יום חמישי , אפריל 18 2024

חדשות טלוויזיה: דצמבר בערוץ ביוגרפיה

ערוץ ביוגרפיה

רק אנשים. בלתי נשכחים.

היילייטס דצמבר 2010

ביוגרפיות חדשות בשידור בכורה

בראד פיט – Brad Pitt

ביוגרפיה חדשה ועדכנית בשידור בכורה על הגבר שלא היה מוכן להסתפק בזכיה נצחית בתואר "הגבר הסקסי ביותר עלי אדמות". בראד פיט היה נחוש להוכיח, שיש בו הרבה מעבר לפנים יפות וישבן מוצק. התפקידים האיכותיים, העמוקים והבלתי שגרתיים שבחר לאורך הקריירה, הפכו אותו לשחקן הוליוודי מהשורה הראשונה. אבל עם כל הכבוד  לכישרון המשחק נשאר פיט בכותרות גם בזכות, או בגלל נישואיו המתוקשרים, גירושיו המתוקשרים, נישואיו השניים המתוקשרים, הילדים שאימץ והחיים לצדה של האישה היפה בתבל, אנג'לינה ג'ולי.

יום שישי ה- 10/1,  בשעה 18:00 בכורה!

ג'ים קארי – Jim Carrey

האיש בעל אלף הפרצופים, ג'ים קארי מחזיק כבר שנים בתואר הבלתי מעורער של האיש הכי מצחיק בהוליווד. הוא התפרסם בזכות המימיקה הייחודית והמעוותת שלו אבל התגלה עם השנים כשחקן מצוין ומגוון. קארי שהגיע מרקע עני הפך בזכות כישרונו, לאחד השחקנים המרוויחים והאהובים ביותר בהוליווד.

יום שישי ה-24/12 , בשעה 18:00 בכורה!

פינק – Pink

אלישיה בת' רות, או בשם הבמה שלה פינק, פרצה לתודעה על תקן הילדה הרעה, החצופה והבועטת של תעשיית המוסיקה. מי שחשב שהיא רק גימיק עם שיער ורוד הופתע לגלות זמרת ויוצרת מעניינת, שהולכת ומשתבחת עם השנים. יום שישי ה-03/12, בשעה 18:00 בכורה! (ישודר במסגרת ספיישל "המורדים" בחג החנוכה)

ספיישל סילבסטר

הספירה לאחור מתחילה… הנה עוד רגע, יפגשו שפתותינו לנשיקת אהבה שתפתח את השנה החדשה. לכבוד מאורע מרגש זה, ערוץ ביוגרפיה מציג את רשימת האנשים הסקסיים, היפים והעשירים ששפתותינו היו כמהות לנישוק קט.

יום שישי ה-31/12, החל מהשעה 16:20

ספיישל לכבוד חג החנוכה- "המורדים"

לכבוד חג החנוכה ולזכר המכבים, ערוץ ביוגרפיה גאה להניף את נס המרד עם ספיישל מורדים מיוחד –  אייקונים שנויים במחלוקת, כאלה ששחו כנגד הזרם, בעטו בממסד, עשו כל מה שאסור וכך זכו לתהילה ולהכרה. בין המורדים נוכל למצוא את קורט קוביין, צ'ה גווארה, פרידה קאלו, פינק ועוד רבים.

יום שישי ה-03/12, החל מהשעה 16:20

סדרות חדשות בשידור בכורה:

שאטנר שב לשדה הקרב – Aftermath With William Shatner

תוכנית אירוח בהנחייתו של ויליאם שאטנר, העוסקת באנשים שחייהם הפרטיים הפכו בשבריר שנייה לנחלת הכלל. בכל פרק, שאטנר חושף את סיפוריהם האישיים והקשים של אנשים, שעברו אירוע מטלטל בחייהם והפכו לאיקון תקשורתי בעל כורחם בשל אירוע, שהותיר אותם מצולקים לעד.

מדי חמישי בשעה 22:10, החל מה-02/12. בכורה!

