יום שישי , אפריל 19 2024

חדשות טלוויזיה: פברואר בערוץ !E

ראשון בלילה, 13.2 החל מחצות

טקס פרסי הגראמי – הספירה לאחור, השטיח האדום וטקס הגראמי LIVE

הערב הגדול ביותר של עולם המוזיקה חוגג 53 ומעניק פרסים ליוצרים מתחום המוזיקה הפועלים באמריקה. את הרשימה מוביל אמינם עם 10 מועמדויות, בין היתר בקטגוריות אלבום השנה ושיר השנה, אחריו ברונו מארס עם 7 מועמדויות, ליידי גאגא וליידי אנתלבלום, עם 6 מועמדויות לכל אחד, כולל אלבום השנה. ג'סטין ביבר מועמד בקטגוריית אמן חדש של השנה ויש סיכוי גבוה שיקטוף את הפרס…

בטקס מוענקים פרסים ב-30 סגנונות מוזיקליים, שנחלקים ל-108 קטגוריות והוא נחשב לאוסקר של עולם המוזיקה. הבחירה מתבצעת על ידי גוף בשם "האקדמיה הלאומית לאמנויות ומדעי ההקלטה" (National Academy of Recording Arts and Sciences), בו חברים מוזיקאים, מפיקים, טכנאי הקלטות ועוד אנשי מקצוע מתעשיית המוזיקה האמריקאית. ערוץ !E מזמין אתכם לראות (ולשמוע) את כל הכוכבים, המועמדים, הזכיות, המאוכזבים ואת מיטב ההופעות של האמנים הכי חמים, בלילה שכולו מוזיקה.

לקראת טקס הגראמי, נשדר בשבת, 12.2, תכניות על זמרים שזכו בפרס הנחשק ו/או מועמדים השנה:

14:00 – ספיישל טיילור סוויפט – זוכת גראמי

14:45 – ספיישל ג'סטין ביבר – מועמד השנה

15:30 – סיפורי הוליווד: אשר – זוכה גראמי ומועמד השנה

16:15 – מוכנים לקלוז אפ: ג'סטין טימברלייק – זוכה גראמי

16:45 – ספיישל קייטי פרי – מועמדת השנה בכורה (פירוט בהמשך ההיילייטס)

ובליל הטקס ה- 13.2, נשדר ב- 23:00 בבכורה מוכנים לקלוז אפ: ריהאנה

גראמי: ראשון בלילה, בין ה- 13.2 ל- 14.2 LIVE

24:00 הספירה לאחור

01:00 השטיח האדום

03:00  טקס  הגראמי

* שידור נוסף ערוך למחרת ושידור נוסף מתורגם ביום שישי, 18.2, כולל משטרת האופנה ב-17:30

כמה שעות לפני טקס הגראמי

ראשון בערב, 13.2 החל מ- 19:00

השטיח האדום מטקס הבאפטה – השטיח האדום LIVE

ערוץ !E גאה להעביר בשידור ישיר את השטיח האדום מטקס הבאפטה – המקבילה הבריטית לטקס האוסקר ומהטקסים החשובים באירופה. בערב שכולו התרגשות יצעדו על השטיח מיטב הכוכבים הנוצצים בשמלות מדהימות, תכשיטים יוקרתיים וחליפות מעוצבות. אנחנו ואתם נהיה שם לראות את כל המועמדים הנרגשים לפני שהטקס מתחיל.

