יום שישי , מרץ 29 2024

חדשות טלוויזיה: דצמבר בערוץ הטיולים

דצמבר 2010 בערוץ הטיולים

מסעות סלוצקי ודומינגז בארץ הקודש הצמד הרדיופוני יוצא מן האולפן לאורך חוג הסרטן  הפרק האחרון  שלושה בחורים רעבים פרק הסיום סוף שבוע אירלנד יומיים של שידורים מיחודים לרגל יום העצמאות ה-89 של אירלנד  סוף שבוע חורף  אתרי הנופש החורפי הטובים בעולם אנדרו אוכל את העולם אנדרו זימרן בחיפוש אחר המאכלים המוזרים ביותר בעולם

אפיק 30 ב- yes וערוץ 47 ב-HOT

מסעות סלוצקי ודומינגז בארץ הקודש סדרת מקור חדשה!

ימי שני, החל מה-6 בדצמבר בשעה 21:00

סלוצקי ודומינגז, כוכבי תוכנית הבוקר של רדיו ת"א 102FM יוצאים למסע ברחבי הארץ. לאחר שהות ממושכת באולפן הממוזג מוצאים את עצמם השניים על המסלול הפתוח בדרכם אל יעד זה או אחר כאשר אין להם מושג איך הגיעו לשם וכיצד ישובו חזרה הביתה. כל פרק יתמקד באזור אחר כגון: גליל תחתון, עכו, צפת, רמת הגולן, חוף הכרמל, נגב ועוד, תוך התחקות צמודה אחר מגוון הפעילויות של הצמד הרדיופוני. אנחנו נצפה בהם בעודם חווים כל התנסות אפשרית: תלויים בין שמים לארץ, רוכבים על חמורים, זוחלים במערות מסתוריות, מחפשים אחר אוצרות אבודים, עוצרים לנוח במעיינות קרירים… ובדרך מכירים גם את הפסיפס האנושי המרתק של ישראל.

על סלוצקי ודומינגז – צמד שדרני רדיו וותיקים (מראשוני שדרני הרדיו האזורי) כותבים עורכים ומגישים את תוכנית הבוקר של ישראל המשודרת ל 5 תחנות רדיו בישראל.(רדיו תל אביב , רדיו חיפה, רדיו קול רגע, רדיו אמצע הדרך, רדיו דרום).

סלוצקי- בן 44 נשוי + 4 גר בקיבוץ דגניה ב' בוגר קאמרה אובסקורה ובעל פרסים בינלאומים בתחום הקולנוע הדקומנטרי. דומינגז- בן 40 נשוי + 2 מתגורר תל אביב, .בוגר הפקולטה למדעי הדשא בקיבוץ סאסא בין השאר:ערכו, כתבו, ביימו, צילמו את הסרט על עודד קטש "באמת ומקרוב".

והופיעו בתוכנית הבידור של צופית גרנט בערוץ 10 במשך עונה וחצי במסגרת פינה קבועה

פרק ראשון סלוצקי ודומינגז בגליל התחתון! בפרק הראשון יחפשו סלוצקי ודומינגז, לשווא, אחר שרי גבעתי בגליל התחתון.  במהלך היום יזכו לאזרחות של כבוד מצד הצ'רקסים, יגיבהו עוף בטרקטורון מעופף, יבקרו בנבי-שועייב, הקבר הקדוש לדרוזים, ועוד.

ישראל, 2010. 10 פרקים

סוף שבוע אירלנד ספיישל!

ימי שישי-שבת, 3-4  בדצמבר החל משעה 11:00 בשישי ו-14:00 בשבת

לרגל יום העצמאות ה-89 שלה מייחד ערוץ הטיולים סוף שבוע המוקדש כולו לנופיה ולתרבותה של אירלנד. בין הסדרות והתכניות שתשודרנה: דרכון לאירופה עם סמנתה בראון ובה בראון מגיעה אל איזור החוף הדרומי של אירלנד, טיול של פעם בחיים בפרק מיוחד ובו שבים האחים אומדן מסן דייגו  אל מכורתם, ספיישל המקור לגלות את הוויסקי ובו יוצאת מיכל אנסקי לאירלנד על מנת לחשוף את סודותיו של המשקה, לטייל בראש אחר שתלמד אותנו על טיולי צעירים בדבלין השוקקת, לטייל עם ילדים בפרק הסוקר את מחוז קלייר,  ונופש 5 כוכבים בפרק שייקח אותנו אל טירת אשפורד, אתר הנופש המועדף על כוכבים כמו בראד פיט, קיט מוס ובונו.

