יום רביעי , מאי 1 2024

דצמבר בערוצי הסדרות של הוט

היילייטס לעיתונות – דצמבר 2015

 

 

המדריך לרוצח – עונה 2 –  How To Get Away With Murder                         עונה חדשה

"המדריך לרוצח", דרמת המתח המשפטית של רשת "ABC" וחברת "Disney" מבית היוצר של יוצרת "האנטומיה של גריי" ו"סקנדל", שונדה ריימס, שבה לעונה שנייה ב-HOT3 אחרי שגרפה פרסים וזכתה לנתוני רייטינג מדהימים למדי.

"אי אפשר לזכות באמי על תפקידים שפשוט לא קיימים”, אמרה ויולה דייוויס בנאום הזכייה שלה ב"אמי", כשעשתה היסטוריה והפכה לשחקנית האפרו-אמריקנית הראשונה שזכתה בפרס. אבל אף אחד לא הופתע כשדייוויס גרפה את הפרס הנחשב על תפקיד המופת שלה כאנאליס קיטינג – כמו דמויות נשיות ראשיות אחרות ב"שונדה-לנד", גם אנאליס היא דמות חזקה, מלאת רבדים וסתירות.

דייוויס, שלאורך הקריירה העשירה שלה כיכבה בסרטים כגון "העזרה", "טראפיק", "אסירים", "קרוב להפליא ורועש להחריד" ו"הרחק מגן עדן", היתה מועמדת פעמיים לפרס האוסקר, זכתה בשני פרסי "טוני" ונכללה ברשימת 100 האנשים המשפיעים בעולם של "Time".

ב"המדריך לרוצח" מגלמת דייוויס את אנאליס קיטינג, פרופסור מבריקה לפלילים, שמדי שנה בוחרת מקבץ סטודנטים מבטיחים ומעסיקה אותם בחברת עורכי הדין שלה. בעונה הראשונה נאלצה "חמישיית קיטינג" לבחור בין נאמנותם לאנאליס ובין צו מצפונם, ולטייח את פרשיית הרצח שבה היתה קיטינג מעורבת. בעונה השנייה שוב מתמודדים ווס (אלפרד אנוך, "הארי פוטר"), קונור (ג'ק פלהי, "זעם"), מקיילה (איה נאומי קינג, "ארבע") ולורל (קרלה סוזה) עם פרשת מסתורית ועקובה מדם, הפורשת רשת של שקרים וחשדות.

לצדה של דייוויס מככבים בסדרה בילי בראון ("קלוברפילד"), אלפרד אנוך, ג'ק פלהי, איה נאומי קינג, מאט מקגורי ("כתום זה השחור החדש"), קרלה סוזה, צ'רלי וובר וליזה ווייל ("בנות גילמור", "סקנדל"). אליהם יצטרפו העונה גם פמקה ינסן ("אקס מן" ו"חטופה") וקנדריק תומפסון ("יומני הערפד").

מלבד פרס ה"אמי" בו זכתה דייוויס, "המדריך לרוצח" גרפה את פרס ה-"People's Choice" (השחקנית הטובה ביותר בסדרה חדשה) ומועמדת לשני פרסים גם בטקס הקרוב, פרס גילדת השחקנים – "SAG" (השחקנית הטובה ביותר בדרמה) ופרסים מטעם קהילת הלהט"ב וה-"NAACP". הסדרה הייתה מועמדת לפרס "גלובוס הזהב" ולשלושה פרסי המבקרים.

החל מה-21.12, ימי שני בשעה 20:45, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

החבובות –  The Muppets                                                                  סדרה חדשה

"החבובות" ("The Muppets"), מבית "ABC" וחברת "The Muppets Studio" (בבעלות "Disney"), היא ללא ספק הסדרה שגונבת את ההצגה בעונת הסתיו הנוכחית בארה"ב.