באפטה: ראשון בערב, ה- 13.2 LIVE

19:00 השטיח האדום

* שידור נוסף ערוך למחרת ושידור מתורגם ביום שישי, 18.2

ראשון, 27.2, החל מ- 21:00

פרסי האקדמיה – הספירה לאחור, השטיח האדום והאפטר פארטי LIVE

טקס פרסי האקדמיה לקולנוע 2011 נועל את עונת הטקסים בהוליווד. הטקס הנוצץ והיוקרתי מכולם, בהנחיית השחקנים אן האתווי וג'יימס פרנקו , חוגג את שנתו ה-83, עם כל כוכבי הקולנוע הגדולים. ערוץ !E מזמין אתכם לפתוח את הערב בשידור ישיר וחגיגי של הספירה לאחור לשטיח האדום, בו מראיינים את כל האנשים הקשורים להפקת הארוע הנוצץ, מסקרים את מאחורי הקלעים של האולם, חדרי הסלבריטאים, המוני המעריצים המחכים לכוכבים האהובים ובעיקר ההכנות, ההתרגשות והרגעים המותחים לקראת השטיח האדום הכי גדול, הכי נוצץ, הכי מפואר, הכי עמוס והכי מעניין, עם כל הכוכבים החמים שהפגיזו השנה את המסכים. כל הראיונות, המועמדים, הבגדים, התכשיטים, האביזרים, ההופעות הכי שוות, ההתרגשות והמתח – והכל בשידור ישיר!!!

בנוסף, גם השנה תשודר בשידור ישיר תכנית האפטר פארטי של טקס האוסקר®. אחרי שהפסלונים חולקו, עושים כוכבי ערוץ !E סדר בין כל הציפיות, האכזבות וההצלחות, משוחחים על הרגעים הגדולים ומראיינים את הזוכים המאושרים של טקס האוסקר® 2011.

טקס פרסי האקדמיה (האוסקר): ראשון בערב, ה- 27.2 LIVE

21:00 הספירה לאחור

01:00 השטיח האדום

07:00 (מיד אחרי הטקס) אפטר פארטי

* שידור נוסף ערוך למחרת ושידור מתורגם ביום שישי, 4.3, כולל משטרת האופנה בשעה 17:30.

עונת הטקסים בערוץ !E

הכי הוליווד!

סדרות חדשות

קורטני וקים עושות אתNY /Kourtney and Kim Take New York בכורה

ימי שלישי, בשעה 23:00, החל מ- 15.2

אחרי 2 עונות מוצלחות במיאמי, ערוץ !E לוקח ביס מהתפוח הגדול, כשקורטני וקים מגיעות לכבוש את ניו-יורק! (ולא, לא התבלבלתם – קים בפנים וקלואי בחוץ, אבל היא עדיין נשארת בתמונה – מגיעה לביקורים ודואגת לאימפריה מהמשרדים הראשיים בקליפורניה).

הבנות לבית קרדשיאן פותחות סניף נוסף לרשת הבוטיקים המצליחה שלהן- DASH והפעם בעיר הגדולה. ובגזרה האישית – קורטני וסקוט בונים קן משותף וקים נהנית מחיי רווקות הוללים אחרי שנים רבות של מונוגמיה סדרתית.  בנוסף לקריירה, לכל העיסוקים השונים ולבילויים, הן מוצאות זמן לפצוח בקריירות נוספות: קורטני מנסה את מזלה כשחקנית בסדרה "One Life to Live" וקים מקליטה סינגל.

האם קים תוכל להקדיש את הזמן הנדרש לניהול החנות החדשה בתוך הלו"ז הצפוף שלה? האם היא  תסתדר עם סקוט או שתצטרף לקבוצת הנגד שקלואי הקימה? והאם האחיות תגשמנה את חלומם בניו-יורק או שהעיר הגדולה תנגוס בהן?

הסדרה תשודר בישראל שלושה שבועות בלבד אחרי ארה"ב.

קורטני וקים עושות את NY. ימי שלישי 23:00, החל מה- 15.2 בכורה

לפני כן נשדר ברצועה יומית את משפחת קרדשיאן 5 – כל יום, בשעה 22:15, 31.1-14.2

ב- 15.2, לפני פרק הפתיחה נשדר בבכורה את הספיישל: הכביסה המלוכלכת של הקרדשיאנס:

ספיישל: הכביסה המלוכלכת של הקרדשיאנס /Keeping up with the Kardashians 5: More Junk in the Trunk בכורה

שלישי 15.2, בשעה 22:15

רגע לפני שהסדרה "קורטני וקים עושות את NY" נפתחת, קבלו את משפחת קרדשיאן בספיישל חגיגי שסוגר סופית את העונה החמישית! הקרדשיאנים נפגשים לברביקיו אצל קלואי, מעלים זכרונות ובוחרים את הקטעים הכי מצחיקים, הכי דרמטיים ובעיקר הכי מביכים מהעונות החולפות. בפרק המיוחד שמלא בהפתעות וכל טוב, ישודרו קטעים מטורפים שצונזרו במקור ולא שודרו בעבר כגון שיחות סקס אמיתיות של קורטני וקריס במהלך ארוחת ערב עסקית, היתקלות של ברוס עם המשטרה, רגע אחד שקריס הייתה מעדיפה למחוק מהזכרון…והרבה דיבורים על סקס סקס סקס. בנוסף תקבלו הצצה לסדרה החדשה מבית קרדשיאן שתשודר מיד אחרי בבכורה.