פרק שני סלוצקי ודומינגז בעכו!

יום שני, ה-13 בדצמבר בשעה 21:00

בפרק השני יבקש סלוצקי לזכות בתפקיד נפוליאון במסגרת הצגה של תיאטרון עכו. לשם כך יעגון, יחד עם דומינגז, לחופי העיר. השניים יבקרו בחמאם הטורקי, יסיירו במוזיאון אוצרות בחומה, יפקדו את אולמות האבירים, ועוד.

פרק שלישי סלוצקי ודומינגז בכרמלים!

יום שני, ה-20 בדצמבר בשעה 21:00

בפרק השלישי יחווה סלוצקי  את משבר גיל ה-40 (על אף שהוא כבר בן 45) ויבלה את הפרק בחיפוש אחר חיים חדשים כרועה צאן, אמן, צנחן ועוד.

אנדרו אוכל את העולם Andrew Zimmern's Bizarre World סדרה חדשה!

ימי ראשון- חמישי, החל מה-19 בדצמבר בשעה 15:30

השף, אושיית הטלווויזיה ועיתונאי האוכל זוכה הפרסים אנדרו זימרן מתמקד במטבחים מחוזיים ברחבי העולם, כאלו הנתפסים לרוב בעיני זרים כמרתיעים ובלתי ראויים לחיך אדם. בכל פרק יבחן זימרן את תרבותו הקולינרית של איזור אחר, תוך התחקות הליך עשיית המזון והגשתו. זימרן יחתום את סקירתו בטעימת ה"מעדן" ובהכרזה שהפן לסימן ההיכר שלו : "אם זה נראה טוב, אני אוכל את זה". בין היתר יתנסה זימרן בפרינג' של המטבח האסייאתי (סשימי צפרדע, סאקי לטאה, צב ועטלף), מאכלים פליפינים (פנקייק שרימפס, צרצרי מים וגלידה בטעם גבינה המוגשת בתוך לחמניה), מעדנים מרוקאים (לב פרה, פאי יונה ומוח עגל), מטעמים מספרד (אוזני חזיר, אשכי שור, תולעים מטוגנות בשמן עמוק וצלופחים), ארוחה מקסיקנית ייחודית (תמנון, ארמדילו, ביצי יתושים וצרצרים), ומנות מובחרות מהמטבח הויטנאמי (חלקי קוברה, כולל הלב הפועם ועצמות מיובשות, תולעי משי, דרורים צלויים ואיבר מין של שור).

בפרק מיוחד יבקר זימרן בני יורק ויארח את השף אנתוני בורדיין. השניים יאכלו לובסטר חי, כריך לשון, חרקים בטריאקי, סלט מדוזה, מעיי אווז, כעכי תולעים, ועוד.

זימרן, שהחל את דרכו כשף מצליח, בילה את תחילת שנות ה-90 ברחובות עירו הודות להתמכרות קשה לאלכוהול ולסמים. במהלך תקופה זו הוא מימן את מחייתו באמצעות גניבת ארנקים מבתי קפה ומסעדות. לאחר שהתנקה מהרגליו הרעים הפך לשף הראשי במסעדת Deux Trois Café Un במיניאפולס וקצר שבחים רבים מצד העיתונות המקומית. לאחר שפרש ב-1997 מעסקי המסעדנות התמקד זימרן בכתיבת טור מצליח וזוכה פרסים בענייני אוכל, הגשת תכניות רדיו מצליחות והרצאות ברחבי העולם. במאי 2010 זכה זימרן בפרס ג'יימס בירד שהכתיר אותו כאושיית האוכל הטלוויזיונית של השנה. עיקר פרסמו של זימרן בא לו מהנחיית סדרת הטלוויזיה Bizarre Foods With Andrew Zimmern. הסדרה, שלה 4 עונות ו-47 פרקים, עוקבת אחר ביקוריו של זימרן ביותר מ-28 מדינות בחיפושיו אחר האוכל המוזר בעולם. ב-2009 זכתה הסדרה בשני פרסים ה-CableFax.

בריטניה, 2009. 9 פרקים

סוף שבוע חורף עונה חדשה!

