יום חמישי , מרץ 28 2024

פברואר בשירות ה-VOD של יס

פרק סיום הסדרה

חינם ללקוחות yesVOD

התרגשנו איתה כשיפתח ואלה לי התנשקו לראשונה, היינו במתח כשדניאל גילה שנטלי מהופנטת, עצרנו את נשימתנו כשהבנו שנעמי בעצם חיה, בכינו כשאלה לי עזבה את החממה

אחרי 3 עונות מדהימות, 175 פרקים סוחפים, עשרות הופעות ברחבי הארץ, שתי זכיות בטקס פרסי האקדמיה ומאות אלפי מעריצים, החממה מגיעה אל הפרק האחרון בהחלט.

מרגע עליית ב-2013 הפכה סדרת הנוער של גיורא חמיצר לתופעה והשחקנים בה לכוכבים. נתונים חסרי תקדים ברייטינג ובVOD, זכיות רצופות בטקס פרסי האקדמיה, אפליקציה ייעודית ומקורית ומאות אלפי מעריצים שפקדו אירועים והופעות והרעיפו אהבה ומעורבות בכל רגע נתון.

בפרקים האחרונים, התלמידים יהיו מעורבים בפרשה גדולה שתסעיר את העולם כולו. רק כאשר ייכנסו לתוכה, יבינו שהמשימה שלקחו על עצמם הולכת להיות מסובכת מכפי שחשבו והם יימצאו את עצמם בסכנת חיים של ממש.

אלה לי, דניאל, יפתח, סופי, נטלי, דינה, מתי, מנו, איימי, יובל ורון יגלו על עצמם ועל הסובבים אותם דברים שלא ידעו קודם לכן ויצליחו לסחוף אחריהם מדינה שלמה. מערכות היחסים המעורערות ביניהם לא יקלו על המצב אך בתוך כל הסערה הזאת, מנהיגי העתיד יצליחו למצוא גם את הדרך לאהבות חדשות וישנות ולחברות אמתית וכנה.

כל העונות של החממה זמינות בyesVOD – רק לילדי yes

 
 

VOD>סדרות> yes London – חדש!

ספריית VOD חדשה עם מיטב הסדרות הבריטיות

החל מה 27.1

חינם ללקוחות yesVOD

yes London הוא שירות סדרות חדש עם מיטב הסדרות הבריטיות המיועד לקהל החובב תוכן איכותי ואנין. הספרייה תכלול את הדרמות והקומדיות הבריטיות החדשות של 2016 לצד סדרות עבר מצליחות.

בין הסדרות החדשות בספריית yes London:

מלחמה ושלום War & Peace

עיבוד מרהיב לאחד הספרים החשובים ביותר בעולם.

החל מה 7.2 פרק חדש מידי יום חמידי

העיבוד המרהיב והמושקע של הBBC, לספר הקלאסי רחב היריעה של ליאו טולסטוי, שנחשב לאחד הספרים החשובים ביותר בעולם.

בכיכובם של לילי ג'יימס (כוכבת "סינדרלה" של דיסני), ג'יליאן אנדרסון ("תיקים באפלה", "The Fall"), זוכה האוסקר ג'ים ברודבאנט ("אייריס" "מולאן רוז'"), ג'יימס נורטון ("עמק האושר"), רבקה פרונט, פול דאנו ("12 שנים של עבדות") בראיין קוקס, גרטה סקאצ'י, סטיבן ראה ועוד שחקנים רבים וטובים. אנדרו דיוויס ("גאווה ודעה קדומה") אחראי לכתיבת העיבוד וטום הארפר מביים את הסדרה שהופקה בשיתוף הארווי ויינסטין וחברת ההפקות שלו.

עלילות דיקנס

הדמויות מספרי צ'ארלס דיקנס נפגשות בסדרה חדשה

החל מה 27.1

דרמה מבית הBBC המתרחשת באנגליה הויקטוריאנית בה מגוון הדמויות מספרי צ'ארלס דיקנס, חולקות את אותו היקום. דמויות כמו דיוויד קופרפילד, אוליבר טוויסט, פייגין, נל הקטנה ואבניזר סקרוג', נפגשות ומתקשרות אחת עם השניה באנגליה של המאה ה-19.

עם צוות שחקנים ענק הכולל את פולין קולינס, קרוליין קוונטין, אומיד ג'אלילי ואדריאן רולינס, הסדרה נהנית להפגיש דמויות מספרים שונים, לזרוק אזכורים שישמחו את מעריציו של דיקנס וכמובן להציב תעלומה ששובה את דמיונו של הקהל.

סדרות נוספות שיעלו במהלך 2016:

דוקטור פוסטר דרמה בריטית חדשה בת 5 פרקים, מבית הBBC

הנעדרת (עונה חדשה ל"הנעדר")צוות שחקנים וסיפור חדש על נערה שנחטפת ממגרש

 
 

משחקים.

The Fallעונה השלישית והאחרונה של דרמת המתח המצמררת בכיכובה של ג'יליאן אנדרסון.

דוקטור ת'ורן מיני סדרה יוקרתית ומושקעת. מהיוצרים של אחוזת דאונטון.

סדרות נוספותהסודות של דה וינצ'י, וולף הול (זוכת גלובוס הזהב 2016), דול ואם, אוטופיה, שושלת טיודור, זרה ועוד רבות וטובות.

VOD> סרטים

טבע מסוכן

ספיישל אסונות טבע

החל מה 8.2

כשהאדמה תרעד והרי הגעש יתפרצו, כשהסופות ישתוללו, הגלים יתנפצו, ומפולות שלגים יתמוטטו ונראה שסוף העולם מתקרב כדאי לכם להישאר מול המסך, מדובר בספיישל סרטי אסונות.

לרגל עליית הסרט "אוורסט" ל-yesVOD, אתם מוזמנים לספיישל סוער עם מיטב הסרטים בהם נאלץ האדם להתמודד מול איתני הטבע.

