יום חמישי , אפריל 18 2024

חדשות טלוויזיה: אוגוסט בערוצי הסדרות של HOT

היילייטס לעיתונות – אוגוסט

* כל הסדרות המובילות של HOT3 – מעכשיו באיכות צפייה מושלמת גם בערוץ HOT3 HD *

תכנים חדשים:

ניקיטה – Nikita סדרה חדשה

הדרמה המותחת ועטורת האקשן, מבית היוצר של הבמאי והמפיק אם. סי. ג'י ("המלאכיות של צ'ארלי"), ובכיכובה של כוכבת סרטי הפעולה מגי קיו ("משימה בלתי אפשרית 3", "מת לחיות 4.0"), של רשת "CW" וחברת "WB", זכתה בעונת הבכורה שלה לאהדת המבקרים והמעריצים, ולאחרונה למועמדויות בטקסי הפרסים הקרבים.

סדרת האקשן האפלה והסקסית מבוססת על שובר הקופות הצרפתי של הבמאי לוק בסון, שהוביל לאדפטציה קולנועית אמריקאית, ולסדרת קאלט, שהחלה בסוף שנות התשעים ושודרה במשך חמש עונות. 2.9 מיליון איש צפו בממוצע בעונת הבכורה של הגרסה הנוכחית, שחודשה במאי האחרון לעונה שנייה, אשר תעלה בסתיו הקרוב בארצות-הברית. לאחרונה הוכרז כי "ניקיטה" מועמדת לפרס ה"אמי", לצד ארבע מועמדויות לפרסי ה"Teen's Choice"- בקטגוריית סדרת האקשן ועבור שלושת שחקניה הראשיים.

המבקרים החמיאו לסדרה החדשה, והשוו אותה להצלחות כמו "זהות בדויה" ו"באפי ציידת הערפדים". ה"ניו יורק טיימס" ציינו ש"בגלגולה הנוכחי, "ניקיטה" היא מותחן עשוי היטב. אפלה, קשוחה, מפתיעה, מתוחכמת ומספקת". "USA Today" כתבו- "העלילה שזורה היטב, עם כיוונים לא צפויים. הבימוי חד, הקאסט מצוין והסדרה משכנעת". ה"ניו יורק פוסט" כינו אותה "מרעננת, מצוינת ומבדרת".

"ניקיטה" מתארת את קורותיו של הארגון הממשלתי הסודי "Division", שנציגיו מגייסים צעירים עם עבר בעייתי המנותקים מקהילותיהם, ומוחקים כל ראיה מחייהם הקודמים, במטרה לעצב ולאמן אותם לכדי בלשים ורוצחים שכירים. ניקיטה (קיו) הפתיינית והקטלנית הייתה צעירה מורדת, שהארגון הציל מגזר-דין מוות. הם זייפו את הוצאתה להורג, בטענה שהם מעניקים לה הזדמנות נוספת להתחיל מחדש את חייה, ולשרת את המדינה. למרות האימונים המפרכים, ניקיטה מעולם לא איבדה את הצד האנושי שבה. היא התאהבה באדם מחוץ לארגון, אך הוא נרצח באכזריות על-ידי אותו ארגון שכביכול העניק לה חיים חדשים. לאחר שהבינה כי היא נבגדה על-ידי הקרובים אליה מכל, היא עשתה את מה שאף-אחד לפניה מעולם לא הצליח לעשות- והייתה למגויסת הראשונה שהצליחה להימלט מהסוכנות.

שלוש שנים לאחר בריחתה, ניקיטה נשבעת להעניש את מעבידיה לשעבר, ולהפיל את הארגון כולו. היא תמיד בזווית העין שלהם, תמיד צעד לפניהם, ולא תעצור עד שתחשוף ותהרוס את משימותיהם. היא מצליחה להסתנן אל תוך מסדרונות הארגון, כשהיא מציבה בו חפרפרת, אלכס (לינדזי פונסקה, "קיק אס"), מגויסת חדשה עם עבר מסתורי ואלים. אך יש גם מי שנשלח מתוך הארגון להפיל אותה ולהגן על האימפריה- הסוכן מייקל (שיין ווסט, "סיפור אהבה בלתי נשכח"), לא אחר ממי שאימן אותה, ממונה להתמודד עם התלמידה הסוררת שלו, במקביל לאימון צעירים נוספים עם פוטנציאל להפוך לרוצחים יעילים- בראשם אלכס, שנדמית כמי שנועדה להחליף את ניקיטה כסוכנת מובילה.