שרדתי עונה 5 (I Survived season 5)

עונה חדשה של הסדרה "שרדתי" המציגה את סיפוריהם האישיים של אנשים רגילים אשר יום אחד, ללא אזהרה וללא התראה מוקדמת, מוצאים את עצמם באמצעו של סיוט אלים עם סיכויים סבירים לסיים את חייהם. אנשים אלה הביטו למוות בעיניים – וזכו לחזור חזרה לארץ החיים, לעיתים בשל אומץ רב ונחישות ראויים לציון, ולעיתים בשל פיתול גורל שרירותי. הסדרה "שרדתי", המורכבת מראיונות עם הניצולים, אינה מציגה אלימות גראפית, תמונות זוועה או שחזורים של אסונות ופשעים. דווקא המקום הרב שמשאירה התוכנית לדמיון הצופים, וההזדהות הגדולה עם האנשים המספרים את סיפורם, היא שהופכת את הסדרה לאחת המצמררות והמפחידות ביותר על מסך הטלוויזיה.

מדי ראשון-חמישי בשעה 19:30, החל מה-19 בדצמבר בכורה!

ספיישל חנוכה: "המורדים" >> יום שישי ה-3 לדצמבר, החל מהשעה 16:20

לכבוד חג החנוכה ולזכר המכבים, ערוץ ביוגרפיה גאה להניף את נס המרד עם ספיישל מורדים מיוחד- אייקונים שנויים במחלוקת, כאלה ששחו כנגד הזרם, בעטו בממסד, עשו כל מה שאסור וכך זכו לתהילה ולהכרה.

"חבילת המורדים" תכלול בין השאר, את הנסיך הארי, שכיכב לא פעם בכותרות העיתונים, בהקשרים לאו דווקא מחמים לבית המלוכה, את זמרת הנשמה איימי ווינהאוס, המככבת רבות דווקא בסיקור תהליכי הגמילה שלה מסמים והתפרעויות חוזרות ונשנות וגם מורד ישראל – הפרובוקאטור של האומנות הישראלית, יגאל תומרקין – אמן המשלב אמירות בעבודותיו, שלא פעם ירה את חיציו, נוטפי הביקורת כלפי הממסד והמערכת. מלבד אלה, יוצגו ביוגרפיות "מורדים" נוספות מרתקות.

16:20 איימי ווינהאוס (Amy Winehouse) הביוגרפיה חושפת הכל על זמרת הסול היהודייה, הפרובוקטיבית, שהדהימה את עולם המוזיקה בכישרונה, באלבום Back to Black, אך במקום לשחק את המשחק הנוצץ של כוכבות הפופ של ימינו בנתה לעצמה תדמית שנויה במחלוקת ועמוסה בשערוריות סמים ואלימות.

17:10 קורט קוביין – Kurt Cobain סולן להקת הגראנג' "נירוונה". קורט קוביין הפך בין-לילה לנביאו של דור מיואש ולאלילם של המונים, הוא שינה את פני המוזיקה העולמית אך דווקא ההערצה הגדולה לה זכה, היא שדרדרה

והביאה אותו, לשים יד בנפשו, בשיא הקריירה. קוביין צוטט פעם כי "עדיף להישרף מהר מלדעוך לאט"- האם ניסה לרמוז על תוכניתו הטראגית?

18:00 פינק – (Pink) בכורה! מה עוד לא אמרו על פינק? אמרו שהיא גימיק, להיט של שיר אחד, תספורת צעקנית שאין מאחוריה כלום. היום, אחרי ים הופעות, חמישה אלבומים ולא מעט רכילויות עסיסיות, יכולה פינק לסכם עשור מוצלח במיוחד. פינק פרצה לתודעתנו בשנת המילניום על תקן הילדה הרעה, החצופה, הבועטת והשורטת של המוסיקה . היא  נולדה ב-8 בספטמבר 1979 בפנסילבניה, כאלישיה בת' מור לג'יימס מור, חייל וג'ודי קוגל, אחות במקצועה. כבר בגיל 12 נועזת ופרועה, החלה פינק הקטנה, לצרוך סמים קשים ואף לבצע פשעים קלים. התנהגותה המרדנית גרמה לתחנת המשטרה המקומית להדביק לה את הדימוי של ילדה בעייתית. עם עברה ואופייה המרדני, החצוף והבלתי נשלט, הצליחה פינק, בת ה-14 לככב בסצינת המועדונים של פילדלפיה.