"אוורסט", בכיכובם של ג'ייק ג'ילנהול, ג'ייסון קלארק וג'וש ברולין מבוסס על אירועים אמיתיים ועוקב אחר שמונה מטפסי הרים שבמהלך הניסיון לטפס אל פסגת הר האוורסט, נתקלו בסופת שלגים קטלנית ב– 1996. ניסיונות החילוץ של המטפסים נכשלו והם נותרו לבד על פסגת ההר, נאבקים על מנת להישאר בחיים. אירוע זה הפך להיות האסון הגדול והקטלני ביותר על הר האוורסט עד לאותה שנה.

בין הסרטים:

הבלתי אפשרי דרמה מרגשת המבוססת על אירועים אמיתיים מאסון הצונאמי של 2004. הנרי ומריה יוצאים עם ילדיהם לחופשה בתאילנד, אך ברגע אחד עולמם מתהפך, כאשר גל עצום שוטף את החוף. עם יואן מק'גרגור ונעמי ווטס.

סן אנדראסדרמת פעולה סוחפת בכיכובו של דיווין ("דה רוק") ג'ונסון. טייס מסוק וגרושתו יוצאים למסע מסוכן, כדי להציל את בתם לאחר שרעידת אדמה חזקה החריבה את קליפורניה.

סרטים נוספים: טוויסטר, פסגת דנטה, 2012, הנבואה ועוד…

 
 

VOD> סרטים

החל מה 11.2

גם בערוצי הסרטים

כבכל שנה, עולם הסרטים של yes מתכונן ומתמרק לקראת האירוע הגדול של עולם הקולנוע- טקס האוסקר. חגיגה גדולה בערוצי הסרטים ובyesVOD.

הסרטים הגדולים, המרגשים והנצחיים אשר נצבעו בזהב, זכו או היו מועמדים לפרס האוסקר- מהקלאסיקות הגדולות של הקולנוע, דרך הסרטים האהובים והחשובים ועד לטקס האוסקר 2016 שיערך ב28.2

והשנה בימים של אוסקר 2016 ב-yesVOD

מועמדי אוסקר 2016

מקס הזועם: כביש הזעם : מועמד ל-10 פרסי אוסקר כולל הסרט הטוב ביותר. סרט אקשן מרהיב ושובר קופות. לאחר אפוקליפסה פרועה, שני מורדים מנהיגים קבוצה הדוהרת בשממה לוהטת בתקווה להשיב את הסדר לעולם, ומתמודדים מול כנופיות משתוללות המקיפות אותם. עם: שרליז ת'רון, טום הארדי. במאי: ג'ורג' מילר. 2015.

הקול בראש: מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר. אנימציה חכמה ומרגשת. עלילת הסרט מתרחשת בתוך ראשה של נערה מתבגרת בשם ריילי, המובלת בחייה המורכבים על ידי חמשת רגשותיה: שמחה, פחד, כעס, גועל ועצב. דיבוב: מאיה ליבני, דקלה הדר, שירלי לילו. במאי: פיט דוקטר. ארה"ב, 2015.

איימי : מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט התיעודי הטוב ביותר. דוקומנטרי על חייה, הצלחתה ומותה הטראגי של הזמרת איימי ויינהאוס. הסרט עוקב אחר הקריירה המוזיקלית שלה, הקשרים המורכבים בחייה, ההתמכרויות לאלכוהול וסמים עד למותה בגיל 27. במאי: אסיף קפדיה. אנגליה, 2015.

 
 

סרטים נוספים: להציל את מארק וואטני, סיקאריו, ארץ הקרטל, שון כבשון, הזקן בן המאה שיצא מהחלון, אונס בקמפוס, הילד והעולם ועוד.

מועמדי וזוכי עבר – חינם ללקוחות yesVOD

בירדמן זוכה אוסקר 2015 לסרט הטוב ביותר.

משחק החיקוי מועמד ל-8 פרסי אוסקר 2015.

כח משיכה – זוכה 7 פרס אוסקר 2014.

וויפלאש – זוכה 3 פרסי אוסקר 2015.

עדיין אליס – זוכה אוסקר 2015 לפרס השחקנית הטובה ביותר (ג'וליאן מור).

סרטים נוספיםצלף אמריקאי, הולכת רחוק, ברבור שחור, קזבלנקה, אידה, גטסבי הגדול ועוד…

VOD> סרטים> סרטים חדשים

להציל את מארק וואטני The Martian

מועמד ל-7 פרסי אוסקר כולל הסרט הטוב ביותר

החל מה 28.2

מדע בדיוני

במאי: רידלי סקוט ("הנוסע השמיני", "גלדיאטור"). ארה"ב 2015

שחקנים: מאט דיימון, שון בין, צ'יווטל אגיופור, ג'ף דניאלס, סבסטיאן סטן.

תקציר: במהלך משימה למאדים, האסטרונאוט מארק וואטני נחשב למת אחרי סערה וננטש לבד בידי הצוות שלו. עם מעט מאד אספקה, וואטני חייב לפנות לחוש ההמצאה, החדשנות וההשראה שלו כדי להמשיך להתקיים ולמצוא דרך לסמן לכדור הארץ שהוא בחיים. מיליונים של קילומטרים משם, נאס"א וצוות של מדענים בינלאומיים עובדים מסביב לשעון כדי להחזיר את החללית הביתה, בזמן שחברי הצוות שלו מתכננים באותו הזמן תכנית הצלה נועזת וכמעט בלתי אפשרית. 142 דק'

אוורסט Everest (2015)

מבוסס על סיפור אמיתי

החל מה 8.2

דרמת מתח

במאי: בלתזר קורמקור. ארה"ב 2015

שחקנים: ג'ייק ג'ילנהול, ג'ייסון קלארק, ג'וש ברולין, ג'ון הוקס, אמילי ווטסון, רובין רייט, קירה נייטלי

תקציר: מבוסס על סיפור אמיתי. שמונה מטפסי הרים נתקלים בסופת שלגים קטלנית במהלך ניסיון לטפס אל פסגת הר האוורסט בשנת 1996. ניסיונות החילוץ של המטפסים נכשלו והם נותרו לבד על פסגת ההר, נאבקים על מנת להישאר בחיים. אירוע זה הפך להיות האסון הגדול והקטלני ביותר על הר האוורסט עד לאותה שנה. 121 דק'