לצדם של קיו (שמבצעת גם את פעלוליה), ווסט ופונסקה, מככבים בסדרה ארון סטנפורד ("אקס מן 3"), אשטון הולמס ("היסטוריה של אלימות"), טיפאני היינס, מלינדה קלארק ("האו.סי") וזאנדר ברקלי ("שליחות קטלנית 2: יום הדין"). ריץ' סאמר ("מד מן") ואגדת הקומיקס סטן לי מגיעים להופעות אורח.

החל מה-4.8, ימי חמישי, בשעה 20:30 (שידור נוסף ביום שבת ב-13:50 וב-18:10), ב-HOT3 וב-HOT VOD

הוליווד הילס – עונה 6 – The Hills העונה האחרונה

דרמת הריאליטי המצליחה של רשת "MTV", ששינתה את פני הריאליטי, והפכה לתופעה בתרבות הפופ, מסתיימת בעונה סוערת, שערורייתית ובלתי נשכחת.

מיליוני מעריצים מסביב לעולם צפו בלורן עוברת מלגונה ביץ' ללוס אנג'לס, בחתונה של היידי וספנסר, ובחזרתה המפתיעה של קריסטין. כעת, מגיעה הסדרה לסופה. 3 מיליון איש צפו בפינאלה הגדול של "הוליווד הילס", שהסצנה האחרונה שלו השאירה את הצופים המסורים המומים, ונגעה יותר מכל בשאלה הגדולה שהאפילה על הסדרה מתחילתה- עד כמה הסדרה כתובה מראש? הפרק האחרון מבטיח להיות מלא בפרידות, אהבות, דמעות והרבה הפתעות.

אודרינה פאטרידג', לו בוסוורת', סטפני פראט, קריסטין קבלארי והיידי מונטג חוזרות לעשות את לוס אנג'לס בפעם האחרונה בהחלט. בעונה האחרונה, הבנות מגלות שהכי קשה להן להיאחז דווקא באנשים שהן הכי אוהבות. קריסטין מתחילה להתחרט על האויבים שרכשה לעצמה, ומחליטה לחדש את החברויות שלה עם הבנות. אך אחרי שהיא נוטשת את הבנות במיאמי, שמועות ניצתות על שימוש שלה בסמים. מזל שברודי עומד לצדה, וכעת כששניהם פנויים, נדמה שהם הופכים מידידים למשהו מעבר. אבל תוך זמן קצר הוא פוגש בחורה אחרת, שהיא גם חברתה של אויבתה המושבעת של קריסטין, ואז מתחילות הצרות. ואם זה לא מספיק, ברודי גם שם עין על הבחורה שמעולם לא הצליח להשיג- אודרינה.

אודרינה מתחילה מחדש עם סיכוי טוב לאושר אמיתי, כשהיא מתחילה לצאת עם חברה משכבר הימים ריאן קבררה, כשלפתע ג'סטין שוב חוזר לתמונה ומראה נכונות להיות חלק מחייה. זה גורם לה לתהות האם ריאן הוא הגבר שהיא באמת רוצה. אך אף-אחת מהן לא השתנתה כמו היידי, שמתלהבת להראות לקרוביה את תוצאות עשרת הניתוחים הפלסטיים המדוברים שעברה, עד שהם מביעים מורת רוח על השיפוצים שעשתה. כשבעלה ספנסר מתחיל להתנכר לכל הסובבים אותם, היא נאלצת להחליט- האם היא תעמוד לצידו? במקביל, סטפני חוזרת לסצנת הדייטים אחרי שנתפסה נוהגת בשכרות, ולו צריכה לעשות החלטה גורלית בקשר לזוגיות שלה עם סקוט.