הסיטקום המוקומנטארי, בהפקת המועמד ל"אמי" וזוכה שלושת פרסי המבקרים ביל פריידי ("המפץ בגדול", ומי שהחל את דרכו בחברת ההפקה של אבי החבובות ג'ים הנסון) וזוכה "גלובוס הזהב" בוב קושל ("משפחת סימפסון"), משיב לטלוויזיה את החבובות האייקוניות לראשונה מאז 1998, עם אותו הומור פרוע, חד ונוסטלגי.

הסדרה החדשה מתרחשת בלוס אנג'לס, ומתארת את הפקת "Up Late", הלייט-נייט בהנחיית מיס פיגי (האישה היחידה בלייט-נייט האמריקאי). בדומה ל"המשרד", מלווה את החבובות צוות דוקומנטרי שמתעד את ההתרחשויות לפני ומאחורי הקלעים, וחושף בפעם הראשונה אי פעם את החיים האישיים של החבובות, מערכות היחסים ביניהן, רומנים, פרידות, הישגים, אכזבות, רצונות ותשוקות.

בין השאר מופיעים בסדרה הכותב הראשי גונזו, מנהל הקייטרינג הטבח השוודי, הקומיקאי הסייד-קיק פוזי הדב, הכותבים ריזו העכברוש ופפה מלך החסילונים, מתאם האורחים סקוטר ולהקת החשמליות בהובלת ד"ר שיניים. אך את עיקר תשומת הלב גונבים כמובן המנחה מיס פיגי והמפיק הראשי שלה, קרמיט. קשה היה לחמוק באוגוסט האחרון מהכותרות בכל רחבי העולם שבישרו על פרידתם אחרי 40 שנות זוגיות, ועל הזוגיות החדשה של קרמיט עם החזירה הצעירה דניס, מנהלת השיווק של "ABC".

פיגי התייחסה לפרידה במאמר גלוי ועוקצני ב"Time" תחת הכותרת "אני מסרבת לאבד תקווה באהבה", ואכן כבר בפרק השני של "החבובות" היא פוצחת ברומן עם לא אחר מהמוזיקאי ג'וש גרובן, בשידוכו של קרמיט עצמו. מאז הספיקו הצפרדע והחזירה לככב בשורת פרומואים, פאנלים וראיונות שנגמרו בפיצוץ דרמטי בין השניים, והדרמה כמובן זולגת לעלילת הסדרה.

אבל "החבובות" לא לבד. מדי פרק, יתארחו בתוכנית הלייט-נייט של פיגי כוכבים מהשורה הראשונה. עד כה, פורסם כי ישתתפו בסדרה ג'ניפר לורנס, ריס ווית'רספון, ליאם המסוורת', מישל פייפר, קרי וושינגטון, סופיה ורגרה, טופר גרייס, אליזבת בנקס, להקת אימג'ן דרגונס, ג'יי לנו ולורנס פישבורן.

קמפיין השיווק העצום של "החבובות" עשה את שלו ומחקרים הוכיחו שהסדרה נמצאת במקום הראשון בסקרי דעת קהל, הרבה מעל כל סדרה אחרת העונה. הציפייה השתלמה כשלמעלה מ-11 מיליון איש צפו בפרק הבכורה, נתון שהתעלה על מתחרותיה של הסדרה לשעת השידור, "מלכות הצעקה" ו"ללא גבולות".

בכך הוכתרה "החבובות" לבכורה הנצפית ביותר לסדרה קומית מזה שנה, וההשקה המצליחה ביותר של רשת "ABC" מאז "המדריך לרוצח" שהושקה בסתיו שעבר. בין השאר, הספיקה הסדרה כבר לגרוף את פרס המבקרים לסדרה החדשה הטובה ביותר.

ב"ניו יורק מגזין" נכתב שהסדרה "לוכדת את הקסם של הגרסה המקורית, ועושה כמה בחירות אמיצות שמספקות רגעים נשגבים. 'החבובות' מבדרת את כולם ברמות שונות". ב"וושינגטון פוסט" נכתב שהיא "חכמה, שנונה ומסוגננת, הבדיחות אדג'יות ועדיין מעודנות". ב"אנטרטיינמנט וויקלי" נכתב "ההומור מרענן, הסיפור מחוכם והפרקים נועצים נושאים מציאותיים חשובים". ב"לוס אנג'לס טיימס" נכתב "'החבובות' נבונה למדי, מבוצעת בצורה יוצאת מן הכלל ומורכבת כמו קומדיה אנושית".