הרץ במבוך: מבחני הכוויה

 
 

Maze Runner 2: The Scorch Trials

המבוך היה רק ההתחלה

החל מה 3.2

מדע בדיוני, אקשן

במאי: ווס בול. ארה"ב 2015

שחקנים: דילן אובריאן, איידן גילן ("משחקי הכס"), ג'נקרלו אספוזיטו ("שובר שורות")

תקציר: הסרט השני בסדרה. וחבריו ה'קורחים' לאחר שהצליחו לברוח מהמבוך, תומאס וחבריו "הקורחים" עומדים בפני אתגר חדש. עליהם לחפש אחר רמזים על ארגון מסתורי ועוצמתי הידוע בשם WCKD. המסע לוקח אותם אל 'הכוויה', אזור שומם מלא במכשולים בלתי אפשריים. ה'קורחים' חוברים אל לוחמי המחתרת כדי לגבור על הכוח הרב של WCKD, ומנסים לחשוף את התכניות המזעזעות של הארגון. 131 דק'

המתמחה The Intern

החיים לעולם לא מפסיקים להפתיע

החל מה 22.2

קומדיה

במאי: ננסי מאיירס. ארה"ב 2015

שחקנים: רוברט דה נירו, אן האת'וויי

תקציר: שובר הקופות "המתמחה" מספר את סיפורו של בן וויטאקר, אלמן בן 70 שגילה שהפרישה לפנסיה אינה מה שהיא הייתה אמורה להיות. הוא מחליט לחזור לשוק העבודה, והופך למתמחה מבוגר באתר אופנה, שהוקם ומנוהל בידי בחורה צעירה ולחוצה בשם ג'ולס אוסטין. 121 דק'

היטמן: סוכן 47Hitman: Agent

רופרט פרנד (פיטר קווין, "הומלנד")

החל מה 3.2

אקשן

במאי: אלכסנדר באך. ארה"ב 2015

שחקנים: רופרט פרנד (פיטר קווין "הומלנד"), האנה וואר, זכארי קינטו.

תקציר: מבוסס על משחק המחשב "היטמן". היטמן הוא רוצח על שהונדס בצורה גנטית לכדי ממכונת הרג מושלמת. הרוצח הוא שיאו של מחקר שנערך במשך עשורים (וארבעים וששה סוכנים משובטים שקדמו לו) והתפתח למכונה חכמה, מהירה, ועוצמתית. מטרתו האחרונה היא תאגיד ענק המתכנן לגלות את סודות תכנונו של סוכן 47 כדי ליצור צבא של רוצחים המיומנים יותר ממנו. כדי לעצור את הגוף הזה מצרף אליו הסוכן בחורה צעירה ובדרך הוא מגלה את שורשיו האמיתיים ומתעמת אל מול אויבו הקטלני ביותר. 96 דק'

מנגלהורן Manglehorn

אל פאצ'ינו

החל מה 4.2

דרמה

 
 

במאי: דיוויד גורדון גרין. ארה"ב 2015

שחקנים: אל פאצ'ינו, הולי האנטר, הרמוני קורין

תקציר: סיפורו של מנגלהורן (אל פא'צינו), גבר מזדקן שעובד בחנות שעונים וחי חיי בדידות עם החתול שלו. ארבעים שנה לפני כן הוא היה אחד הנוכלים המבריקים בעולם הפשע, הקריב את אהבת חייו למען הקריירה שלו ומאז חי בייסורים. עכשיו, כשרוב חייו מאחוריו ומעט מאוד מחכה לו בעתיד, הוא מהרהר מחדש בבחירה הגורלית שעשה ובשאלה האם ניתן לתקן את הנזק שגרמה? 97 דק'

פן Pan

פריקוול לסיפור הילדים הקלאסי

החל מה 8.2

פנטזיה, הרפתקאות

במאי: ג'ו רייט. ארה"ב 2015

שחקנים: רוני מארה, יו ג'קמן, גארט הדלאנד, קארה דאלווין, אמנדה סייפריד

תקציר: פריקוול לסיפור הילדים קלאסי "פיטן פן". לילה אחד, פיטר בן ה-12 מוברח מבית היתומים ונשלח אל עולם דמיוני של פיראטים, לוחמים ופיות שנקרא 'ארץ לעולם לא'. שם, הוא נלחם קרבות של חיים ומוות בעודו מנסה לחשוף את הסוד של אמו, שהשאירה אותו על מפתן בית היתומים לפני שנים רבות. יחד עם הלוחמת טייגר לילי וחבר חדש בשם ג'יימס הוק, פיטר חייב להביס את שודד הים האכזרי בלאק בירד כדי להציל את 'ארץ לעולם לא' ולגלות את יעודו האמיתי להפוך לפיטר פן. 111 דק'

לאהוב אותה Freeheld

סיפורן האמיתי של לורל הסטר וסטייסי אנדרי

החל מה 11.2

דרמה

במאי: פיטר סולט. ארה"ב 2015

שחקנים: ג'וליאן מור, אלן פייג', מייקל שאנון, סטיב קארל

תקציר: סיפור שהסעיר את ארצות הברית בשנות ה-90 והביא לשינוי חוקתי במדינת ניו ג'רזי. לורל הסטר, בלשית משטרה מצטיינת וקשוחה, מסתירה מחבריה השוטרים השמרניים את נטייתה המינית ואת בת זוגתה, סטייסי. הכל משתנה כשהיא מאובחנת כחולת סרטן סופני לאחר 25 שנות שירות. הסטר מבקשת מהמדינה להעביר את כספי הפנסיה שלה לשותפתה לחיים, ונתקלת בהתנגדות מצד מחוקקי המחוז. יחד עם חבריה השוטרים ורב יהודי אקטיביסט ונמרץ (קארל), יוצאת הסטר למאבק האחרון והחשוב בחייה. 103 דק'

