטעמיה השמימיים של נינה / Nina's Heavenly Delights

19.03, שבת, ב-22:00 בכורה בערוץ!

קומדיה רומנטית. נינה היא צעירה הינדו-סקוטית עם בעיית זהות. לאחר שאביה נפטר בפתאומיות, היא נאלצת לחזור אל בית ילדותה ולנהל את העסק המשפחתי – "בית הקארי". שם, בבית בו גדלה, תפגוש נינה את חבר הילדות שלה שהפך למלכת דראג בבוליווד, ואת ליסה, שאביה מכר לה לפני מותו 50 אחוז מהעסק המשפחתי. תחרות המטבח ההודי השנתית קרבה ובאה ונינה רוצה לזכות במקום הראשון. לפני כן, עליה לפטור בעיה אחת קטנה: המשיכה שלה לליסה. עם: שלי קון, לורה פרייז'ר ("שובר שורות"). במאית: פרטיבה פארמאר. אנגליה, 2006.

 

ספיישל פורים: מי מסתתר מאחורי המסיכה?

25-26.3, ימים שישי ושבת, החל מהשעה 17:30

השמועה מספרת שהתחפושת שבחרת לפורים מעידה על מי אתה באמת רוצה להיות, ומסגרת החג מאפשרת לך לכמה שעות טובות לשים מסיכה ולשכוח מעצמך הרגיל והאמיתי. אבל מה קורה כשאנשים עוטים על עצמם מסיכה של נורמליות לאורך רוב החיים, ורק ברגעים מעטים חושפים אל העולם את זהותם האמיתית? לצערינו בהרבה מהמקרים האלו, הזהות ה"מוסתרת" היא זהות אלימה ומרושעת – וזו בדיוק הסיבה שהיא מוסתרת.

 

ספיישל פורים השנה מוקדש לסוגיה הזאת בדיוק, ובמשך הסופ"ש של פורים יוקרנו 9 סרטים שעוסקים בדו-פרצופיות ובהורדת מסיכות. הסרטים שיוקרנו: מוכרי התינוקות, לרצוח עם חיוך, נזירה מושחתת, סיוט של בת, הבעל של חברה שלי, בית השקרים, המנטור, קצין ורוצח.


 

מוכרי התינוקות / Baby Sellers שישי ב-17:30. ש.ח בשישי 00:50

קריסטי אלי ("תראו מי מדבר") מככבת כמנהלת סוכנות אימוץ חביבה בארה"ב שמנסה לעזור להורים מיואשים כשמאחורי הקלעים היא בעצם בקודקוד של רשת סחר עולמית בתינוקות שלא מהססת להשתמש באמצעים אלימים.

 

לרצוח עם חיוך / Happy Face Killer יום שישי ב-19:00. ש.ח בשבת ב-10:40 וב-23:30

דייוויד ארקט ("צעקה") מככב בסרט שמבוסס על סיפור אמיתי. רוצח סדרתי התחזה לנהג משאית ורצח ברחבי ארה"ב עשרות נשים כשהוא משאיר סמיילי כחותם אישי. הסרט מובא מנקודת המבט של צוות ה-FBI שרדף אחריו.

 

נזירה מושחתת / Bad Sister יום שישי ב20:30. ש.ח בשבת 13:40

דרמה. זואי היא תלמידה מצטיינת  הלומדת בפנימייה הקתולית סיינט טימותי. זואי לא מתחברת לנזירה/ מורה החדשה שבא ללמד אותה מה שמתברר כנכון כאשר היא מתגלה כמתחזה המנסה לפתות את אחיה.

 

סיוט של בת / A Wife's Nightmare יום שישי ב-22:00

ג'ניפר בילס ("הקוד של שיקגו").ג'ניפר בילס ("הקוד של שיקגו") היא ליז, רעיה למופת הנדחקת לפינה כשמתבגרת מסתורית מופיעה ביום בהיר אחד בביתם וטוענת שהיא בתו של בעלה ובמהרה הופכת אותה לגלגל שלישי.

 

הבעל של חברה שלי / The Good Mistress (AKA Vow of Violence)

יום שישי ב23:25. ש.ח שבת 20:30)

אלכוהוליסטית שעברה תאונה קשה עוברת עיר במטרה להתחיל מחדש. היא נסחפת לרומן עם גבר מסתורי ושרמנטי עד שמגלה שהוא בעלה של חברת ילדות שלה, מועמד לבחירות וחשוד בחקירת רצח!

 

בית השקרים / House of Secrets יום שבת ב17:30

גרושה עוברת לגור בבית שבעלה לשעבר בנה עבורם עד שתצליח למכור אותו בעזרת איש שיפוצים. היא מגלה סימני פריצה ולא יודעת מי מהגברים הוא הסכנה האמיתית? עם: ביאנקה לוסון ("יומני הערפד") וברנדן פהר ("רווזול").

 

המנטור / The Mentor יום שבת ב-19:00

אליזבת חוזרת לעבודתה כמורה לאחר שבתה הקטנה נפטרה בטרם עת ובעלה עוזב אותה, שם היא מכירה את פול שמסתיר סוד מעברו. הוא מנסה לעזור לה להמשיך בחייה אך יש לו מניע אפל משלו לחברות.

 

קצין ורוצח/ An Officer and a Murderer יום שבת ב-12:10 ש.ח שבת ב22:00  

גארי קול ("איש משפחה", "האישה הטובה") מככב בדרמה מצמררת המבוססת על סיפור אמיתי. קצין הנחשב לג'נטלמן המושלם בחיל האוויר הקנדי מסתיר חיים כפולים מאישתו.

 

צפייה מהנה!

ערוץ Lifetime

HOT 32 I YES 46

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי

הקיסרית סיסי Sisi בלעדי ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת על סיפור חייה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.