ספיישל: הכביסה המלוכלכת של הקרדשיאנס. יום שלישי, 15.2, בשעה 22:15 בכורה

נשות הרוק / Married to Rock בכורה

ימי חמישי 23:00, החל מה- 3.2

4 נשים ועניין אחד משותף – כולן קשרו גורלן לכוכבי רוק. כדי לצלוח את כל המעריצות, ה- TOURים והבלאגן, הן צריכות להתאחד ולהיות חברות! סדרת ראליטי חדשה ובועטת, המציצה לחייהן הזוהרים והלא שגרתיים של 4 נשים חזקות, עצמאיות וסקסיות, הנשואות (אחת בדרך) לגברים המופרעים ביותר בתעשייה.  קוקטייל של חוויות מהמסיבות המטורפות, מה- BACKSTAGE באצטדיונים ומחדר המיטות, בשילוב עם גידול ילדים, זוגיות וקריירה.

הכירו את נשות הרוק:

סוזן הולמס – אשתו של דאפ מקאגן מ"רובים ושושנים". דוגמנית בין לאומית שכיכבה בתצוגות של ולנטינו, שאנל וורסצ'ה והובילה קמפיינים עבור איב-סאן-לורן, לואי ויטון ופנדי. השיקה בעבר קו בגדי ים משלה, שהפך לסנסציה עולמית ודורגה בשנות ה-90 בין עשרת הדוגמניות העשירות בעולם. בשנת 99' נישאה לדאף. לשניים 2 בנות ו-5 בתים. לסוזן יש הכל- מראה נכון, קריירה משלה, בעל רוקיסט, ילדים ואפילו כמה כלבים שמתרוצצים. בימים אלה עובדת סוזן על הביוגרפיה שלה.

אתי פארל – אשתו של פרי פארל, סולן להקת "ג'יינס אדיקשן".

נולדה בהונג קונג ועברה לארה"ב בילדותה. אתי היא רקדנית מקצועית עם הכשרה קלאסית של בלרינה. רקדה לצד מדונה, אמינם ובון ג'ובי והייתה חברה בלהקת "הפוסיקאט דולס". הכירה את בעלה פרי בזמן שרקדה במופע של "ג'יינס אדיקשיין" וכמה משירי הלהקה נכתבו עליה. הם נישאו ב- 2002 ויש להם 2 בנים . כיום אתי עושה קולות רקע ללהקה ומנהלת את בעלה. אתי היא הבוסית – היא ישירה, סמכותית ולובשת את המכנסיים בבית.

איי.ג'יי סלי – חברתו של גיטריסט The Cult, ביל דאפי.

גולשת נלהבת מגיל צעיר שהוזמנה להצטרף לנבחרת האולימפית בסקי – אם אביה רק היה מאפשר לה לעזוב את הבית… עם סיום לימודיה האקדמיים, עברה לניו-יורק שם נכנסה מהר לעניינים ועזרה להשיקה בהצלחה מועדונים רבים ברחבי ניו יורק ובהמפטונס. כיום היא מנהלת  VIP  של מועדון יוקרתי בהוליווד. חברה של ביל מזה שלוש שנים ומוכנה למסד את הקשר. AJ אומרת את הדברים כפי שהם והיא בעלת חוש הומור מפותח.

הדוגמנית ג'וזי סטיבנס – אשתו של הגיטריסט האגדי סטיב סטיבנס.