 
 

צייד המכשפות האחרון The Last Witch Hunter

מי שחי לנצח, צד לנצח

החל מה 18.2

פנטזיית אקשן

במאי: ברק איזנר. ארה"ב 2015

שחקנים: וין דיזל, אלייז'ה ווד, מייקל קין

תקציר: משימה חשובה מוטלת על קאולדר, צייד מכשפות בן אלמוות: עליו להגיע לכנס המכשפות שמתקיים בניו יורק ולסכל את מטרתן לחסל את האנושות על ידי מגפה קטלנית. כדי לבצע את המשימה עליו לשתף פעולה עם אחת מאויבותיו המושבעותמכשפה צעירה ויפה. 106 דק'

VOD> סרטים> סרטים ישראלים

פרדייס קרוז

עוז זהבי בסרט הביכורים של מתן גוגנהיים

החל מה 4.2

דרמה, ישראלי

במאי: מתן גוגנהיים, ישראל/גרמניה 2013

שחקנים: עוז זהבי, הינה ג'יוקנטה, אלי אלטוניו, עודד לאופלד

תקציר: סרט הביכורים של הבמאי מתן גוגנהיים. סיפורם של צעיר ישראלי ותיירת צרפתייה הנשאבים לתוך סיפור אהבה מסחרר, מסתורי ומלא תשוקה. הרומן ביניהם מציף סוד אפל בעברם ולוקח אותם למסע קיצוני וכואב של חיפוש אחר זהותם, על רקע המציאות הישראלית המורכבת. 96 דק'

סוף עידן התמימות

החל מה 25.2

דרמה, ישראלי

במאי: וידי בילו. ישראל 2014

שחקנים: ריימונד אמסלם, יחזקאל לזרוב, חנה לסלאו, יעל בן דור

תקציר: 1966, ירושלים. בבניין ישן בירושלים בשנת 96' גרה משפחה קטנה ושקטה. אלי האב נעדר רוב היום מהבית. רותי אשתו, סגורה בתוך עולמה, מבלה את יומה במיטה, קוראת רומנים עבי כרס שבעלה מחליף לה בספרייה. מיכל, בתם בת ה-11, בודדה ומשועממת, נאלצת לחפש תשומת לב ועניין בקרב דיירי הבניין. יום אחד, כאשר רותי מחליטה לצאת מהמיטה, השקט והרוגע המדומים בבית מופרים.

 
 

VOD> סרטים> ספריית קולנוע

זוכים בלבד

זוכי אוסקר מכל הזמנים

החל מה 5.2

לרגל טקס האוסקר 2016 שיערך ב28.2, אירוע חגיגי ומיוחד עם הסרטים שזכו בפרס החשוב ביותר בתעשיית הקולנוע. בין הסרטים:

12 שנים של עבדות זוכה פרס האוסקר לסרט הטוב ביותר 2014. סיפורו האמיתי והבלתי ייאמן של סולומון נורת'אפ. בניו יורק של לפני מלחמת האזרחים, נורת'אפ נחטף ומוצא את

 
 

עצמו נמכר לעבדות בדרום ארצות הברית, שם עבדות של שחורים חוקית ומקובלת. בפני אכזריות איומה וזלזול בערך חייו, דרך מציאת רגעים קטנים של חסד, ינסה נורת'אפ לא רק להישאר בחייםאלא לשמור על כבודו. עם: צ'יווטל אגיופור, בראד פיט, מייקל פסבנדר

יסמין הכחולה קייט בלאנשט, זוכת האוסקר לשחקנית הטובה ביותר. יצירת המופת המהפנטת, החדה והרומנטית פרי עטו של וודי אלן מתמקדת ביסמין (קייט בלאנשט), שעוברת להתגורר בדירתה הצנועה של אחותה ונפשה גועשת בין קבלת המגבלות החדשות שלה, לחלומותיה לתבוע בחזרה את היוקרה והפאר של חייה הקודמים כאשת חברה בניו יורק.

סרטים נוספים: הר ברוקבק, הארטיסט, נאום המלך, נער החידות ממומביי ועוד.

VOD > סדרות > yesBinge

*פירוט מלא וסדרות נוספות ניתן למצוא במומלצי ערוצי הסדרות לחודש פברואר.

הויקינגים 4 Vikings

עונה חדשה וכל העונות הקודמות

החל מה 19.2 פרק חדש מידי יום שישי

חינם ללקוחות yesVOD

סדרת הדרמה האפיתמיתולוגית של ערוץ ההיסטוריה האמריקאי חוזרת בעונתה הרביעית שתכלול 20 פרקים, בשני חלקים.

העונה השלישית הסתיימה בקרב האדיר בפרנקיה (צרפת של ימינו) על העיר פריס, אותו ניצח ראגנר בעור שיניו, לאחר שנפצע אנושות. הוא חוזר לטקגט כשהוא על סף מוות, ומחשבות על מותו מציתות את דמיונם של הכוחות השונים הרואים בעצמם יורשיו, ביניהם אשתו של ראגנר, המלכה אסלוג, ובנו הבכור ביורן. בינתיים לגארטה וסגנה לשעבר קלאף ממשיכים במאבקי כוחות, רולו בוגד במורשתו הויקינגית ובוחר להישאר בפרנקיה, ופלוקי נאסר ונכלא על מעשיו הברוטאליים כלפי הכומר הנוצרי את'לסטאן. עונות 1-3 בyesBinge החל מה 4.2

 
 

סמוך על סול 2 Better Call Saul

עונה חדשה והעונה הקודמת

החל מה 20.2 פרק חדש בבכורה מידי יום שבת

חינם ללקוחות yesVOD

עונה חדשה לסדרת הבת המצליחה של "שובר שורות", המתחקה אחר עלילותיו של סול גודמן בשנים שלפני "שובר שורות" וכשש שנים לפני שהפך לעורך דינו של וולטר ווייט.