החל מה-3.12, ימי חמישי בשעה 21:30, ב-HOT PLUS וחינם ב-HOT VOD

 

 

הצוות –  The Team                                                                    סדרה חדשה

"הצוות" ("The Team") היא דרמת פשע נורדית, שפותחה בחמש השנים האחרונות על-ידי איחוד השידור האירופי (EBU) ובית ההפקה של "בורגן" הדנית, במימון האיחוד האירופי.

מאחורי המותחן האמביציוזי, שעלותו 10 מיליון אירו, עומדות 11 חברות מדיה, חמש מדינות ולא פחות משמונה רשתות שידור – "ZDF" הגרמנית, "SVT" השוודית, "Arte" הצרפתית-גרמנית, "ORF" האוסטרית, "VTM" הבלגית, "DR" הדנית, ו"SRF" ו-"RTS" השוויצריות. שש שפות משולבות ב"הצוות" – אוסטרית, בלגית, דנית, גרמנית, שוויצרית ואנגלית. זו הפעם הראשונה שפרויקט ניסיוני בסדר גודל כזה עולה לאוויר, והוא כבר מוכיח את עצמו כהצלחה. בפרק הבכורה לבדו צפו 3.9 מיליון איש.

אחרי הבכורה ב-Xtra VOD מגיעה ל-HOT PLUS הסדרה האפלה והמורכבת שיצרו הצמד זוכה ה"אמי" פיטר ת'ורסבו ומאי ברוסתרום והמפיק פיטר נרדמן (טרילוגיית "מילניום", "הגשר"). השלושה הושפעו מהמתודות של "יורופול" ועשו תחקיר נרחב בעזרת אנשי קשר היושבים בהאג, על מנת לחקור את הסוגיות המטרידות ביותר באירופה של ימינו, ולשפוך אור על המציאות העגומה של הפשע המאורגן.

"הצוות" מתארת את קורותיה של סוכנות משטרה בינלאומית (JIT), המשלבת כוחות משטרה ממרבית מדינות אירופה, ופועלת תחת ה"יורופול" במטרה לפתור פשעים שמתרחשים ביבשת. הצוותים הללו,  שכוללים מומחים לזיהוי פלילי, חוק ומערכות מידע, מטפלים בנושאים כמו סחר בבני אדם, זנות, עבדות מודרנית, הלבנת כספים ועבירות מס, שוחד ושחיתות.

לארס מיקלסן, שכיכב ב"שרלוק", "דה קילינג" ו"בורגן" הדניות, ובשנה החולפת עלה לכותרות כשגילם את ויקטור פטרוב בעונה החדשה של "בית הקלפים", מגלם את הרלד ביורן, חוקר משטרה דני, שפועל לצד ג'קי מולר (ג'סמין גרט, "Kokowääh"), חוקרת גרמנית בדרגת רב-פקד, והחוקרת הבלגית אלישיה ורביק (זוכת האוסקר האירופי וירל בטנס, "המעגל השבור").

העלילה נפתחת כאשר גופת אישה נמצאת בקופנהגן, עינה השמאלית פצועה ואצבעה נגדמה. כמה שעות מאוחר יותר, שתי נשים נמצאות באותה צורה בדיוק, באנטוורפן ובברלין. עבור הרלד, ג'קי ואלישיה, החשוד העיקרי הוא העיתונאי הבלגי ז'אן לואי פקלין (זוכה פרס פסטיבל ברלין קרלוס ליל, "רזינו רויאל"), מאחר ונפגש עם שלוש הקורבנות זמן קצר לפני הירצחן. אך כאשר גופת אישה נוספת נמצאת וז'אן לואי נחטף, התיק מקבל כיוון אחר לחלוטין.

