יום שישי , מרץ 29 2024

בואו נדבר על זה: קליפורניקיישן עונה 4 פרק 12 ( סיום העונה )

את העונה הרביעית של קליפורניקיישן לא ליוויתי בסקירה של כל פרק, כשחושבים על זה גם לא את העונות הקודמות.

נמנעתי גם מלסקור את פרק פתיחת העונה הנוכחית,  מחשש שהאנק מודי וחבורתו גמרו את הסוס.

אבל אחרי צפייה בפרק סיום העונה התפשט חיוך ענק על פניי,  במיוחד בקליפ הסיום.

אין לי הוכחות לכך, אבל יש לי תחושה שיוצר הסדרה סבר, כי העונה הנוכחית תהיה האחרונה. ופרק סיום העונה נבנה כפרק סיום הסדרה, כשרוב הדמויות סוגרות מעגל שלם, אבל המון המון שאלות גם נותרו פתוחות.

הפרק החל בסצינה מבריקה, שבה האנק מסרב להיכנע לתכתיבי החברה, גם כשהוא אמור לבקש מהשופטת רחמים.

באופן מפתיע היא לא גוזרת עליו מאסר בפועל, אבל האנק מתעלף לפני שהוא שומע, שהמאסר שכן נגזר עליו הוא על תנאי.

החגיגה שנפתחת לאחר מכן כוללת, כמיטב מסורת קליפורניקיישן,  הרבה סקס וארוחת ערב חגיגית, שהופכת לפארסה אחת גדולה. כמיטב המסורת, כבר אמרתי?

החיים של האנק תמיד היו מסובכים, אבל עושה רושם שדווקא עכשיו הוא עומד בפני התרה. יש רק מכשול אחד- החבר החדש והמושלם מדי של קארן, וההחלטה שהיא קיבלה בפרק הקודם לסיים עם האנק את העניינים אחת ולתמיד.

עכשיו, אחרי שניצל בעור שיניו מבית הכלא,  הוא לכאורה מוכן להמשיך בחייו. אלא שדווקא אדי נירו המטורלל ( בגילומו המבריק גם אם המוגזם מדי של רוב לואו ) הוא שמצליח לפתוח את כל הפצעים מחדש- של האנק וקארן, של האנק וחברתו עורכת הדין הסקסית, וגם של ראנקל ומרסי.

את תפקיד האורח המבריק של העונה הזו קוטפת בלי מאמץ חברתו המגה מטורללת של ראנקל. ראנקל עצמו חושף בפני הנוכחים  את אחת הפנטזיות החולניות ביותר של חברתו – אח ואחות ניצולי שואה המקיימים יחסי מין.

היא בתגובה זועמת על שהוא מכריז על אהבתו הבלתי מתפשרת למארסי , ומשפדת לו שתיים מאצבעות כף ידו.

המהומה שמתפתחת לאחר מכן היא אחת המשעשעות בתולדות הסדרה, לאחריה האנק והעורכת דין נפרדים, ולמחרת בבוקר מודי שוב מתעורר עם האנגאובר מטורף.

אלא שאז מגיעה ביתו החמודה בקה להיפרד ממנו, לפני שהיא ואימה ובן וביתו יוצאים לרואוד טריפ. והאנק נמצא במצב רוח של סוף, נפרד מבקה בדרך מאוד בוגרת, ומכריז שגם כשהיא וקארן יחזרו לעיר , זה לא יהיה אותו דבר.

מודי יוצא לאולפן, ל-סט של הסרט החדש המבוסס על ספרו FUCKING AND PUNCHING   ונדהם לראות כיצד הורכבה דירתו , על בסיס התיאורים בספר, את השחקניות שמגלמות את קארן ובקה, וכן את המרפסת.

כאן מתחיל קליפ הסיום היפהפה, על רקע השיר שגם פתח את הסדרה. האנק צופה בשחקניות ומדמה לראות את קארן ובקה האמיתיות, האנק משוחח עם השחקנית שמגלמת את קארן ובאופן ממש לא מפתיע הם עוברים לסקס,  קארן  ובקה רואות מישהו עם מכונית כמו של האנק ומתאכזבות לגלות שלא מדובר בו, ובסופו של יום הצילומים ( או אולי באמצעו ) האנק לוקח את מיטלטליו ויוצא לכביש הפתוח.

מרגיש כמו סגירת מעגל, נכון? אחרי ארבע עונות, שבהן המשגל האסור עם מיה ומערכת היחסים הסבוכה עם קארן העיבו על חייו ומילאו אותם, עושה רושם שמודי פתוח כעת לאתגרים חדשים.

אז מה יהיה?

והאם ראנקל ומארסי חזרו להיות יחדיו? כי הם נראו מאוד מיודדים על הסט עם סטו המשעשע.

בהחלט יהיה מעניין בעונה הבאה, בהנחה שהיוצר אכן יפתח פרק חדש לחלוטין בחייו של האנק מודי.

שאפו על פרק כמעט מושלם.


יש לבדוק גם

עכשיו בפריים וידאו: עונה 2 של AMERICAN RUST

העונה השנייה של סדרת הדרמה בכיכובו של ג'ף דניאלס עלתה אתמול ב"אמזון פריים וידאו". היא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.