"סמוך על סול" ממשיכה לשרטט גם בעונתה השנייה את מסעו של סול גודמן, ההופך מאדם שרוצה לעשות את מה שנכון, לעורך הדין הפלילי חובב הפלילים, שיעשה הכל כדי להרוויח ולשרוד.

הסדרה נוצרה על ידי וינס גיליגאן, יוצר "שובר שורות" ועל ידי מפיק "שובר שורות" פיטר גולד, שמשמשים גם כשואוראנרים משותפים של הסדרה.

העונה הראשונה בyesBinge החל מה 11.2

בנות 5 Girls

עונה חדשה וכל העונות הקודמות

החל מה 24.2 פרק חדש מידי יום רביעי

חינם ללקוחות yesVOD

עונה החמישית לקומדיה זוכת גלובוס הזהב של HBO, פרי עטה של לנה דנהאם, העוקבת אחר קבוצת חברים בשנות העשרים לחייהם, שחיים בניו יורק, העליות והמורדות שהם חווים.

בפתיחת העונה החמישית, האנה, נכון לרגע זה, מניחה לשאיפות הכתיבה שלה, וממשיכה לעבוד כמורה לצד החבר החדש שלה (שהוא באופן מרענן מאוד, בחור טוב) פראן, מערכת יחסים שחבריה וסביבתה מעודדים אותה לא להרוס, אך נראה שהם מתקשים להסתדר עם מערכת היחסים הקרובה שלה עם אלייז'ה. העונה החמישית של "בנות" ממשיכה להיות כנה, סוערת, מרגשת, קולנית, ומצחיקה. עונות 1-4 בyesBinge החל מה 4.2

VOD> סדרות > סדרות חדשות

*פירוט מלא וסדרות נוספות ניתן למצוא במומלצי ערוצי הסדרות לחודש פברואר.

וייניל Vinyl

יצירה חדשה מאת מרטין סקורסזה ומיק ג'אגר

החל מה 15.2

פרק חדש מידי יום שני

חינם ללקוחות yesVOD

דרמה אפית חדשה ומדוברת מבית HBO, שמתארת את המתרחש מאחורי הקלעים בעולם המוזיקה בניו יורק של שנות ה– 70, תקופה של "סקס סמים ורוקנרול". הסדרה בת 10 פרקים, שתשודר רק בyes במקביל לשידור בארה"ב, היא פרויקט חיים של הבמאי זוכה האוסקר מרטין סקורסזי, מיק ג'אגר והתסריטאי זוכה האמי טרנס ווינטר ("אימפריית

 
 

הפשע", "הסופרנוס").

הדרמה משרטטת במדויק את השנים המעצבות של תעשיית הרוק בארה"ב שראו את צמיחתן מעידן הדיסקו, הפאנק וההיפ הופ ששינו את פני המוזיקה לנצח.

הסדרה כבר מעוררת שיחה ערה בקרב המבקרים והצופים ברשתות החברתיות בתור הדבר הענק הבא של HBOהרשת שאחראית למספר שיא של סדרות זוכות אמי . מבקרי הטלוויזיה בארה"ב, חברי הTCA , מיהרו להכריז על "וייניל" כעל התופעה הטלוויזיונית הגדולה ביותר ל-2016 והסדרה שהם הכי מצפים לה.

זוכה האמי בובי קאנוויל ("אימפריית הפשע") מגלם בתפקיד הראשי את ריצ'י פינסטרה מפיק כריזמטי בעל נטייה להרס עצמי, הבעלים של חברת התקליטים "אמריקן סנצ'רי", שמנסה להציל את נשמתו ופרנסתו ולהחזיר את חברת התקליטים שלו לימי תהילתה על ידי גילוי הכישרון והסאונד המוזיקאלי הבא. האם יצליח לעשות זאת בלי לפגוע בכל מי שעומד בדרכו?

לצדו מככב צוות שחקים מוכשר: אוליביה ווילד ("האוס") כאשתו, ריי רומאנו ("כולם אוהבים את ריימונד") כשותפו לדרך וחברו הטוב, ג'ונו טמפל היא אסיסטנטית צעירה, ג'יימס ג'אגר (הבן של מיק) הוא כוכב להקת הפאנק העולה The Nasty Bits ובריגיטה יורט סורנסון ("הממשלה", "משחקי הכס", "פיץ' פרפקט 2") היא אינגריד סופרסטאר, שחקנית דנית הקרובה לאנדי וורהול וחברה טובה של אשתו של ריצ'י.

כבר בפרק הראשון, אותו כתב טרנס ווינטר וביים מרטין סקורסזה, הצופים ישאבו למסע מוזיקלי סוחף אל תקופה מסעירה שתרקיד אותם אל ימי תקליטי הויניל, רחבות הדיסקו ובמות הרוקנרול.

לרגל עליית הסדרה, יצטרף גם yesVOD לחגיגה יחד עם ערוצי הסרטים וערוץ yes דוקו:

מיטב מסרטיו של מרטין סקורסזה: "השתולים", "הזאב מוול סטריט", "החבר'ה הטובים" ועוד.

סרטים נבחרים משנות ה-70 : "שיער", "שיגעון המוזיקה", "הסנדק" ועוד.

סדרות וסרטים דוקומנטריות העוסקים בשנות ה-70.

אמריקה נגד או.ג'יי סימפסון

American Crime Story: The people V O.J Simpson

החל מה 18.2

פרק חדש מידי יום חמישי

חינם ללקוחות yesVOD

ראיין מרפי, המוח מאחורי glee, "אימה אמריקאית" ו"ניפ/טאק", מחזיר את כולנו למשפט האייקוני ששינה את פני החברה האמריקאית ויחסה לתקשורת, היה לסנסציה עולמית וילד את תופעת הקרדשיאניות, בדרמה הסנסציונית עתירת הכוכבים.