העקבות מובילות את הצוות לארגון פשע מצליח במיוחד בעל סניפים במדינות אירופאיות רבות, שעוסק בסחר בבני אדם, הגירה בלתי חוקית, זנות, שוחד ושחיתות. בראש הארגון ניצב הביליונר הליטאי מריוס לוקוסיס (ניקולס אופסרק, "Sennentuntschi"), אדם בלתי פגיע מבחינה חוקית, לאור אחזקותיו הפיננסיות העצומות בעולם העסקים ונדיבותו הידועה.

השלישייה חוצה את אירופה, מברלין ועד קופנהגן, מאנטוורפן ועד האג, מהאלפים האוסטריים ועד ליטא, כדי להוכיח את אחריות הארגון, ונחשפת לאופן שבו הפשע המאורגן משפיע על כל שכבות החברה, ועל גורלותיהם של קרובי הקורבנות. לעיתים קרובות הם מוצאים את עצמם מול מוות והרס, אך שם גם הם עשויים למצוא את האמת.

לצדו של מיקלסן מככבים בסדרה ג'סמין גרט, וירל בטנס, קרלוס לול וניקולס אופסרק.

החל מה-1.12, יום שלישי, בשעה 22:00, ב-HOT PLUS וחינם ב-HOT VOD

 

 

כנופיית ברמינגהם – עונה 2 –  Peaky Blinders                                     עונה חדשה

אחרי הבכורה ב-Xtra VOD, מגיעה ל-HOT PLUS העונה השנייה של "כנופיית ברמינגהם" ("Peaky Blinders"), הדרמה המוערכת של רשת "BBC2" וחברת "Endemol" ואחת מההצלחות הגדולות של הטלוויזיה הבריטית בשנים האחרונות.

2.2 מיליון בריטיים צפו בממוצע בשתי עונותיה הראשונות של הסדרה המושקעת, שעוקבת אחר כנופיה אגדית בברמינגהם של תחילת שנות ה-20. המבקרים היללו את "כנופיית ברמינגהם", שקטפה שני פרסי "BAFTA" ושלושה פרסי הטלוויזיה המלכותית (בראשם הפרס לדרמה הטובה ביותר).

תשומת לב מיוחדת הוענקה לפסקול הייחודי של הסדרה, שכולל שירים מקוריים של פי ג'יי הארווי, לצד להיטים של ג'וני קאש, ניק קייב ו"ארקטיק מונקיז", ורבות דובר על ההשפעה של "כנופיית ברמינגהם" על האופנה הבריטית, מהתלבושות והכובעים ועד התספורות התקופתיות.

"כנופיית ברמינגהם", שנבחרה לסדרה השנייה הכי פופולארית בבריטניה (על-פי סקר של "Radio Times"), הפכה גם ללהיט בצרפת, שם זכתה ברשת "Arte" ללמעלה ממיליון צופים – נתון שהיא אחת מהסדרות היחידות שזכו לו. בעקבות הצלחתה, החליטה החברה של המפיק האגדי הארווי ויינשטיין לרכוש את הזכויות של הסדרה בארה"ב, ובסוף השנה שעברה עלו כל פרקיה בענקית הסטרימינג "Netflix".

כשמחנה המעריצים הלך והתרחב, וכוכבים בסדר הגודל של דיוויד בואי, סנופ דוג והכדורגלן גארי נוויל הביעו את התפעלותם מהדרמה הממכרת, כבר לא היה מפתיע שבנובמבר האחרון הוזמנה עונה שלישית של "כנופיית ברמינגהם", שצילומיה החלו באביב והיא צפויה לעלות ב-2016.

מאחורי הסדרה עומד סטיבן נייט, התסריטאי המועמד לאוסקר וזוכה פרס גילדת התסריטאים, שיצר את "דברים יפים מלוכלכים", "מסע של מאה צעדים", "לוק" ו"הגאולה". בקרוב צפוי לצאת לאקרנים סרט בכיכובו של בראדלי קופר שכתב נייט, לצד סדרה נוספת פרי עטו (בהפקת רידלי סקוט), ובימים אלה הוא שוקד על שני סרטים בכיכובו של בראד פיט.