נולדה בשיקגו. הופיעה על שערי מגזינים רבים ושימשה כמודל לדמויות במשחקי מחשב . יש לה קריירה

מצליחה כמעצבת שיער וכמאפרת  – בעיקר לסטים של סרטים ועטיפות אלבומים, והיא אחראית לעיצוב השיער והאיפור של בעלה כשהוא בסיבוב הופעות. ב 2008 התחתנה עם סטיב, אחרי שיצאו 8 שנים. כיום עובדת על קו ביגוד ונרות. מאמינה ברעיון של להציג את עצמה כנערת הרוקנרול המושלמת. היא עליזה, קצבית, ותמיד מנסה לעשות גוד טיים. היא יותר חכמה ממה שהיא נראת, יש לה לב מזהב ובמסיבות היא מסמר הערב. היא ממש רוצה מכונית וורודה- בקיצור, ג'וזי היא קלאסית.

במהלך הסדרה ג'וזי מציעה לאיי.ג'יי להצטרף לאוטובוס של בילי איידול שיוצא לסיבוב הופעות, אבל הגברים תוהים אם הם באמת צריכים מגע של אישה במערת הטסטוסטרון על גלגלים…ובהמשך הסדרה אתי ופרי נאלצות להתמודד עם סטוקר.

נשות הרוק. ימי חמישי 23:00, החל מ- 3.2 בכורה

בכורות פברואר

ספיישל קייטי פרי / Special: KATY PERRY בכורה

שבת 12.2, בשעה 16:45

לא להאמין אבל פצצת הפופ קייטי פרי שהמוטו שלה הוא לעשות כמה שיותר פרובוקציות וללבוש כמה שפחות בגדים (וצמודים) היא בתם של 2 כמרים שהתחילה את קריירת הבמה שלה במקהלת הכנסייה, כשהיא מזמרת זמירות נוצריות.

קייטי פרצה לתודעת ההמונים ב- 2007/8 עם הלהיטים: I Kissed a girl  ו- You're So Gay, ומאז היא מככבת במצעדים ועל שערי העיתונים. היום היא יושבת לשיחה עם !E ומספרת על מסעה רבוי התהפוכות בדרך לתהילה – המעבר בגיל 17 ללוס אנג'לס, ההחתמה ואז קבלת הדחייה משתי חברות תקליטים מובילות, ההחתמה החוזרת ב- Capitol Records  וההצלחה שבאה בעקבותיה.

חייה האישיים של קייטי מעניינים לא פחות, והיא מספרת באדיבות על הרומן שהוביל לחתונה עם השחקן והקומיקאי ראסל בראנד. קייטי השובבה קלטה את ראסל בטקס פרסי MTV ובשביל למשוך את תשומת לבו , זרקה עליו בקבוק פלסטיק ריק (לדבריה כאקט קופידוני מודרני). המחווה הצליחה, הם נישאו באוקטובר האחרון בהודו וחיים מאז באושר ובעושר.

בספיישל יוקרנו תמונות בלעדיות ונדירות של קייטי פרי בצעירותה ויתראיינו אחיה ואחותה, חברתה – הזמרת בוני מקי, המנהל שלה ברדפורד קוב, המפיק המוערך גלן באלארד ועוד.

ספיישל קייטי פרי. שבת 12.2, ב- 16:45. בכורה

ספיישל גווינית' פאלטרו / Special: Gwyneth Paltrow בכורה

חמישי 24.2, בשעה  22:15

היא שחקנית מוערכת וזוכת אוסקר, כוכבת איי-ליסטית, שמשלבת עדכנות ושיק עם זוהר הוליוודי של פעם, משחקת שייקספיר לצד GLEE והיא מגיעה ל- !E לספר את סיפור חייה.

גווינית' פאלטרו נולדה לתוך התעשייה – לאב מפיק ובמאי – ברוס פאלטרו ולאמא שחקנית- בליית' דיינר. למרות זאת, היא מספרת כי עבדה קשה כדי להגיע למעמדה כיום. היא הופיעה לראשונה לצד ג'ון טרבולטה בסרט "בקצב החופש" והפריצה הגדולה הגיעה, כשכיכבה בסרט "שבעה חטאים", שם גם הכירה את בראד פיט, שלו התארסה מאוחר יותר. אמה, שמתראיינת בספיישל, מספרת כי בתקופת הרומן עם בראד גילתה את הצד השלילי של התהילה והסלבריטאיות (האשמה היא לא של בראד כמובן אלא של הפפארצי שרדפו אחריהם והפיצו תמונות עירום של השניים הפוטוגניים). גווינית' משתפת בחוויותיה מהרומנים המתוקשרים עם בראד פיט ועם בן אפלק ואומרת כי היה לה מוזר להיות חלק מזוג מפורסם.

