יום שישי , אפריל 19 2024

חדשות טלוויזיה: סיינפלד ב-HD !!!!

סיינפלד Seinfeld – לראשונה בארץ ב-HD!

החל מה- 31/8 ימים א-ה ב- 22:45

כל העונות מההתחלה, שני פרקים ברצף

yes Comedy HD

כבר נאמר הכל על קומדיית המצבים, זוכת האמי, האהובה והמצליחה, שנוצרה על ידי לארי דיויד וג'רי סיינפלד. בהיותה אחת מהתוכניות הפופולריות ורבות ההשפעה של שנות ה-90, היא ממצה בתוכה את התרבות האירונית והאנוכית של העשור ההוא, שכל כך כיף להיזכר בו.

הסדרה נודעה היטב בתואר "התוכנית על כלום" (ביטוי אשר הוטבע בסדרה עצמה, בפרק בו מתוארים ניסיונותיהם של ג'רי וג'ורג' ליצור את קומדיית המצבים "ג'רי"), מכיוון שעיקר הקומדיה היה מבוסס סביב הפרטים הזניחים של חיי היום-יום, ולרוב עסק בהתנצחויות קטנוניות ומזימות מפורטות על-מנת להשיג יתרון, ולו הקטן ביותר, על פני אנשים אחרים.

אז ברור שהתגעגענו אל ג'ורג' (ג'ייסון אלכסנדר) הנוירוטי והשקרן, שאינו מסתדר עם נשים, וחושב אך ורק על טובתו שלו, אל איליין (ג'וליה לואי-דרייפוס) השיטחית וחמת המזג, קורבן הנסיבות, ולקריימר (מייקל ריצ'ארדס) הגבוה, הפרוע והמוזר, שכניסתו לדירה של ג'רי הפכה במהרה לסימן ההכר שלו. ואיך מתחשק שוב להיזכר ב"סופ-נאצי", ב"באבל-בוי", בהתערבות, בביולוג הימי, ב"ידה ידה, ידה", ובפופיק שאמר "לה,לה,לה הלו!", שהרי כל אחד מאיתנו יכול למצוא בעצמו מעט מהציניות, האנוכיות והנוירוטיות המאפיינות את הדמויות האהובות.

yes Comedy HD מזמין אתכם להיזכר ולהתרפק על רגעי הקאלט הבלתי נשכחים של הסיטקום הכי מצחיק שהיה כאן, בכל ערב, שני פרקים ברצף, ולראשונה באיכות HD.

יש לבדוק גם

עכשיו בפריים וידאו: Going Home With Tyler Cameron

אוהבים תוכניות על כוכבי ריאליטי, שעוברים לחווה? קבלו את Going Home With Tyler Cameron, עכשיו …

אין תגובות

  1. מגניב אך לפי לו"ז השידורים של הערוץ – אין את התוכנית הערב ולמעשה כל השבוע עד שלישי הבא..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.