ימי שישי שבת, 24-25 בדצמבר החל משעה 14:00 בשישי ו-11:00 בשבת

ערוץ הטיולים מגיש מנחה לחורף המתבושש. במהלך סוף השבוע יושבצו פרקים מסדרות ותכניות נבחרות הסוקרים את מיטב החופשות המושלגות, אתרי הסקי ויעדי הנופש שנראים טוב יותר בלבן. בין הסדרות והתכניות שתשודרנה: סדרת המקור מקומות להיות בפרק שכולו נופש חורפי בפינלנד; ספישל המקור אדרנלין באלפים ובו יוצאת מאיה קרמר לחופשת סקי באוסטריה ובאיטליה; ויס בדרכים בפרק הלוקח אותנו אל קרחוני אלסקה שבשמורת ורנגלס סט. אליאס; הרפתקה של פעם בחיים המציעה לנו סקי עפיפונים בגרינלנד; והחזק השורד בפרק המפגיש את צוות האתלטים עם אתגרים מוכי כפור בנורווגיה.

שלושה בחורים רעביםThree Hungry Boys פרק הסיום!

יום שני, ה-6 בדצמבר בשעה 22:00

מסעה של השלישייה המורעבת מגיעה אל סופו. רגע לפני שובם הביתה נרתמים הבחורים לסדרת מטלות מפרכת במרכז לצלילה, וכל זאת בתמורה לשיט ולציוד צלילה.

השף ועיתונאי האוכל יו פירנליי וויטינגסטול (שתכניתו "4 העונות" עולה כעת בערוץ האוכל) מציב אתגר בפני שלושה ביולוגים ימיים, טרבור, טום וטים: לחיות מתנובת האדמה למשך חודש שלם מבלי להוציא אגורה. השלושה מצויידים בקרוואן מלא בדלק, קצבאות מזון צנועות וכרטיס למעבורת המסייעת להם לנווט בישימון הקסום של האיים הסקוטים. אם חשבתם שחיפוש אחר מזון בטבע מסתכם בליקוט אוכמניות, חשבו בשנית. הבחורים קיבלו היתר לעבוד תמורת מזון אך לא בעבור כסף והם לא הותירו אחריהם אבן על אבן כשחצו את  אובן, מול,  טירי, פורט וויליאם  וארדנאמורצ'ין במשימתם לשרוד ללא כל סיוע משגרירי הציביליזציה.  למה ניתן לצפות? לדיג עם חניתות, לכידת לובסטרים, קטיפת פטריות, שיט על בולי עץ, טעימות וויסקי, ציד אווזים, עישון סלמונים, צלילה, שחייה עם כרישים ואפילו ריקודי חרבות.

בריטניה, 2010. 9 פרקים

לאורך חוג הסרטן Tropic of Cancer פרק הסיום!

יום רביעי, ה-22 בדצמבר בשעה 21:30

הפרק החותם את הסדרה ייפתח עם ביקורו של סיימון בלאוס ויעקוב אחר מסעו אל ויטנאם, טיוואן ותחנת הסיום, הוואי.

הסופר, ההרפתקן ומגיש הטלוויזיה סיימון ריב פוצח במסע לאורכו של חוג הסרטן, אחד מחמשת קווי הרוחב המחלקים את כדור הארץ. התכנית נפתחת לחופה של מקסיקו, משם ממשיך ריב כ-23,000 מייל מזרחה במסע הלוקח אותו ל- 18 מדינות, החל ממקסיקו ומאוריטניה וכלה בבנגלדש ואיי הבהמס. ריב ממשיך אל עבר הסהרה וחוצה גבולות באפריקה הצפונית שהיו סגורים במשך עשורים ארוכים. הוא חותם את מסעו בהוואי לאחר שצלח את את מדבריות ערב והג'ונגלים האפלים של אסיה. במקסיקו הוא זוכה לקבלת פנים קשוחה מצד מתאבקת עטוית מסיכה, בשעה שבבהמס הוא מתעד את סבלם של הפליטים מהאיטי. באפריקה הצפונית הוא צולח את שדה המוקשים הגדול בעולם ומסייר באיזור הסובל ממלחמת אזרחים בלתי נגמרת. בטייוואן נחשף ריבס אל מה שהוא מתאר כמערכת הכלכלית המוצלחת ביותר מבין כל אילו שראה במסעו. הסדרה, ה מונה שישה חלקים, שמה דגש על האקלים הפוליטי העכשווי ומצגיה את התאגרים העצומים הניצבים בפני המדינות הטרופיות כגון עוני, סחר בסמים, זיהום תעשייתי, שינויי מזג האוויר וקונפליקטים בין מגזרים שונים.

בריטניה, 2009. 6 פרקים

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: "טור פרידה"

טור פרידה סרט של רוני ניניו תקציר: כרמי, עיתונאי תל אביבי, נקרע בין חיי האהבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.