 
 

את הסדרה מביים ראיין מרפי בעצמו, והקאסט המרשים שלה כולל את קובה גודינג ג'וניור, בתפקיד או.ג'יי. סימפסון, ג'ון טרוולטה החוזר לראשונה לטלוויזיה לראשונה מאז 1979, בתפקיד פרקליט ההגנה רוברט שפירו, עורך הדין המפורסם שנקרא להגן על סימפסון. דיויד שווימר יוצא "חברים", מגלם את רוברט קרדשיאן, עו"ד וחברו הקרוב של או.ג'יי (ואבא לשושלת הריאליטי העתידית) כשלצידו סלמה בלייר בתפקיד אשתו דאז קריס קרדשיאן (ג'נר היום) וכוכבת עונות "אימה אמריקאית" של מרפי שרה פולסון מגלמת את ראש מערך התביעה התביעה מרשה קלארק.

הסדרה, חלק מאנתולוגיית פשע חדשה ומסקרנת תספר בכל עונה סיפור פשע אמריקאי אפי, מספרת את סיפור משפט הרצח המתוקשר והשנוי במחלוקת, שבו הואשם כוכב הפוטבול או. ג'יי סימפסון ברצח אשתו ניקול בראון וחברה רון גולדמן. הסדרה חוקרת את הכאוס ששרר מאחורי הקלעים של חקירת הרצח, מנקודת מבטם של עורכי הדין שעסקו בתיק משני צידי בית המשפט, ואיך השילוב של הביטחון העצמי של התביעה, התככנות של ההגנה, וההיסטוריה הבעייתית של משטרת לוס אנג'לס עם הקהילה השחורה בעיר, גרם למושבעים להגיע להחלטה לזכות את סימפסון מחמת ספק סביר.

נקמתה של אריאנה Entre Caníbales

טלנובלה ארגנטינאית חדשה בכיכובה של נטליה אוריירו ("בובה פראית")

החל מה 28.2

5 פרקים חדשים מידי יום ראשון

חינם ללקוחות yesVOD

סיפור של אהבה, נקמה וגאולה בעולם של פוליטיקה.

אריאנה היא אישה צעירה שנולדה וחיה בעיר קטנה. ב– 1995 היא עברה עם דניאלה, חברתה הטובה לעיר הגדולה, ושם נאנסו השתיים על ידי חבורת גברים עשירים. 20 שנה מאוחר יותר, אריאנה יוצאת ממחבואה, לאחר שנים בהן דחתה כל סיכוי לנהל חיים רגילים ובמקום פיתחה צורך חזק בנקמה. היא חוזרת אל זירת הפשע, נחושה לנקום בגברים שאנסו אותה ואת חברתה בברוטליות לפני 20 שנה, אונס שכתוצאה ממנו חברתה מתה.

סדרות יורדות משירות ה VOD:

רייק עונות 1+2 – 06/02/2016

הנותרים עונה 1 – 15/02/2016

בולרז, בננה, מלפפון 27/02/2016

דרוש גיבור, מרגל עונה 2 , על הקצה – 28/02/2016

VOD>סדרות> NEXT VOD

ספריית הנוער של yesVOD

אוקוורד עונה 4 Awkward

 
 

החל מה 1.2

תקציר: בשנת 2012 החלה הספירה לאחור לקראת הרס המין האנושי ולידתו מחדש. המפתח לעידן החדש ניתן לשישה צעירים רבי עוצמה שחיים בשולי החברה. הצעירים והצעירות הללו יקבלו עזרה משבעה יצורים משבעה ממדים שיהיו ה"אליאדוס" שלהם, בני בריתם.

בכיכובם של : חואן פדרו לנסאני ("כמעט מלאכים"), פבלו מרטינס ("כמעט מלאכים"), אגוסטין ברנסקוני, חוליאן סרנו, אוריאנה סבטיני, מריאל פרקוסי ועוד.

עושות בכאילו Faking It

עונות 1+2

החל מה 4.2

קארמה ואיימי הן החברות הכי טובות. עקב סדרת אי הבנות, כולם בבית הספר חושבים שהן לסביות ומציעים להכתיר אותן למלכות נשף הסתיו, וקארמה מנסה לשכנע את איימי להמשיך ולשחק את המשחק.

VOD>עולם הילדים

יום המשפחה לילדים חינם

החל מה 3.2

חינם ללקוחות yesVOD

לקראת יום המשפחה החל ב9.2 מוזמנים ילדי yesVOD לשבת יחד עם כל המשפחה ולצפות יחד במגוון תכנים מיוחדים ליום המשפחה. "אמא יקרה לי", "אבא עושה בושות", "איך בוחרים שם לאחותי הקטנה" ועוד מגוון תכנים שכולם אוהבים. פרק מיוחד של "מיכל הקטנה רוצה להיות גדולה" בו מכינה מיכל הפתעה להוריה לכבוד יום המשפחה. דייגו חוגג את יום האם עם בני משפחתו, בפרק מיוחד של "מועדון החברים של מיקי" עוזר גופי לגוזל שהלך לאיבוד לחזור לאימו, פיטר הארנב מכין פשטידה מתנה לאמא, ועוד מגוון תכנים מעשירים ומחבקים ליום המשפחה.

 
 

VOD>עולם הילדים< ספריות ערוצי הילדים

צ'מפיונס ניק שעשועון חדש

החל מה 1.2 בספריית ניקלודיאון

חינם ללקוחות yesVOD

טורניר טלוויזיוני בהנחיית טל מוסרי המשלב בין עולמות הכדורגל והאתגרים לילדים. הטורניר מיועד לכיתות ד' ו' מרחבי הארץ שיגיעו לאולפן של ניקלודיאון ויתחרו זו בזו במשימות טריוויה ואתגרים שונים. 16 כיתות תתחרינה בטורניר. בכל שלב, כיתה אחת תנופה עד לגמר שבו שתי כיתות תתחרינה על הפרס הגדול. הכיתה המנצחת תזכה לטוס עם טל מוסרי לברצלונה ולצפות במשחק כדורגל של קבוצת העל במגרש הביתי שלה "קמפ נואו".