את "כנופיית ברמינגהם" מוביל השחקן המוערך והמועמד ל"גלובוס הזהב" קיליאן מרפי, שכיכב בסרטיו של כריסטופר נולאן, "התחלה" וטרילוגיית "האביר האפל", וכן "28 יום אחרי", "ארוחת בוקר על פלוטו" ו"נערה עם עגיל פנינה". בשנה הקרובה צפוי מרפי לככב בסרטו החדש של רון הווארד.

את צוות השחקנים משלימים סם ניל, שהיה מועמד לשלושה פרסי "גלובוס הזהב", וכיכב ב"הפסנתר" ובסדרת סרטי "פארק היורה", זוכת ה"BAFTA" הלן מקרורי, שכיכבה ב"המלכה", "הוגו", "סקייפול" ובסרטי "הארי פוטר", ואנאבל וואליס, שתככב בקרוב בסרטים של סשה ברון כהן וגאי ריצ'י.

אל השמות האלה מתווסף בעונתה השנייה של "כנופיית ברמינגהם" אחד מהכוכבים המבוקשים בהוליווד, זוכה ה"BAFTA" טום הארדי, כוכב "עלייתו של האביר האפל", "התחלה" ושובר הקופות הטרי "מקס הזועם: כביש הזעם". מלבד הארדי, מצטרפים העונה לצוות השחקנים נח טיילור, כוכב "משחקי הכס", "ונילה סקיי" ו"כמעט מפורסמים", ושרלוט ריילי, רעייתו של הארדי וכוכבת "קצה המחר".

העונה השנייה מתרחשת שנתיים לאחר אירועי עונת הבכורה. השנה היא 1921, והעסקים משגשגים עבור חברי כנופיית ברמינגהם. תומאס שלבי (מרפי) מלא האמביציה מתחיל להרחיב את עסקיו החוקיים והבלתי חוקיים, ומביט קדימה אל אופקים רחבים יותר, במטרה להרחיב את האימפריה שלו דרומה וצפונה. במקביל, מחזק שלבי את שליטתו במגרש הביתי ברמינגהם, ומתמודד עם מתחים חדשים כשבני משפחתו מגיבים באופנים שונים להון המתעצם, וכאוס שנוצר עם חזרתו לעיר של אויב מהעבר שלו.

הצמיחה המטאורית של שלבי מפגישה אותו עם הפרסונות החזקות ביותר בעולם התחתון של לונדון. כולם יבחנו אותו בדרכים החמורות ביותר. ביניהם אלפי סולומונס (הארדי), מנהיג כנופיה יהודית בלונדון שיעשה הכל כדי ששלבי יתרחק מהטריטוריה שלו, ודרבי סביני (טיילור), גנגסטר איטלקי-לונדוני ברוטאלי וחייתי.

"כנופיית ברמינגהם" מתרחשת בברמינגהם של שנות ה-20 המוקדמות, ומבוססת על אירועים ודמויות הישר מדפי ההיסטוריה. תומאס שלבי ומשפחתו רבת הנפשות מנהלים את הכנופיה הכוחנית והמאיימת ביותר ברחובות הסוערים של ברמינגהם, ועושה את ממונה מהימורים לא חוקיים ופעילות בשוק השחור. תומאס, המכונה 'טומי', הוא הבוס האכזרי שלהם, אך השאיפות שלו גדולות יותר מכפי שנדמה, וכשארגז רובים נעלם ממפעל נשק ומוצא את דרכו לרחובות ברמינגהם, הוא מזהה הזדמנות לשדרוג בעולם הפשע.

לצדו של מרפי, מככבים בסדרה סם ניל, הלן מקרורי, אנאבל וואליס, פול אנדרסון ("שרלוק הולמס: משחק הצללים"), ג'ו קול (בקרוב בסרט חדש עם ג'וליה רוברטס וניקול קידמן), שרלוט ריילי, איימי אפיון-אדוארדס ("סקינס"), סופי רנדל ("אפיזודס"), טום הארדי ונח טיילור.

