יום שישי , אפריל 19 2024

חדשות טלוויזיה: מאי בערוצי המוזיקה MTV

מאי 2011 בערוץMTV ישראל

אפיק 26 ב-HOT, 75 ב-yes

הסדרה שהסעירה את התקשורת בארה"ב מגיעה לשידור בישראל! "סקינס" – החל ב-18 במאי

דייט מהגיהנום – עונה חדשה

DISASTER DATE

החל מה 11.5, ימים א'-ה' בשעה 23:40

מתיחות. עונה שלישית לתוכנית ההורסת מצחוק מבית היוצר של MTV שהופכת את חווית הבליינד-דייט לטראומתית מהרגיל. בכל פרק אנשים תמימים יוצאים לפגישה עיוורת עם שחקנים מתחזים, שהופכים את הדייט לאסון מוחלט. מאחורי הקלעים מסתתרים החברים של הנמתח שעוזרים לשחקנים להביא אותם לדרגות חדשות של טירוף

MADE עונה 11

החל מה 16.5, ימים א'-ה' בשעה 15:25

ריאליטי. עונה חדשה לסדרת הריאליטי של ,MTV העוקבת אחרי בני-נוער שונים העומדים לפני השינוי הגדול בחיים שלהם.בכל פרק נעקוב אחרי בן-נוער שיוצא למשימה להגשים חלום בתקווה שתשנה את חייו. בני הנוער יצוותו למאמנים החזקים ביותר ורק מי שחזק מספיק ויהיה מוכן לעשות הכל כדי להשיג את המטרה, יצליח. המעודדות הצפונבוניות יהפכו לרוכבות אופניים מגניבות, הילדים החנונים יקימו להקת בנים מצליחה ותולעת הספרים תהפוך לרוקרית קשוחה.לפעמים הם יצליחו, לפעמים לא ולפעמים יגלו שיש להם את מה שרצו כל הזמן.

כשהייתי בן 17 – עונה חדשה

When I was 17

החל מה 18.5, ימים א-ה בשעה 17:25

עונה שנייה לתכנית שמחזירה את הכוכבים הכי גדולים לרגעים הכי מביכים של גיל 17 וגורמת לנו להבין שאפילו הם היו פעם נערים מחוצ'קנים שעבדו בעבודות מביכות. הצטרפו לאלבום התמונות הפרטי של כוכבים כמו ג'סי ג'יי (לפני שעשתה את זה טוב יותר מגבר), קלי רולנד (בימים שביונסה עוד היתה דבוקה לה לבוטילישס) ואנריקה איגלסיאס (והפלולה) ולעוד הרבה כוכבים לוהטים היום ושמנמנים וחנונים בעבר.

סקינס – הסדרה שעוררה סערה בכל העולם מגיעה לשידור בישראל!SKINS

החל מה 18.5, ימי ד' בשעה 22:05

אדפטציה אמריקאית-קנדית של תכנית המקור הבריטית בעלת אותו השם, סקינס היא סדרת דרמה העוקבת אחר חייהם של קבוצת תיכוניסטים בצפון אמריקה. התכנית מציעה מבט מפוכח על סצינת הנוער של ימינו ובין נושאיה ניתן למצוא שימוש בסמים, סקס עם בני זוג רבים, מחלות נפש, בלבול בזהות המינית, בעיות אכילה ועוד.

מנהיגה של הקבוצה הוא טוני, המצוי בתחילת הסדרה בזוגיות עם רייצ'ל אך מחבל בה לאחר ניהול רומן עם טיאה, לסבית מוצהרת המגלה כי אינה בטוחה כל כך בנוגע לאוריינטציה המינית שלה. דמויות נוספות כוללות את סטנלי הביישן וחסר הביטחון; ג'סי, החיה של הקבוצה ומי שמבלה את רוב זמנו שיכור או מסטול; קאדי, הסובלת מהפרעה בי-פולארית, דיכאון, נטיות אובדניות ושאר הפרעות נפשיות.עם עלייתה לשידור חוללה הסדרה שערוריה רבה וספגה ביקורת על האופן הבוטה בו תיארה שימוש בסמים וסקס אקראי בקרב בני נוער. חומר הנפץ האמיתי היה ליהוקם של קטינים לתכנית והצבתם בהקשר מיני (גם אם פיקטיבי). הארגון האקטיביסטי Parents Television Council אף קרא לרשויות החוק להאשים את הסדרה ואת MTV בשידור פורנו ילדים. בגזרת ביקורות הטלוויזיה זכתה הסדרה לקבלת פנים חמה וזכתה לשבחים על היותה "כנה מטרידה". פרק הבכורה של הסדרה זכה ל- 3.26 מיליון צופים ברחבי אמריקה.