העונה האחרונה זכתה לחשיפה רבה בעקבות הסכסוך המתוקשר של היידי מונטג וספנסר פראט עם הפקת הסדרה, שהובילה לעזיבתם המוקדמת מהעונה, לאחר שספנסר איים לרצוח את מפיק התוכנית. בהמשך, תבעה היידי את יוצר הסדרה על הטרדה מינית, אך לבסוף חזרה בה. העניינים המשיכו להסתבך כשהשניים הודיעו על גירושיהם, ואז הודו שעשו זאת בכדי לזכות בתוכנית ריאליטי משלהם. פראט אפילו לא הצליח להיכנס למסיבת הסיום של הסדרה.

החל מה-5.8, ימי שישי, בשעה 19:20 (שידור נוסף ביום שבת ב-16:45), ב-HOT3 וב-HOT VOD

יופי אמיתי – True Beauty תוכנית חדשה

תוכנית המציאות החדשנית, שהפיקו טיירה בנקס ואשטון קוצ'ר, עבור רשת "ABC" וחברת "Fremantle", חודשה בעקבות הצלחתה לעונה שנייה.

עשרה אנשים, גברים ונשים, בעלי מראה חיצוני מרשים, מאמינים כי נרשמו לתחרות שמתייחסת ליופיים החיצוני בלבד, אך למעשה, וללא ידיעתם- גם היופי הפנימי שלהם עומד למבחן, במטרה למצוא למי מהם יש את מה שנדרש כדי להיות יפים גם מבחוץ וגם מבפנים.

המשתתפים מתגוררים יחד בדירה מרהיבה, ועומדים בכל פרק בשני אתגרים, אחד שיוכיח יופי חיצוני, ואחד שיוכיח יופי פנימי. לצד משימות יופי כמו צילומי אופנה, ההפקה תעמיד אותם בסיטואציות מוסריות בכדי לבדוק האם הם אדיבים, נדיבים ורחומים, מבלי שאפילו יבחינו שהם עומדים למבחן.

בכל פרק יודח אחד מהם על בסיס התנהגותו והצלחתו באתגרים, ולפי החלטת השופטים, שלא יגלו להם כי הם בעצם בוחנים את יופיים הפנימי. המנצח יזכה ב-100 אלף דולר, ובכניסה לרשימה השנתית של האנשים היפים בעולם של מגזין "People".

מי שישפטו אותם הם המגישה ונסה מינילו, הסטייליסט נולה מרין ("הטופ מודל הבאה") והדוגמנית שריל טיגס, כשבעונה השנייה ישפטו קרסון קרסלי ("טאץ' עליז לסטרייט שיעיז") והשחקנית בת' שטרן (אשתו של האוורד שטרן).

החל מה-9.8, ימים ראשון-חמישי, בשעות 09:25, 13:05 ו-17:40, ב-HOT3

תכנים בשידור נוסף:

תמרות עשן

סדרת המתח "תמרות עשן" מתרחשת על רקע הטבע הפראי והנופים המרהיבים של צפון רמת-הגולן. במרכז הסדרה עומדת תעלומת היעלמותם המסתורית של חברי הקיבוץ הצעיר "תמרות עשן", והיא תעסוק לא רק בשאלה ההיעלמות אלא תדון גם בגורלם של אלה שנותרו מאחור בצל התעלומה הבלתי נתפסת.