החל מה-27.12, ראשון-חמישי בשעה 22:50, ב-HOT PLUS וחינם ב-HOT VOD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

טרנספרנט – עונה שנייה – Transparent                                         עונה חדשה

זו ללא ספק היתה השנה המשמעותית ביותר בטלוויזיה עבור הקהילה הטרנסג'נדרית: קייטלין ג'נר כיכבה על שער ה"ואניטי פייר" ובסדרת דוקו-ריאליטי משלה, כוכבת "כתום זה השחור החדש" לאוורן קוקס תפסה את מקומה כגיבורת הקהילה – אך מעל כולן בלטה "טרנספרנט", סדרת הדרמה שהפכה לתופעה הטלוויזיונית המפתיעה של 2014.

הדרמה של "Amazon" ו-"Sony" לא רק שברה שיאי צפיות, אלא גם דורגה במקום השני ברשימת הסדרות החדשות הטובות ביותר על פי סיכום המבקרים השנתי של האתר HitFlix וקיבלה את הציון המרשים 91 באתר Metacritic. בנוסף היא נכנסה לכל רשימה אפשרית של "הסדרות הטובות ביותר" – בין השאר גם בסיכומי השנה של הארץ, Mako וטיים אאוט.

"טרנספרנט" מספרת את סיפורו של מורט פפרמן (ג'פרי טמבור, "משפחה בהפרעה", "לארי סנדרס"), פרופסור בגמלאות שנפרד מאשתו (זוכת ה"אמי" ג'ודית לייט, "מי הבוס"), מחליט לצאת מהארון כטרנסג'נדר ולחיות את חייו כאישה – מורה. כצפוי, שלושת ילדיו המפונקים מתקשים להתמודד עם הבשורה ועם השלדים שהסתירו בעצמם בארון.

העונה השנייה נפתחת בחתונתן של שרה (אמי לנדקר, "יהודי טוב") ובת הזוג תמי (מלורה הארדין, "המשרד"), בעוד שג'וש (ג'יי דופלס, "מינדי") וחברתו הרבנית ראקל (קת'רין האן, "מחלקת גנים ונוף") מתמודדים עם הגילוי על אבהותו המפתיעה. גם הבת הצעירה אלי (גבי הופמן, "בנות") ממשיכה להתחבט בסוגיות מגדריות. "זה הרבה יותר מסיפור על שינוי – זה עוסק באנשים שמחפשים את החופש שלהם", אמר טמבור. העונה יגיעו להתארח גם זוכת האוסקר אנג'ליקה יוסטון ("הכבוד של פריצי", "משפחת אדמס") וזוכת ה"אמי" שרי ג'ונס ("24", "אושן 12").

ג'יל סולוואי (המועמדת ל"אמי" על "עמוק באדמה") יצרה דרמה משפחתית יוצאת דופן המבוססת על סיפורה האישי, לאחר שאביה החליט לצאת בעצמו מהארון והפך ל"מאפא" ("מאמא" ו"פאפא", כינוי שאותו מאמצים גם ילדיה של מורה בסדרה). היא בחרה להעסיק על הסט עשרות להט"בים וטרנסג'נדרים – כ-20% מכלל המעורבים בהפקת הסדרה, נתון חסר תקדים בהוליווד.

אחרי שבינואר האחרון זכתה "טרנספרנט" בפרס הקומדיה ופרס השחקן הטוב (לטמבור), גרפה הסדרה גם חמישה פסלונים בטקס ה"אמי" – כולל פרס השחקן הטוב ביותר לטמבור, פרס הבימוי לסולוואי ופרס שחקן האורח לבראדלי וויטאפורד ("הבית הלבן").

העונה השנייה תעלה בדצמבר ב-XTRA VOD בסמוך לעלייתה בארה"ב

 

 

דקסטר – עונה שמינית – Dexter                                                             עונת הסיום

מאז עלייתה למסך של "דקסטר" ב-2006, עקבו הצופים בנשימה עצורה אחר קורותיו של השוטר הרצחני שנוקם ברוצחים ששוחררו לחופשי. הסדרה המצליחה ועטורת השבחים של "שואוטיים" נבחרה פעמיים על ידי איגוד הקולנוע האמריקני לאחת מעשר הסדרות הטובות של השנה, וגרפה ארבעה פרסי "אמי" ושני פרסי "גלובוס הזהב" – אחד מהם לכוכב הסדרה מייקל סי. הול ("עמוק באדמה").