ג'וליאן המלך! סדרה חדשה

החל מה 23.2 בספריית ערוץ הילדים

המלך ג'וליאן כאן כדי לחגוג, ואף אחד לא יוכל לעצור את שלטון אגרוף הברזל שלו…. שמונף באוויר, בקצב של המוזיקה, כאילו הוא בכלל לא המלך! "ג'וליאן המלך" מציגה את העולם הפראי של מדגסקר בסדרה מקורית, קורעת מצחוק ומשוגעת, שבה המלך נתקל בהרפתקאות המשוגעות ביותר שיש לג'ונגל להציע. דמויות חדשות ומגוונות מצטרפות למלך ג'וליאן עצמו, יחד עם עוזרו הנאמן מוריס והמעריץ המושבע מורט.

תמיד ביחד סדרה חדשה

החל מה 1.2 בספריית דיסני

סיד ושלבי הן תלמידות תיכון והחברות הכי טובות. בעקבות תאונה במעבדה הן מגלות שהן יכולות לנסוע בזמן לעבר ולעתיד ומנסות להבין איך לשלוט ביכולת החדשה הזו.

צ'יקה ומפירו – טלנובלה חדשה

החל מה 21.2 בספריית ZOOM

הטלנובלה שהפכה ללהיט ברחבי העולם מגיעה לZOOM.

דייזי היא נערה רגילה כמו כל נערה מתבגרת ממוצעת מלבד משהו אחד קטנטן ההורים של דייזי הם ערפדים. בגיל 16 דייזי צריכה להחליט האם היא רוצה להפוך לערפדית או להישאר בת תמותה רגילה. הבחירה של דייזי ברורה לה מאליו, היא ממש לא מעוניינת להפוך לערפדית, כל מה שהיא רוצה זה להמשיך את חיי השגרה שלה, עם החברות הרגילות שלה ומקס הרגיל שלה, שסוף סוף נדמה שמשהו ביניהם הולך לקרות, אבל החיים מתכננים לדייזי משהו אחר לגמרי...

 
 

כוח G! סדרה חדשה

החל מה 24.2 בספריית ג'וניור

הכל מתחיל כאשר לין, נער רגיל בן 13, מוצא בדרכו הביתה חתול טועה. תוך זמן קצר מגלה לין כי לחתול הרגיל למראה יש כוחות מיוחדים וכי שניהם יכולים להתמזג לגוף אחד ולהפוך ל"חתולילד" בעל כוחות עילאיים. לין מבין שקיימים ילדים בעלי עוצמה וכוחות לא רגילים אחרים כמותו, וכולם יחד משלבים כוחות כדי להציל את העיר מחייזרים מרושעים

דורה וחברים: בעיר הגדולה עונה 2

החל מה 10.2 בספריית ניק ג'וניור

דורה, פבלו וכל החברים ממשכים לשיר, לרקוד בעיר "פלאיה ורדה", להכיר חברים חדשים ולחוות הרפתקאות.

ג'ייק והפיראטים מארץ לעולם לא – עונה 4

החל מה 1.2 בספריית דיסני ג'וניור

פרקים חדשים. בכל פרק מככבים ג'ייק, איזי, קאבי, סקאלי, קפטן הוק ומר סמי, ועוסקים בעבודת צוות, פתרון בעיות ופעילות פיזית, תוך שהם לומדים איך להיחלץ מהמזימות של הוק וסמי ולהרוויח מטבעות זהב עם השלמת כל משימה.

בית ספר למכשפים 2

החל מה 23.2 בספריית לוגי

עונה שנייה לסדרה המצליחה והאהובה המגוללת את סיפורם של שני אחים, ויזי וקדברה, הלומדים יחדיו בבית ספר למכשפים, אשר הוריש להם אביהם. בכל פרק, מורי בית הספר יעבירו לצמד האחים ולצופים בבית שיעורים באומנות, בישול וקסמים. לקאסט הסדרה הכולל את מירב פלדמן וליאור פאוקר, תצטרף העונה השחקנית ליאת הר לב שתגלם את דמותה של קדברה.

ספיישל משחקי ניחוש

פברואר בספריית בייבי

מקבץ המורכב כולו מתכנים המעודדים את הפעוט לפתח את דמיונו, להשתתף במשחקי ניחוש, להתנסות ולחקור נושאים שונים ומגוונים עלידי משחקים ופעילויות אותם מעבירות לו הדמויות האהובות של ערוץ בייבי.

 
 

VOD>yes דוקו

*פירוט מלא ניתן למצוא במומלצי yes דוקו לחודש פברואר

החל מה 21.2

חינם ללקוחות yesVOD

מִבַּלֶט מְרגש ועד טנגו חושני, מסְטֶפּס מקפיץ ועד ריקוד אקזוטי – שבוע שלם עם סרטי המחול החדשים והחמים ביותר בעולם. דוקו דאנס 2016 יוצא לדרך!

בין הסרטים:

בּוֹלְשּוי בּבּילוֹןאם אתם רוצים להבין את רוסיה, הבלט בולשוי הוא מקום טוב להתחיל בו. גישה יוצאת דופן ללהקת הבלט המפורסמת בעולם, האוצַר הלאומי של רוסיה, בתקופה שאחרי תקיפתו בחומצה של המנהל האמנותי של הלהקה סרגיי פילין (בתמונה מימין) בשנת 2013.

הדוקו המהמם ויזואלית מכניס אותנו לְעולם של גדוּלה אמנותית ושל מאבקי כוחות אינטנסיביים במהלך אחת התקופות הדרמטיות ביותר של הלהקה, מאז היווסדה ב-1776.

הליגה לרקדניות אקזוטיותהרבה לפני שמדונה וליידי גאגא הופיעו בשטח, היה תור הזהב של ה"ליבינג לג'נדס" (האגדות החיות) – כוכבות הבורלסק. הסרט הוא מסע ססגוני אל העולם האבוד של הבורלסקעולם של נוצות, שובבות וכיף, שקורא תיגר על מושגים כמו גיל, יופי, מיניות, מעמד חברתי וגזעבאמצעותן של גיבורות יפות וחזקות.

סרטים נוספים: עולם הסטפס, בלרינה שחורה, הטנגו האחרון שלנו ועוד.