לאה קפקא (אפרת בן-צור), חוקרת משטרתית צעירה ממרכז הארץ המתמחה בכתות, משוגרת לפינה הצפונית ביותר של המדינה כדי לנסות ולפענח את התעלומה המסתורית. בין תושבי המקום שמתגייסים לעזרתה ולעתים גם נגדה נמנה נפתלי שמש (יורם טולדנו), "השריף המקומי" עבורו לאה קפקא מייצגת אבדן ערכים מוחלט. ההתנצחויות העוקצניות שלהם, שמתפרצות בכל עת שהם מסיירים במרחבים הפסטורליים בחיפוש אחר רמזים להיעלמות, מהוות גם יסוד קומי לסדרה. אולם מתחת להומור מסתתר כל פער אפשרי- חברתי, עדתי, ערכי ומיני. בפענוח התעלומה יסייעו גם אלוף הפיקוד (שי אביבי), איש צבא עם קשר הדוק לטבע, אסא מוקד (צחי גראד), המפקד האבהי של תחנת המשטרה שמסתיר סוד נוראי, בת-קול (מרינה מקסימיליאן בלומין), יומנאית תחנת המשטרה המקומית ועוד.

שחקנים: שי אביבי, צחי גראד, אפרת בן-צור, יורם טולדנו, מרינה מקסימיליאן בלומין ואחרים.

תסריט: נח סטולמן ("מישהו לרוץ איתו", "אדם בן כלב")

במאי: עודד דוידוף ("מישהו לרוץ איתו", "הכל דבש")

הפקה: "אולפני הרצליה"

החל מה-23.8, ימי שלישי, בשעה 22:30 (שידור נוסף ביום שישי ב-???, וביום שבת ב-24:10), ב-HOT3 וב-HOT VOD

אבודים – כל העונות – Lost רצועה יומית

הזדמנות לצפות בכל שש עונותיה של דרמת המתח המצליחה, מבית היוצר של ג'יי. ג'יי. אברהמס, זוכת פרס "גלובוס הזהב" ו-11 פרסי ה"אמי", ששודרה ברשת "ABC". אחת מהסדרות הגדולות, היוקרתיות והמוערכות בתולדות הטלוויזיה, שלאורך עונותיה שמרה על נתוני צפייה גבוהים, וזכתה למעמד סדרת פולחן. העלילה מספרת את סיפורם של קבוצת ניצולים, שננטשו על אי מרוחק ומסתורי באוקיינוס השקט לאחר התרסקות מטוסם. בסדרה מככבים מתיו פוקס ("שולחן לחמישה"), אוונג'לין לילי, טרי אוקווין, ג'וש הולווי, אמילי דה רייבין ("רוזוול"), חורחה גרסיה ("בקר"), נאבין אנדרוס ("הפצוע האנגלי"), דניאל דיי קים ויוג'ין קים.

החל מה-3.8, ימים ראשון-חמישי, בשעות 11:00 ו-16:55 (מרתון כל פרקי השבוע ביום שישי ב-12:15), ב-HOT3 וב-HOT VOD

חיים בלתי צפויים – עונות 1-2 – Life Unexpected רצועה יומית

כל פרקי הדרמה הקומית האהובה, מהיוצרים ליז טיגלאר ("אחים ואחיות") וגארי פלדר ("אל תוציא מילה"), של רשת "CW" וחברת "CBS". במרכז העלילה ניצבת הנערה לקס, שלאחר שורה של משפחות אומנות בפורטלנד, מחליטה להפוך עצמאית, אך החוק מוביל אותה חזרה, או יש לומר- לראשונה, להשגחתם המלאה של הוריה הביולוגיים. לקס, שנמסרה לאימוץ עם לידתה, מתאחדת עם אמה קייט ואביה בייז, שלא רק התנכרו אליה, אלא גם אחד לשני מאז אותו לילה בתיכון שהוביל ללידתה. השלישייה הזו יוצרת משפחה לא מתפקדת ובהחלט לא רגילה. בסדרה מככבים בריט רוברטסון ("צעקה 4"), שירי אפלבי ("רוזוול"), כריסטופר פולאה ("מד מן"), אוסטין באסיס וקר סמית' ("דוסון קריק").