אלבומה הראשון Can't Take Me Home"" היה הסנונית הראשונה, שבישרה את בואו של ה-  R&B המעורב בפופ, ורוק. מיקס, ששיאו באותה שנה היה דווקא הפרויקט המיוחד עם הראפרית ליל קים, זמרת ה-B&R מיה, וכריסטינה אגילרה, בהלהיט "Lady Marmalade", ששימש פס קול לסרט מולן רוז' ואף וזכה בפרס הגראמי בקטגוריה "שיתוף הפעולה הטוב ביותר". מאז ועד היום הספיקה פינק, לשחרר 5 אלבומים שמכרו מעל ל-31 מיליון עותקים ברחבי העולם. מעבר ללהיטים הקפידה פינק לפנק את המעריצים בשלל שערוריות ומהפכים דרמטיים – הצעת נישואים פומבית, וידויים על עבר לסבי, פרידות שוברות לב וחזרה מרגשת אל זרועות אהובה. אחרי עשור של פעילות פינק היא עדיין אחת הכוכבות השערורייתיות, המפתיעות ושוברות המוסכמות בעולם הפופ של ימינו.

18:50 צ'ה גווארה (Che Guevara) סיפור חייו של צ'ה גווארה, לוחם הגרילה, הארגנטינאי שסייע לקסטרו להשתלט על קובה, ונלחם גם באפריקה ובאמריקה הלטינית, הפך לסמל מהפכני בעולם כולו עד שהוצא להורג בשנת 1967 בבוליביה. שנים אחרי הפך צ'ה למותג של מהפכנות שדיוקנו מתנוסס על חולצות, תיקים וכל מוצר אחר שיכול אותו הקפיטליזם ששאף להשמיד, לייצר.

19:40 הנסיך הארי (Prince Harry) סיפורו של הנסיך הבריטי, בנה הג'ינג'י של הנסיכה דיאנה, שלא מפסיק לייצר כותרות ושערוריות בצהובונים ברחבי העולם ולא מוכן לשחק את המשחק הממלכתי והמכובד של איש בית המלוכה. מהג'וינטים המגולגלים, לחברה היורשת האפריקנית, לתחפושת הנאצית ועד לשירות הצבאי באפגניסטן.

20:30 יגאל תומרקין (Yigal Tomarkin) דיוקנו של האמן חתן פרס ישראל, יגאל תומרקין, שבזכות יצירותיו המיוחדות הפך לאחד האמנים הבולטים והחשובים בתולדות המדינה, אך אישיותו נותרה שנויה במחלוקת, בעקבות התבטאויותיו הפרובוקטיביות בנושאים שעל סדר היום.

21:20 פרידה קאלו (Frida Kahlo) דיוקנה של האמנית המקסיקנית פרידה קאלו שערערה על כל המוסכמות בכל הנוגע לדימויי יופי נשי ונשיות ומעמד האישה בחברה ממנה באה. קאלו, שהחלה לצייר בגיל 15 בזמן שהחלימה מתאונה קשה התמקדה ברבות מעבודותיה בכאב וייסורי הנשים. סדרת הדיוקנאות העצמיים שיצרה,  הציגה אותה פעמים רבות בדמות גבר.

22:10 רוזאן בר (Roseanne Barr) דיוקנה של האישה, שעוד מימי צעירותה הייתה דעתנית, מרדנית וביקורתית. אישיותה הדומיננטית והחוצפנית, זיכתה אותה בליהוק בסיטקום המצליח "רוזאן" תוכנית שסימנה את תחילתו של העידן החדש של הריאליזם הטלוויזיוני. רוזאן בר הפכה להיות סמל לאישה מתריסה, מצחיקה, שמנה, לא יפה במיוחד ועם פה גדול במיוחד.