קולג' בלו מאונטיין עונה 2

Blue Mountain state 2

החל מה 31.5, ימי ג' בשעה 22:50

המשך עלילות שלושת הסטודנטים, אלכס, סמי וקרייג, שימכרו את אמא שלהם בשביל להרשים בחורה, בקולג' ההזוי "בלו מאונטיין". שנה ב' בקולג' לא גרמה לחבר'ה להירגע והמסיבות, האלכוהול, הסמים והזיונים ממשיכים להיות בראש סדר העדיפויות שלהם, אך האם יצליחו לתחזק את קריירת הפוטובול המדשדשת שלהם?

יום הזכרון לחללי מערכות ישראל

8-9 במאי

לקראת שידורי יום הזיכרון לחללי צה"ל תשע"א אנו חוברים למשפחותיהם של חללי צה"ל, באמצעות דובר צהל וארגון יד לבנים, במטרה להפיק יום שידורים מיוחד בו כל שעה תנציח חלל צה"ל אחרבמהלך אותה השעה נשדר קליפים אותם נערוך מתוך אוספי המוזיקה של החלל, ובהתאם לפרטים והמידע שנקבל ממשפחתו.את המשדר ילווה כיתוב על המסך, בו ניתן רקע ופרטים אודות החלל.

מאי 2011 בערוץ MTVNHD

MTVNHD LIVE: LIVE VIBRATIONS: DIDDY DIRTY MONEY פי דידי  בהופעה חיה ¨

ROCK AM RING 2010: DIZZEE RASCAL LIVE יצרן הלהיטים המוכשר בהופעה בלעדית ¨

RADIOHEAD: LIVE FROM THE BASEMENT הלהקה הטובה בעולם מצדיקה את המוניטין שלה ¨

ערוץ 519 ב-HOT, 575 ב-yes

MTVNHD LIVE VIBRATIONS: DIDDY DIRTY MONEY

יום ראשון, ה-1 במאי בשעה 22:00

כאשר הוא לא מבלה את זמנו ברכיבה על אופנוע ים בסן טרופז, בהתחככות ושמוזינג עם חבריו ידועני הצמרת, ובאופן כללי, בהתנהלות פוחזת של פלייבוי בינלאומי, פי דידי עדיין מוצא זמן לעשות את מה שהנחיל לו את תהילתו – הנפקת ביטים מטלטלי אגן. זו ההזדמנות להזכיר לעצמכם מה הפך את דידי למפורסם מלכתחילה ולצפות באקסטרווגנזה מוסיקלית חד פעמית על הבמה הגדולה.

ROCK AM RING 2010: DIZZEE RASACL

יום ראשון, ה-8 באפריל בשעה 22:00

בשנים האחרונות הפך דיזי רסקל מילד הפלא של סצינת הגריים לאלוף במשקל כבד של המצעדים הבריטיים. רצף בלתי נגמר של סינגלים מצליחים ממשיך לבסס את מעמדו כאחד המוסיקאים והמפיקים החשובים ביותר בשדה המוסיקה הבינלאומי. ב-2010 זכה רסקל ב- Brit Awards בקטגורית האמן הבריטי הטוב ביותר על תקליטו Dirtee Cash. באותה השנה לקח  גם חלק בפסטיבל הרוק הנחשב רוק אם רינג שבגרמניה. אם חשבתם שהלהיטים Bonkers ו-Holiday נשמעו טוב בנגן ה-MP שלכם חכו עד שיבקיעו מבעד למערכת הסאונד האימתנית של רוק אם רינג.

RADIOHEAD: LIVE FROM THE BASEMENT

יום ראשון, ה-15 במאי החל משעה 22:00

ערוץ MTVNHD גאה להציג את אלבום הוידאו החי של הלהקה מ-2008. המופע יכלול ביצועים חיים לשירים מתוך אלבומם המופלא In Rainbows, וביניהם Nude ו-All I Need המבריקים, לצד שירים ישנים יותר כגון Myxomatosis, Optimistic,Where I end And You Begin ו – The Gleaming. מישהו אמר הלהקה החיה הטובה בעולם? תתכוננו להיות משוכנעים.

יש לבדוק גם

עכשיו בפריים וידאו: Going Home With Tyler Cameron

אוהבים תוכניות על כוכבי ריאליטי, שעוברים לחווה? קבלו את Going Home With Tyler Cameron, עכשיו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.