החל מה-3.8, ימים ראשון-חמישי, בשעה 19:45, ב-HOT3 וב-HOT VOD

פרינג' – עונות 1-2 – Fringe רצועה יומית

שתי העונות הראשונות של דרמת המדע בדיוני המצליחה, של רשת "Fox" וחברת "WB", מבית היוצר של זוכה "גלובוס הזהב" וה"אמי" ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים"). הסדרה, זוכת פרס "People's Choice", שהייתה מועמדת לפרס ה"אמי", חודשה לאחרונה לעונה רביעית. "פרינג'", שמתרחשת בבוסטון, עוקבת אחר מחלקה מיוחדת ופנימית של ה"אף.בי.איי", שחוקרת את מדעי השוליים הלא מקובלים בטכניקות המחקר של הסוכנות. בסדרה מככבים אנה טורב ("הפסיפיק"), ג'ושוע ג'קסון ("דוסון קריק") וג'ון נובל (טרילוגיית "שר הטבעות"). לצדם משתתפים לאנס רדיק ("הסמויה"), קירק אקבדו ("אוז"), ג'סיקה ניקול ובלייר בראון.

החל מה-18.8, ימים ראשון-חמישי, בשעות 14:40 ו-21:15

תכנים חדשים:

הפרויקט הירוק תוכנית חדשה

תוכנית מערכונים פרועה, שעושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית, אשר מאפשרת לקומיקאים לגלם חיות, שודדי ים, זבובים ואפילו לחמניות. הצטרפו למסע נועז המתרחש בחלל, בקרחונים, בשדה קרב, בטירות ובעוד מקומות מפתיעים.

את הפרויקט, שהוא ראשון מסוגו בעולם, מוביל היוצר המוערך איל בי, ומשתתפים בו הקומיקאים קובי מימון ואשתו השחקנית קרן שניוק, עידו מוסרי, יניב פולישוק, עידן גיל, מיכל גבריאלוב ואחרים. עוד בטרם עלה הפרויקט לאוויר הוא כבר עורר עניין בחברת "ויאקום" העולמית, שבוחנת אפשרויות שונות בנוגע לתכנית.

הפרויקט הופק על ידי "גאגא הפקות", בבעלות הסטנדאפיסט שלום אסייג, שגם שימש כעורך התסריט.

תסריטאי ראשי: נמרוד בן משה

החל מה-14.8, ימים ראשון-חמישי, בשעה 21:30 (שידור נוסף ב-23:15), ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

האוניברסיטה תוכנית חדשה

קובי מימון אסף את צוות המרצים ההזוי ביותר שנראה על מסך הטלוויזיה, ויחד הם מגיעים לעשות לכם בית ספר. כל אחד מהמשתתפים יגיש שיעור בנושא מסוים, ויחד הם ינסו להוכיח שגם מטעויות לומדים. השיעורים יקיפו מגוון נושאים- החל ממתמטיקה ובלשנות וכלה בשיעור שילמד את הצופים איך לכתוב שיר מזרחי.

אלין לוי, אבי ביטר ושמואל פלאטו שרון ילמדו היסטוריה כמו שרק הם יודעים. השלושה יחברו לשחקני התיאטרון המוערכים אלי גורנשטיין וגבי עמרני, ובמקום להיכנס להיסטוריה הם נכנסים בהיסטוריה.

שגיב פרידמן ("הכלב" מהרצועה) יעבור על כל תחומי הישראליות, ויראה שאנחנו חיים במדינה (כמעט) נורמאלית.

יונתן ברק ינסה להסביר לדור הצעיר שקולנוע זה לא רק הארי פוטר ודרדסים מדובבים.

לוקאץ', הראפר הכי גדול בעיר, יראה לכם שלא חייבים לקרוא ספר כדי לדעת לדבר עליו, ויסכם את הקלאסיקות הגדולות בראפ עצבני.

נדב בושם ירצה על מנהיגות פוליטית, ויראה שלמרות שכולם גרים באוהלים ומתלוננים על החיים כאן, המנהיגים שלנו הם בדיוק מה שמגיע לנו.

עוד משתתפים: הדור הצעיר של הסטנדאפיסטים בישראל- עידן מור, דניאל כהן, ארז קליימן, יוסי טרבלוס, טל סולומון, בן בן ברוך ואחרים.

