יום שישי , אפריל 19 2024

תגידו לזאבים שחזרתי הביתה

 

wolves-Final

"רומן ביכורים מסחרר" O Magazine | "מרגש ביותר" The Wall Street Journal

"רומן נפלא"  Booklist | "יוצא דופן" Bookpage | "רומן ביכורים שנון ואלגנטי" Kirkus

תגידו לזאבים שחזרתי הביתה                          קרול רבקה בראנט                                             הוצאת אחוזת בית | מאנגלית: דנה אלעזר-הלוי

  מיד עם צאתו לאור כבש הרומן את לב הקוראים בארצות הברית וברחבי העולם, ושהה שבועות רבים בראש רשימות רבי המכר. הרומן תורגם לעשרות שפות, זכה לשבחי המבקרים והוכתר לאחד הרומנים הטובים של 2012 על פי רשימות סיכום רבות:

Wall Street Journal's Top 10 Novels of 2012 | Oprah.com's Best Books of 2012 | Kirkus Reviews' top 100 books of the year | Booklist's Top 10 First Novels of 2012 | 2012 O Magazine Favorite Read | Goodreads Choice Awards Finalist for Fiction

"תגידו לזאבים שחזרתי הביתה" הוא רומן התבגרות מהפנט, רגיש ומרגש שמסופר בקולה הבלתי נשכח של הגיבורה, ג'וּן. זהו סיפור על אהבה, אובדן ונחמה שחולקים שני אנשים בודדים בשיאה של מגפת האיידס, ועל שתי אחיות אוהבות שהתרחקו זו מזו במרוצת השנים ומחפשות אחר דרך לשוב זו אל לבה של זו.

השנה היא 1986. האדם היחיד שבאמת מבין מה עובר על ג'וּן, נערה ביישנית ומופנמת בת ארבע-עשרה, הוא הדוד שלה פִין, צייר ניו יורקי ידוע. רק בחברתו – הרחק מהוריה השקועים בעבודה ומאחותה הגדולה והמתנכרת, גרֶטה – ג'וּן יכולה להרגיש בנוח, להיות היא עצמה בלי לחוש מוזרה. פין הוא הסנדק שלה, איש סודהּ וחברהּ הטוב ביותר. לכן, כשהוא נפטר ממחלה מסתורית שאסור לדבר עליה, עולמה של ג'וּן מתמוטט. אך מותו הטרגי של פין מוביל להיכרות מפתיעה עם גבר זר שמסייע לה להתמודד עם האובדן, להבין את נסיבות מותו של הדוד ולמצוא אפילו שלווה בנפשה המסוכסכת. רגע לפני שמתחיל טקס הלוויה של פין, ג'וּן מבחינה בגבר אלמוני גבוה ורזה, שעוקב מרחוק אחר הנוכחים ומסתלק מיד לאחר שגרטה מצביעה עליו ולוחשת לאחותה: "זה האיש שהרג את הדוד פין". אחרי שבועיים ג'וּן מקבלת חבילה הממוענת אליה, ובתוכה קנקן תה יפהפה שהשתייך לדודהּ ומכתב קצר מאותו גבר אלמוני, טובי שמו, שמבקש להיפגש איתה בחשאי. בעקבות הפגישה מתפתחת בין השניים חברות אסורה שאיש לא יודע על קיומה, ובמהלכה מגלה ג'וּן שהיא לא האדם היחיד שמתגעגע לפין ושעליה לתת אמון באדם מושמץ ושבור-לב שמבין עד כמה גדול כאבה.

קרול רבקה בראנט נולדה ב-1970 ברובע קווינס שבניו יורק. היא בוגרת החוג לספרות אנגלית ולהיסטוריה של ימי הביניים, ובעלת תואר שני בפילוסופיה. כיום היא מתגוררת עם בעלה ושלושת ילדיהם בעיר דבון שבאנגליה. "תגידו לזאבים שחזרתי הביתה" הוא ספרה הראשון.

 

יש לבדוק גם

ארץ המנזרים

השבוע יגיע לחנויות הספרים ספרו השני והחדש של שחר מגן – ארץ המנזרים – בהוצאת אחוזת בית. ספר הביכורים שלו, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.