יום חמישי , אפריל 18 2024

הכפור השחור בפסטיבל ברלין

FROST   (הכפור השחור)
סרט ארגנטינאי שפותח בחממת סם שפיגל 
התקבל לתחרות הפנורמה בפסטיבל ברלין

THE BLACK FROST ("הכפור השחור"), סרטו של הבמאי הארגנטינאי מקסימיליאנו שונפלד, בוגר המחזור השני של חממת סם שפיגל לקולנוע בינלאומי, התקבל לתחרות הפנורמה בפסטיבל הסרטים של ברלין.

"הכפור השחור" פותח בחממת סם שפיגל במהלך שנת 2013. ממחזור זה של החממה יצא סרטו המדובר של לזלו נמש "הבן של שאול", זוכה פסטיבל קאן וגלובוס הזהב 2015 והמועמד לאוסקר האמריקאי.

"הכפור השחור" הוא סרטו השני באורך מלא של שונפלד בן ה-33, בוגר ביה"ס ENERC בבואנוס איירס. במרכזו מעמיד הבמאי עולם של חוואים ארגנטינאים, בניהם של מהגרים מאירופה, המעבדים את אדמותיהם באיזור שכוח אל ונאנקים תחת כפור שחור מתמשך ומטריד. כאשר אישה מסתורית בעלת כוחות מיסטיים מופיעה לפתע בחוותם הם נאחזים בה כמושיעה.
בכורת הסרט תתקיים ב- 13 בפברואר. 

Germania, סרטו הראשון של שונפלד, זכה ב-2012 בפרס חבר השופטים בתחרות של פסטיבל באפיצי בבואנוס איירס – פסטיבל הקולנוע המרכזי של דרום אמריקה – והוקרן בעשרות פסטיבלים, וביניהם: המבורג, שיקגו, ריו דה ז'נרו.

ממחזור 2013 של החממה ממתינים לבכורה בינלאומית סרטיהם של ג'ונפנג' בו מסינגפור ("המתמחה"), ושל מורגן סימון מצרפת ("טעם של דיו"). סרטיהם של הישראלים רוני קידר ("משפחה") ויהונתן אינדורסקי ("רוזומני") יצולמו בפברואר-מרץ הקרובים.

יש לבדוק גם

קולנוע סם שפיגל – בדרכים ובבית

קולנוע סם שפיגל סם שפיגל ביה"ס לקולנוע וטלוויזיה, מפעיל בימי המלחמה, בתי קולנוע בירושלים, בדרכים ובבית ביה"ס סם שפיגל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.