עורך וכותב ראשי: עידו רוזנטל

החל מה-14.8, ימים ראשון-חמישי, בשעה 21:15 (שידור נוסף ב-23:00), ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

סאות'פארק – עונה 14 – South Park עונה חדשה

עונתה החדשה של הסדרה המצליחה ביותר של "קומדי סנטרל" האמריקאית, ואחת ההצלחות הגדולות על המסך, מבית היוצר של טריי פארקר ומאט סטון, שאחראים לכתיבתה, בימויה ודיבובה. בעונה השערורייתית מתמיד יצוין הפרק ה-200 החגיגי. על הכוונת- ג'סטין ביבר, טייגר וודס ומוחמד.

3.7 מיליון איש צפו בבכורת העונה החדשה, מה שהפך אותה לפתיחת העונה הנצפית ביותר בתולדות הסדרה מאז 1998, והיא נותרת אחת הסדרות המובילות בכבלים האמריקאיים. לצד הסדרה, זוכת ארבעה פרסי ה"אמי", ממשיכה לפעול אימפריה של מרצ'נדייז, ספרים, סרטים, משחקי מחשב ואלבומים. לאור הצלחתה המתמשכת, חתמו יוצרי הסדרה על עונות נוספות עד שנת 2013, כשהעונה ה-15 משודרת בימים אלה בארצות-הברית.

גם בעונתה ה-14, הסדרה ממשיכה להפתיע אפילו את מעריציה הנאמנים בכל שבוע עם ההומור הכי שחור והסאטירה הכי בוטה על המסך הקטן, והיא נותרת כמעט עוצרת נשימה באכזריותה, נשכנותה וחוסר הגבולות שלה. סטן, אריק, קני וקרטמן, ארבעת תלמידי כיתה ד' החיים בעיירה קטנה בקולוראדו, כבר מזמן הפכו לארבעת המצוירים הכי מפורסמים, ובטוח הכי גסים, בארצות-הברית. הרפתקאותיהם וצרותיהם המצחיקות והביזאריות מובילות לסיטואציות ואמירות פרובוקטיביות וחסרות בושה, ששוברות מוסכמות, ומנפצות את הצביעות והחשיבות העצמית של החברה המודרנית.

לאורך עונותיה התפרסמה הסדרה כמי שמחויבת להביא תגובות מידיות וחסרות פשרות לאירועים החדשותיים בעולם ולפיגורות, הקבוצות והתופעות החשובות שמובילות את התרבות הפופולארית. בעונה החדשה יתייחסו, ובעיקר ילעגו, אנשי "סאות'פארק" לג'סטין ביבר, "ג'רזי שור", הרשת החברתית "פייסבוק" והאחיות קרדשיאן. כבר בפתיחת העונה, לאחר שהילדים מאובחנים כמכורים למין,  זוכים צ'ארלי שין, ביל קלינטון, דיוויד לטרמן ובעיקר טייגר וודס למחוות מפוקפקות.

בשיא העונה נחגג הפרק ה-200 של הסדרה, ובו כל הסלבריטאים שהחבורה לעגה להם, בראשם טום קרוז, מל גיבסון, ברברה סטרייסנד וקנייה ווסט, חוזרים לנקום, תובעים את אנשי סאות' פארק ומאיימים להרוס את העיירה לעד. בעקבות הפרק נוצרה שערורייה מתוקשרת, לאחר שקבוצה אסלאמית קיצונית שלחה אזהרות אלימות ואיומים מכוונים ליוצרי הסדרה לא להשתמש בדמותו של מוחמד בפרק כפי שהתכוונו. בעקבות האיומים זכו יוצרי הסדרה לתמיכה מג'ון סטיוארט, שעודד אותם בתוכניתו, ואפילו מיוצרי "משפחת סימפסון", שהציגו בפתיח שלהם את בארט סימפסון כותב על הלוח בכיתה שלו- ""סאות'פארק"- היינו עומדים לצדכם, אם לא היינו מפחדים".

החל מה-14.8, ימים ראשון-חמישי, בשעה 19:35, ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.