יום חמישי , אפריל 18 2024

עונה חדשה של "סאות'פארק" בהוט

אחת מ-101 הסדרות הטובות ביותר בכל הזמנים

 

זוכת חמישה פרסי "אמי" לסדרת האנימציה הטובה ביותר

 

4 ימים אחרי השידור בארה"ב

 

 

העונה ה-19 של סדרת האנימציה המצליחה "סאות'פארק"-

החל מה-20.9 ב-HOT קומדי סנטרל

 

סדרת הלהיט, שמועמדת בימים אלה לפרס ה"אמי", מבית היוצר של טריי פארקר ומאט סטון, חוזרת בעונה ה-19 של אחת מההצלחות הגדולות של הטלוויזיה האמריקאית, ותשודר במקביל ל"Comedy Central"

 

"סאות'פארק" ("South Park") הייתה ונותרה הסדרה המובילה של "Comedy Central" ולאחת מהסדרות הנצפות ביותר בכבלים בכלל. לאורך עונותיה זכתה הסדרה בחמישה פרסי "אמי" (בראשם הפרס לסדרת האנימציה הטובה ביותר), פרס "Annie" לאנימציה, פרס "פיבודי" ופרס מכון הסרטים האמריקאי.

 

"סאות'פארק" הוכתרה על-ידי גילדת התסריטאים לאחת מ-101 הסדרות הטובות ביותר בכל הזמנים, לצד היותה סדרת הכבלים הנערצת ביותר בפייסבוק (למעלה מ-46 מיליון מעריצים), ואחת מהסדרות הפופולאריות בטוויטר (מעל ל-1.7 מיליון עוקבים). לצד הסדרה ממשיכה לפעול אימפריה של מרצ'נדייז, ספרים, סרטים, משחקי מחשב ואלבומים. לאור הצלחתה, חתמו יוצרי הסדרה על חוזה שיאריך את סדרת האנימציה עד שנת 2019, כלומר העונה ה-23.

 

מאחורי התופעה עומדים פארקר וסטון, צמד במאים, מפיקים, תסריטאים ואנימטורים, שמלבד מאות פרקים של "סאות'פארק" כתבו וביימו את המיוזיקל הסאטירי והמוערך "The Book of Mormon", זוכה פרסי ה"טוני" וה"גראמי", ובקולנוע את סרט הקאלט "טים אמריקה" והסרט של "סאות'פארק", עליו היו מועמדים לפרס האוסקר.

 

"סאות'פארק" ממשיכה להפתיע אפילו את מעריציה הנאמנים בכל שבוע עם ההומור הכי שחור והסאטירה הכי בוטה על המסך הקטן, והיא נותרת כמעט עוצרת נשימה באכזריותה, נשכנותה וחוסר הגבולות שלה. סטן, אריק, קני וקרטמן, ארבעת התלמידים החיים בעיירה הקטנה סאות'פארק שבקולוראדו, כבר מזמן הפכו לארבעת המצוירים הכי מפורסמים, ובטוח הכי גסים, בעולם.

 

הרפתקאותיהם וצרותיהם המצחיקות והביזאריות מובילות לסיטואציות ואמירות פרובוקטיביות וחסרות בושה, ששוברות מוסכמות, ומנפצות את הצביעות והחשיבות העצמית של החברה המודרנית. לאורך עונותיה התפרסמה הסדרה כמי שמחויבת להביא תגובות מידיות וחסרות פשרות לאירועים החדשותיים בעולם ולפיגורות, הקבוצות והתופעות החשובות שמובילות את התרבות הפופולארית.

 

החל מה-20.9, ימי ראשון, בשעה 22:00, ב-HOT קומדי סנטרל

יש לבדוק גם

היה היה- חפצים

היה היה- חפצים בלעדי רק ב-HOT! עונה חדשה לסדרת הלהיט "היה היה" כ-13 שנים לאחר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.