העונה השביעית הסתיימה כאשר אחותו של דקסטר, דברה (ג'ניפר קרפנטר, "גירוש השדים של אמילי רוז"), ירתה למוות במריה לגווארטה (לורן ולז) כדי להגן על אחיה. חציית הקו הזו משנה את היחסים בין האחים בעונה השמינית והאחרונה, כשבמקביל מנסה דקסטר לגלות את זהותו של רוצח חדש המכונה "מנתח המוח". לצידם של הול וקרפנטר חוזרים לככב בעונה זו גם דיוויד זייאס ("אוז", "ההימור האחרון"), ג'יימס ראמר ("יומני הערפד", "סקס והעיר הגדולה") ואיבון סטרזובסקי ("צ'אק").

פרק הבכורה של העונה השמינית היה הנצפה ביותר בתולדות הסדרה – כ-3 מיליון צופים בשידור המקורי באותו ערב – ושבר גם את שיאי הצפייה בהיסטוריה של רשת "שואוטיים".

החל מיום ראשון ה-20.12, חינם ב-Xtra VOD

 

 

 

 

מייק ומולי – עונה 5 –  Mike & Molly                                                      עונה חדשה

"מייק ומולי" ("Mike & Molly"), הסיטקום המצליח של רשת "CBS" וחברת "Warner Bros", נוצר על-ידי המועמד ל"אמי" אלן היגינס ("מלקולם באמצע") וצ'אק לורי ("ממי", "שני גברים וחצי", "המפץ הגדול") חוזר לעונה חמישית וחדשה – וזה כמובן לא הסוף: CBS כבר הודיעה על חידושה של "מייק ומולי" לעונה שישית, אחרי רייטינג מרשים של 9.9 מיליון צופים בממוצע בעונה האחרונה.

ההצלחה המטאורית שגרפה מליסה מקארת'י בשנים האחרונות ככוכבת קולנוע ("מרגלת", "עצבניות אש", "מסיבת רווקות" ועוד), והמועמדות לאוסקר לא גרמו לה לזנוח את תפקידה כמולי – מורה לשעבר וסופרת מתחילה בהווה – שמנסה לשמור על נישואיה למייק (בילי גרדל, "ג'רזי בויז") ומתמודדת במקביל עם בני משפחתה המטורפים.

מקארת'י, שנבחרה לאחת מחמישים האנשים המצחיקים על פי ה"רולינג סטון", דורגה השנה במקום השלישי ברשימת השחקניות המרוויחות בעולם של "פורבס" – אחרי ג'ניפר לורנס וסקרלט ג'והנסון. לאחרונה עלתה לכותרות כשהשיקה את קו האופנה הראשון שלה, Seven7, המיועד למידות גדולות (זאת במקביל לירידה ניכרת במשקלה) – וגם כשפורסם כי "נטפליקס" תפיק ארבעה פרקים חדשים לסדרת הקאלט "בנות גילמור", שבה פרצה מקארת'י לפני 15 שנים.

בעונה החמישית, מייק ומולי ממשיכים להוכיח שהגודל לא קובע: מולי מתחילה את הקריירה החדשה שלה כסופרת ומתמודדת גם עם מו"ל אקסצנטרי (סטיב ולנטיין, "על חבל דק", "ספיידרמן 3"). היחסים בין אחותה ויקטוריה (קתי מיקסון, "על הפנים") וקארל (רינו ווילסון, "משפחת קוסבי") מתחממים ומגיעים כמעט להצעת נישואים – אבל ברגע האחרון השניים נפרדים בריב סוער. מייק ואמו פגי (זוכת ה"טוני" רונדי ריד) מתמודדים עם שובה של הדודה המנוכרת רוזמרי (זוכת ה"אמי" מרגו מרטינדייל, "האמריקאים", "מיליון דולר בייבי", "אוגוסט: מחוז אוסייג'") לחייהם ואילו זוכת האוסקר קת'י בייטס, שהתארחה בעונה הקודמת, חוזרת לתפקידה כקיי מקינון – חברתה הטובה של פגי.