גווינית' מספרת גם על המקום החשוב שמשפחתה תופסת בחייה כיום – בעלה כריס מרטין – סולן "קולדפליי", ילדיה אפל ומוזס, אמה, אביה וסבה. היא מדברת בגילוי לב על הקושי שחוותה באבדן סבה ואביה ועל הדכאון לאחר לידת בנה השני.

בתכנית יתראיינו גם בני משפחתה,  הרווי ויינשטיין (מבעלי חברת ההפקה "האחים ויינשטיין" ומהאנשים המשפיעים בהוליווד), ריאן מרפי – יוצר הסדרה GLEE וטים מקגרו, שמככב לצידה בסרט "Country Strong". כל אחד ישלים חלק נוסף בפאזל ששמו גווינית' פאלטרו.

ספיישל גווינית' פאלטרו. חמישי, 24.2 ב- 22:15. בכורה

המדחום: הרווקים המבוקשים בכורה

שישי 25.2, 17:00

אמצע החורף אבל הטמפרטורות במדחום שלנו מעולם לא היו גבוהות יותר. התכנית הפעם מוקדשת לרווקים הנחשקים והמבוקשים במדינה. פנויות ופנויים יקרים – נא להכין דף ועט – ריכזנו ודרגנו עבורכם את הסלבס השווים ביותר בשוק.  (וגם אם אתם צופים תפוסים – עדיין מותר להסתכל). עוז זהבי, עופר שכטר, אלירז שדה – מי נכנס לרשימה הרותחת ובאיזה מיקום?

המדחום: הרווקים המבוקשים. שישי 25.2, 17:00 בכורה

סדרות רצות- פרקים חדשים

כלה מפלסטיק / Bridalplasty בכורה

ימי שבת 17:30

תחרות ריאליטי חדשה ואקסטרימית, שבה כלות לעתיד מתחרות במשימות שונות שקשורות לעולם החתונות בכדי לזכות בחתונת חלומותיהן ובגוף משופצר שיכבד את המעמד. בכל פרק המנצחת במשימה עוברת ניתוח פלסטי, בו היא חושקת והמנצחת בתחרות כולה זוכה לשיפוץ כללי בו היא חפצה ובחתונה מהאגדות. מי תגיע ליום הגדול הכי יפה? והאם בעלה לעתיד יזהה אותה? להעלאת המתח והסקרנות, החברים, המשפחה והחתן יראו אותה לראשונה רק ביום הגדול!

מנחה את הסדרה שאנה מואקלר – מיס אמריקה לשעבר, שהשתתפה בעצמה בתור כלה,  לצד בעלה לשעבר – המתופף של "בלינק 182" – טראוויס בארקר, בסדרת הראליטי של MTV  "פגוש את הבארקרים" (לשאנה היה גם הכבוד לסטור פעם לפאריס הילטון).

אז לכבוד החתונה הקרבה יש לנו: משהו כחול (סימנים מהניתוח), משהו מושאל (מקווים בשבילן שהן לא צריכות להחזיר את השתלים אחרי התכנית), משהו ישן (אם החליטו להשאיר בכל זאת איזה איבר מקורי) ומשהו חדש (חזה, תחת, אף, סנטר וכל איבר אחר שיחפצו לחדש).

כלה מפלסטיק. ימי שבת 17:30, בכורה

מוכנים לקלוז אפ / Extreme Close Up בכורה

ימי ראשון 23:00

מאט דיימון, ריהאנה, ג'ורג קלוני, ליאונרדו דיקפריו, שרליז ת'רון, דרו בארימור, אן האתווי, שיה לבוף, רוברט דאוני ג'וניור וג'סטין טימברלייק  – מדוע דווקא הם מצליחים כל-כך?

