יום חמישי , אפריל 18 2024

בואו נדבר על זה: glee עונה 2 פרק 13

ביקורת אורחת: מאיה רכלין

הפרק מתחיל בצורה דרמטית  – דרמה שהופכת לסוג של קומדיה. רבים יחשבו שהקטע הזה לא נחוץ במיוחד, כי לא חודש פה כלום, אבל מהקטע הזה, אנחנו נגלה שסו עומדת להצטרף למקהלה למשך שבוע. מה שהם לא בדיוק יודעים זה שסו מתכננת לפגוע בהם  – נסיון שגם הוא כושל וגם ממנו צומח דואט מרגש.


לא ברור איך סאם כל כך שאנן בקשר לכל הסיפור של פין וקווין, כלומר, הסיפור כיסוי שלהם מאד לא משכנע. מדהים מה אהבה יכולה לעשות לבן אדם.


בעקבות החשש של סאם שהוא מאבד את קווין, הוא מחליט לנסות ל"היות" ג'סטין ביבר, בגלל שכך הוא חושב שהוא יוכל להחזיר אליו את קווין.


בנוסף לכל המתרחש, רייצ'ל מנסה לגרום לבריטני לעזור לפרסם אבגדים. אך בריטני מתחמקת מכך וגוררת אחריה את כל בנות בית הספר.


אפשר לומר שקורה הרבה בפרק הזה. הרבה מאד. כי בסופו של דבר, סאם אומר לקווין שהוא לא מוכן להיות חבר שלה כשהיא משקרת לו כך (תודה רבה סנטאנה), וסו לא בדיוק לומדת משהותה הקצרה במקהלה. היא מנסה לסכסך בין חברי המקהלה והיחסים ביניה לבין הילדים מאד קרירים.


השירים:


השיר Baby, שסאם שר (הזמר ג'סטין ביבר), היה ביצוע יפה מאד. הרבה נערות שאוהבות glee לא תמיד חובבות את ג'סטין ביבר, אבל השירים שהשתמשו בהם בפרק הזה, היו ביצועים מאד טובים.


כנראה שלא רק אני אהבתי את השיר אלא גם כל הבנות במקהלה, וגם פאק, ארטי ומייק שמחליטים להצטרף אל סאם.


השיר שסאם ארטי פאק ומייק שרו (Somebody To Love ), גם כן של ג'סטין ביבר, היה שיר עם ביצוע מדהים! הריקוד היה יכול להיות יותר טוב, אבל השירה זה מה שחשוב לא? ומבחינת השירה והביצוע של השיר- אחד הביצועים הטובים של הפרק.


הביצוע לשיר שרייצ'ל ומרסידס שרות (Take Me Ore Leave Me, מתוך המחזמר Rent), היה ביצוע מאד יפה. למרות כל המניירות של רייצ'ל, מדובר פה בתחרות דיוות, ואם היא מאמינה שזאת הדרך שלה להיות דיווה, אז תהני. מרסידס הייתה יותר טובה, אבל פחות חזקה. ותודה לאל שהתחרות לא נגמרה באסון.


השיר שוויל וסו שרו יחד עם הילדים (This Little Light Of Mine), היה שיר מאד מרגש. למרות חלק מהזיופים של חלק מהילדים, הביצוע של השיר היה מאד מרגש, ואני חושבת שזה היה אחד מהביצועים של הפרק.


השיר שלורן שרה, (I Know What Boys Want), לא היה טוב במיוחד. היא לא שרה יפה במיוחד, אבל עם המוסיקה והקליפ החביב אפשר לומר שהוא היה יפה.


והשיר האחרון לפרק, Sing, שיר שכל המקהלה+ סו בצעו, היה שיר מדהים. עוד אחד מהשירים הטובים, עם העמדה יפה וקולות מדהימים.


בסוף סאם נפרד מקווין, ומספר לה שהוא וסנטאנה יוצאים. סו כן מביאה שינוי למקהלה, אבל המקהלה לא מצליחה לשנות את סו חוץ מלהציל את חייה, ולהפך, היא הופכת להיות המאמנת של אחת המקהלות המתחרות למקהילה . בגידה בסטייל סו.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.