החל מה-27.12, ימים ראשון-חמישי בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הבאגיס                                                                                                 סדרה חדשה

סדרה העוסקת בסיפורה של להקת חרקים מדליקה. הכל מתחיל על מדף במכולת השכונתית, כשג'קו המקק, גיטריסט שאפתן שחולם להצליח בגדול, פוגש בשון עכבישון, מתופף מוכשר ומגניב. יחד הם חולמים להקים להקה. החלום מתקדם, כשהם פוגשים בברוס הצרצר, שמגיע משדות החיטה היישר למכולת השכונתית. בהמשך, מגיעה פרלה החיפושית, זמרת מוכשרת ומתוקה, ויחד הארבעה הופכים באופן רשמי ללהקת הבאגיס.

לאורך הסדרה, נכיר את חברי הלהקה  וגם את החרקים האחרים שגרים במכולת, שמנסים לכרסם בדרכים שונות ומשונות בהצלחתה של להקת "הבאגיס". ביחד נתרגש מסיפורים על חברות טובה, נאמנות, שאפתנות והרצון להצליח ולגעת בחלום.

החל מה-6.12, יום ראשון, חינם ובלעדית ב-HOT VOD Young

 

 

מותק של פסטיבל 8 – חגיגה בעולם המים – המופע המלא

יעלי ועמרי הולכים לים עם דוד חיים. הם נכנסים בלעדיו למים ושם מוצאים צדפה קטנה עם שני בקבוקים. באחד מהם מכתב ממלכת הים שמבקשת את עזרתם ומבטיחה אוצר כפרס למי שיבוא לסייע לה, ובשני- שיקוי קסמים שיאפשר להם להיכנס ולנשום מתחת לפני הים. יעלי שמחה לעזור, ועמרי שמח למצוא אוצר. הם שותים מהשיקוי ומוצאים את עצמם עמוק במצולות הים. בים הם פוגשים שני קיפודי ים (מולי וצומי) שמבקשים מהם לסור לארמון ולברר מה עלה בגורל המלכה שנעלמה. בחיפושם אחר המלכה, יעלי ועמרי פוגשים חיות ויצורים ימיים נוספים כמו למשל את תמי התמנונה, כתבת שטח של תכנית בידור (רוני דואני), את בזיק וקצר, שתי מדוזות (אודי ואביעד) ואת שומרי הארמון, נמו וחמו (שי ורועי). במסעם הם מגלים שבני האדם לא שומרים על הסביבה ועל הים, ולומדים כמה חשוב לשמור על ניקיון הים.

החל מה-31.12, יום חמישי, חינם ובלעדית ב-HOT VOD Young

 

מועדון החנונים – עונה 2                                                                                     בכורה

שנת לימודים חדשה יוצאת לדרך בבית ספר "סרפדים" עם הרבה הפתעות וכמה פנים חדשות. בעונה החדשה ישיקו יותם ודנה סדרת אינטרנט מקורית שתגרום לבעיות בזוגיות הטרייה שלהם, הגר תנסה להתקבל לתכנית לאסטרונאוטים צעירים של נאס"א, שוסטק יתאהב עד כלות בלילי, צחי בכל שאר הבנות בבית הספר, אורן טונה ושקד יגלו שהם היחידים שמבינים זה את זו בעולם, חורחיטו ינסה להסתדר עם מילה אחת בלבד בעברית, ותות מלכת הכיתה תגלה שיש לה מכנה משותף מפתיע עם החנונים.

החל מה-3.12, יום חמישי, חינם ב-HOT VOD Young

 

 

יש לבדוק גם

הג'ינקס 2

עונה שנייה לסדרה מבית HBO שהגדירה מחדש את ז'אנר הדוקו-קריים.   הג'ינקס (עונה 2) /The Jinx     …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.