בכל פרק כוכב אחד גדול ידבר בתכנית על הקריירה המקצועית שלו, ובשילוב עם ראיונות קודמים וקטעי ארכיון, דעות מומחים וציון נקודות חשובות, נעשה זום אין על הפרסונה הציבורית שלו.

זהו אקסטרים קלוז אפ על השמות הגדולים ביותר בבידור בימנו.

6.2   – דרו בארימור בכורה

13.2 – ריהאנה (לקראת הגראמי שיועבר הלילה בשידור ישיר) בכורה

20.2 – אן האתווי (שתנחה בשבוע הבא את טקס האוסקר) בכורה

מוכנים לקלוז אפ. ימי ראשון 23:00 בכורה

קנדרה 3 / Kendra 3 בכורה

ימי שישי 18:00

משפחת באסקט-ווילקינסון עוברת העונה לפילדלפיה בעקבות קריירת הפוטבול של האנק. אבל בשורות רעות מגיעות והאנק מועזב שוב מהאיגלס. הוא לא נשאר יתום לאורך זמן, ומקבל הצעה מהוייקינגס במיניסוטה. עכשיו צריך להחליט שוב  – האם להישאר בפילדלפיה (בכל זאת קנדרה והאנק ג'וניור כבר התמקמו), לעבור למיניסוטה או לשוב לאל.איי המוכרת והטובה? כל זאת ועוד בעונה מצחיקה, מפתיעה ומלבבת.

קנדרה עונה 3. ימי שישי, 18:00 בכורה

משטרת האופנה /Fashion Police בכורה

ימי שישי 17:30

מדי שבוע שוטרת האופנה האגדית ג'ואן ריברס ופאנל מומחים מושחזים קוטל, משמיץ, רומס וגם, לעיתים נדירות, מהלל את מלבושיהם של בכירי הכוכבים של הוליווד. הסדרה משודרת בישראל שבוע אחרי שידורה בארה"ב, בימי שישי ב- 17:30. ריברס מנצחת ביד רמה על פאנל האול-סטאר שכולל את: מגישת "חדשות ערוץ !E", הפאשיניסטה ג'וליאנה רנסיק, הסטייליסט של הסלבריטאים ג'ורג' קוציאופולוס וגברת אוסבורן הצעירה, ה- IT GIRLקלי אוסבורן.

ביחד, ארבעת המופלאים יושבים ומכריעים החלטות גורליות ומדריכים את הצופים בארועים הכי מתוקשרים, כשהם מתודלקים בחדשות הכי חמות ומצויידים בקליפים מהשטיח האדום של ארועי האיי-ליסט. בנוסף לכל החגיגה הזאת, מגיעים לאולפן גם השמות הכי חמים בעולם האופנה להגיד את דברם בנושא שעל סדר היום.

בכל יום שישי אחרי טקס ישודר פרק כבן שעה, שיוקדש לשטיח האדום של אותו הטקס. בנוסף, באותו סופ"ש ישודר גם פרק רגיל בבכורה של משטרת האופנה. שמחה כפולה!

משטרת האופנה. ימי שישי 17:30 בכורה

משטרת האופנה של טקס הסאג – שישי 4.2 17:30 בכורה

משטרת האופנה של טקס הגראמי – שישי 18.2 17:30 בכורה

מאחורי הקלעים – בכורות פברואר

כמדי חודש ערוץ !E משדר בכל יום מאחורי הקלעים של הסרטים והסדרות הכי חמים וחדשים. בחודש פברואר ישודרו בבכורה מאחורי הקלעים של: "ברבור שחור", "נאום המלך", "אומץ אמיתי", "ביותיפול", "הדילמה" ועוד.

מאחורי הקלעים. ראשון –חמישי 19:55

בוקר נוסטלגי  – פברואר

מוקדש החודש לזוכי אוסקר משנים עברו:

5.2 09:15 – סיפורי הוליווד: ג'ק ניקולסון                    19.2 09:15 – סיפורי הוליווד: ג'יין פונדה

12.2 09:15 – סיפורי הוליווד: לייזה מינלי                    26.2 09:15 – סיפורי הוליווד: מרלון ברנדו

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.