 
 

התכניות החדשות של דיסקברי, בית+ וערוץ האוכל חינם בyesVOD

VOD>תוכניות מערוצים>דיסקברי

משחק האבנים

החל מה 10.2

חינם ללקוחות yesVOD

עקבו אחר הרפתקאותיהם של צייד אבני החן הנודע דון קוגן וצוות כלבי הציד שלו, בנסיעותיהם לפינות הנידחות בעולם, מההימלאיה ועד קמבודיה, במצוד אחר אבני החן הנדירות והיקרות ביותר.

מגוון סרטים וסדרות מערוץ Discovery מחכים לכם בכל רגע בחינם ב yesVOD

VOD>פנאי וסגנון חיים>

לשפץ למכור להרוויח – עונה חדשה

החל מה 10.2

חינם ללקוחות yesVOD

דרו וג'ונתן סקוט הם אחים. דרו מוכר וקונה בתים וג'ונתן משפץ אותם. ביחד הם מסייעים לבעלי בתים לשפץ את ביתם כדי שיוכלו למכור אותו במחיר יקר יותר ולמצוא בית חדש.

מגוון תכניות מערוץ בית+ מחכים לכם בכל רגע בחינם ב yesVOD

VOD>פנאי וסגנון חיים>

ספיישל מתכונים חורפיים

במהלך פברואר

חינם ללקוחות yesVOD

 
 

כשמתחיל החורף והטמפרטורות יורדות הכי כיף להתנחם באוכל חם, משביע ומנחם.

yesVOD וערוץ האוכל מגישים לכם את מיטב התכניות והמתכונים שיעזרו לכם לבקש ארוחה חורפית מושלמת: חמין, מרקים, לחמים, קינוחים ועוד. בין התכניות:

מיני שףהשף אביב משה מבשל עם ילדים ומאתגר אותם במטבח. היום בתוכנית: מתכונים מחסנים ומחזקים לקראת החורף.

מיקי שמו אופה מהלבעוגות וקינוחים חמים במיוחד לחורף: עוגת שוקולד חמה, עוגת תפוזים, אגסים ממולאים ברוטב וניל.

אוכל של ביתפותנה ג'אבר חוזרת למטבח עם המתכונים הביתיים והמסורתיים שלה והפעם: מרקים ביתיים ועשירים שפותנה אוהבת במיוחד.

מגוון סרטים וסדרות מבית ערוץ האוכל מחכים לכם בכל רגע בחינם ב yesVOD

VOD>תכנים ברוסית> TV1000RK

Весёлые ребята / Funny Guys / החבר'ה העליזיםС 04/02. Комедия. Начинающий музыкант Костя Потехин, чтобы завоевать расположение красивой девушки, соглашается участвовать в музыкальном телевизионном конкурсе. Но участвовать нужно только со своей музыкальной группой, которой у него нет. За несколько дней ему предстоит собрать свою группу, найти надежных друзей и встретить настоящую любовь.
Режиссер: А.Бобров. 
В ролях: Иван Дорн, Катерина Шпица, София Каштанова, Сергей Газаров и другие. 
Россия, 2014

החל מה 4.2 קומדיה מוזיקלית על חברות ואהבה. שחקנים: איוון דוראן, קטרינה שפיצה. במאי: אלקסי בוברוב. 2014.

VOD>תכנים ברוסית> סדרות

Нюхач 2 / Sniffer 2 / כלב גישוש 2
С 01/02. Второй сезон! Криминальный детектив, 8 серий. Его зовут Нюхач. Он обладает сверхчувствительным обонянием, для него не существует тайн и нераскрываемых преступлений. По запаху Нюхач может рассказать все и даже больше о любом человеке: что он ел, с кем он спал, есть ли у него алиби. Уникальная способность Нюхача — его дар и проклятие одновременно. С одной стороны, он раскрывает самые изощренные и запутанные преступления, знает все сокровенные тайны политиков, бизнесменов и криминальных авторитетов. С другой — Нюхач абсолютно беззащитен перед окружающим миром, переполненным всевозможными запахами. Он не умеет строить отношения ни с женщинами, ни с близкими людьми, потому что знает о них всё: ему невозможно

 
 

сделать сюрприз, его нельзя обмануть, любой посторонний запах оттолкнет его от самого романтического свидания. У него сложная, но интересная жизнь…
В ролях: Кирилл Кяро, Иван Оганесян, Мария Аниканова, Нина Гогаева, Николай Чиндяйкин.
Pежиссер: Артем Литвиненко.
Украина, 2014

החל מה 1.2עונה שנייה לסדרת הבילוש המצליחה אודות חוקר המצליח לפענח כל פשע בזכות חוש הריח היוצא דופן שלו. שחקנים: ק. קיארו, א. אוגנסיאן, מ. אניקנובה. במאי: א. ליטביננקו. אוקראינה, 2014.

VOD>תכנים ברוסית> דוקו

Жюль Верн. Путешествие длиною в жизнь / Jules Verne / ז'ול ורןС 04/02. Из цикла «Великие мечтатели». Этот фильм станет небольшим экскурсом в детство Жюля Верна. Современники называли этого человека неутомимым путешественником. Жюль Верн всегда отличался неудержимой жаждой жизни и безграничной фантазией. Для своих читателей он смог подарить настоящую инструкцию по мечтанию. Каждый из нас хотел бы вместе с Филеасом Фоггом и Жаном Паспарту обогнуть весь земной шар или же вместе с капитаном Немо очутиться на "Наутилусе". С самого детства Жюль Верн мечтал о неизведанных странах, представляя сколько там удивительного и интересного. Юный фантазер мечтал о путешествии на Луну. 2012

החל מה 4.2 סרט תיעודי על חייו של הסופר הצרפתי הנחשב לאחד מחלוצי סוגת המדע הבדיוני בספרות. 2012.

צפייה מהנה!

יש לבדוק גם

המשטר

המשטר The Regime "המשטר" ("The Regime") היא דרמה פוליטית מבית HBO. הסדרה נכתבה והופקה על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.