יום חמישי , מרץ 28 2024

חדשות טלוויזיה: ספטמבר בערוצי אגו

ספטמבר 2011 בערוץ אגו

קרקס הסקס של ג'יג'י המלאכית של צ'רלי שין עושה סקס אתגרי

גלגול מתכות גברים כועסים עם מתכות בידיים

הסתערות סרט הסנובורדינג הטוב בעולם

אפיק 60 ב-yes, ערוץ 35 ב-HOT

קרקס הסקס של ג'יג'י Gigi's Sex Circus סדרה חדשה!

ימי שבת, החל מה-3 בספטמבר  בשעה 24:00

ג'יג'י ריברה בת ה-19 זכתה לחשיפה משמעותית ראשונה כאשר התגלה כי הייתה אחת  משחקניות הפורנו איתן חגג צ'רלי שין בטרם הובהל לבית החולים (ככל הנראה בעקבות מנת יתר של קוקאין). בעקבות החשיפה הודיעה ג'יג'י כי פורשת מן התעשייה אך בתום מספר חודשים הכריזה, לשמחתם של מעריציה, על שובה.

הסדרה החדשה, פרי מוחה של הלטינית הסטלנית, תחשוף בפנינו עולם חדש של סקס אתגרי למתקדמים. במהלך פרקי הסדרה תתחרנה ג'יג'י וחברותיה במגוון פעילויות כגון: סקס על ערימת שחת תוך כדי ספיגת בלוני מים; סקס אוראלי בו אסור לעלות לאוויר; סקס על סירה ותחת כיפת השמיים; סקי מים ותחרות קפיצה בשקים; רכיבה על אופנועי מוטורקרוס ועוד.

ארה"ב ,2010. 6 פרקים

גלגול מתכות Scrappers סדרה חדשה!

ימי שני ושלישי, החל מה-5 בספטמבר בשעה 18:30

סדרת ריאליטי העוקבת אחר שלושה צוותים מתחרים של סוחרי מתכות בברוקלין, ניו-יורק. הצוות הראשון, "Scrappers USA", מונה את פרנקי נוטס (פרנק פידיליו), ג'ו פוסה ודארן. בראשו של הצוות השני, "P&F Service and removal", עומדים סאל "הספר" וחניכו גרג. הצוות השלישי מורכב ממימו ודינו. במהלך פרקי הסדרה נראה מה קורה כאשר סאל גורר את מכוניתו הראשונה; הדרך המהירה בה עבודה שגרתית מתדרדרת לתגרת פיזית; מהם בדיוק החוקים בכל הנוגע לצריכת פורנו בזמן העבודה; כיצד הניסיון של ג'ו פוסה לגבות חוב מסאל הופך למלחמה כוללת; ומה מוביל לגילוי הדפס נדיר של פיקאסו בתוך ערימה של זבל.

ארה"ב, 2010 10 פרקים

הסתערות The Storming סרט חדש!

יום שישי, ה-16 בספטמבר בשעה 18:30

סרט הסנובורדינג הטוב ביותר שנעשה מעולם. נקודה. הסרט, שצולם ב-HD מרהיב, יציג תיעוד של אגדות גלישה כמו טורסטיין הורגמו, אייקי הלגאסון, קסאביר דה לה רו, לוני קאוק, ריאן טיין ורבים אחרים. במהלכו יסוקרו תחרויות הגלישה היוקרתיות והמופרעות ביותר שנערכו אי פעם, כאלו הגורמות למפולת שלגים להיראות כמו בראנץ' עם המשפחה. כל אחד מן המשתתפים הוא נרקומן מוצהר של אדרנלין השם את ה-X ב-extreme ויודע היטב שהעלייה להר היא החלק הקל; הירידה ממנו בחתיכה אחת, זה כבר סיפור אחר לגמרי.

ארה"ב ,2009

ספטמבר 2011 בערוץ אגו טוטאל

UFC 135 אירוע הקרבות הגדול של החודש בשידור חי …

TNA NO SURRENDER האירוע היוקרתי של ליגת ההיאבקות…

אפיק 61 ב-yes וערוץ 34 ב-HOT

UFC 135 בשידור חי!

יום ראשון, ה-25 בסטפמבר בשעה 4:00 (שידור נוסף באותו היום בשעה 19:30)

ערוץ אגו טוטאל גאה להציג את אירוע הקרבות הגדול של החודש. הקרב המרכזי יפגיש בין הכוכב העולה, והאלוף הצעיר ביותר בתולדות ה-UFC, ג'ון ג'ונס, שיגן על חגורת האליפות במשקל חצי כבד מול האלוף הקודם, קווינטון רמפייג' ג'קסון. ג'ונס, שהחל להתחרות בליגה לאחר שצבר מאזן של 6-0 תוך שלושה חודשים בלבד של קרבות MMA, מחזיק בשורה של נצחונות מרשימים מול לוחמים כמו מאוריציו "שוגון" רואה, סטפן בונאר, ריאן באדר, ולדימיר מאטיושנקו וברנדון ורה. ג'ונס מדורג כיום ראשון בעולם בקטגוריית המשקל שלו.  בנוסף לקרב המרכז יתקיים קרב מעניין במשקל חצי בינוני בין אגדת ה-UFC מאט יוז ובין הזוכה בעונה הראשונה של "הלוחם האולטימטיבי" דייגו סאנצ'ז.

TNA : NO SURRENDER שלהחודש

יום שבת, ה-24 בספטמבר בשעה 17:00

האירוע השביעי במספר בסדרות הפקות הענק של ליגת האיבקות TNA. במסגרת האירוע הנוצץ יילחמו זה בזה מיטב המתאבקים בארגון. בין הקרבות המתוכננים: חצי הגמר של אליפות ה-TNA העולמית תפגיש בין קורט אנג'ל לג'ף הארדי, ובין מיסטר אנדרסון ל"אפיפיור" (The Pope). קרבות נוספים שייכללו באירוע החד פעמי: איי.ג'יי סטיילס נגד טומי דרימר, סאבו נגד דגלאס וויליאמס, קבוצת וולף/מאגנוס נגד MCMG, אביס נגד ריינו ועוד.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: "טור פרידה"

טור פרידה סרט של רוני ניניו תקציר: כרמי, עיתונאי תל אביבי, נקרע בין חיי האהבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.