23:00 ולדימיר לנין (Vladimir Lenin) – סיפורו של המהפכן הקומוניסטי ולדימיר לנין. האיש שהפיל ב-1917 את שלטון הצאר בן מאות השנים והוביל תנועה מהפכנית שסחפה את אירופה ושינתה את פניה של המאה העשרים.

23:50 הו צ'י מין (Ho Chi Minh) סיפורו של המנהיג הקומוניסטי האגדי של צפון ויאטנם אשר הוביל את הויאטנמים למלחמה נגד הצרפתים והיה סמל להתנגדות הויאטנמית לנוכחות האמריקאית באמריקה עד לניצחון במלחמת ויאטנם ולאיחוד ויאטנם המיוחל.

ספיישל סילבסטר >> יום שישי ה-31 לדצמבר החל מהשעה 16:30

רגע לפני שהשנה האזרחית החדשה מתחילה, בעודינו יושבים על הספה בטרנינג, אוכלים גלידה ומרחמים על עצמנו, כשהשמלות והבגדים של פעם ממאנים לעלות על גופינו ודומה שהעתיד רק יראה גרוע יותר, מזמין אתכם ערוץ ביוגרפיה לפנטז ולקחת חלק במסיבת הסילבסטר המושלמת עם האנשים הכי יפים, מוצלחים, מוכשרים ועשירים שהייתם באמת רוצים לנשק ברגע הדרמטי.

16:30 – מרלין מונרו (Marilyn Monroe) פגישה אינטימית עם הכוכבת ההוליוודית ב-ה' הידיעה וסמל הסקס הגדול בכל הזמנים. הסרט מרילין במנהטן מביא את מרילין מונרו שלא הכרתם בראיונות נדירים ממזנונים ומועדוני ג'ז שבהם היא מדברת בחופשיות על דעותיה וחלומותיה.

18:30 – ג'וליה רוברטס (Julia Roberts) האישה עם החיוך הכי מפורסם בעולם. סיפורה של  אחת הכוכבות הגדולות ביותר בתולדות הוליווד., מהסרטים "מיסטיק פיצה"  ו"אישה יפה" דרך הזכייה באוסקר על "ארין ברוקוביץ'" ועד סדרת סרטי "אושן 11" עם  ג'ורג' קלוני ובראד פיט.

19:30 – גוונית פלטרו (Gwyneth Paltrow) דיוקנה של השחקנית התמירה שהספיקה כבר בגיל 26 להיות חברה של בראד פיט ולזכות באוסקר עבור תפקידה ב"שייקספיר מאוהב". כוכבת הסרטים "הכישרון של מר ריפלי", "משפחת טננבאום" ו"הפנטזיה של הל".

20:30 – קייט מוס (Kate Moss) סיפורה של קייט מוס. הדוגמנית שהפכה לסמל היופי המעצב של 20 השנים האחרונות מוכרת בזכות ה"הירואין שיק" שייצגה, וכן בשל כמה שערוריות סמים מציאותיות.

21:20 – סולטן ברוניי – (Sultan Of Brunei) הצצה לחייו של שליט ברוניי – הסולטנות העשירה בנפט הממוקמת בצפון אי בורניי, סמוך למלזיה. שליט המדינה, הסולטן חאג' חאסאנל בולקיה, נצר לשושלת עתיקת היומין הוא מהאנשים העשירים בעולם כיום.

22:10 – טיירה בנקס (Tyra Banks) מעצמה תקשורתית בהתהוות: סיפורה של טיירה בנקס הוא התגלמות החלום האמריקאי. ילדה שחורה, רזה וגמלונית שהפכה לדוגמנית עד שהפכה לשחקנית שהפכה למנחה ולבסוף למפיקה רבת עוצמה ומעצבת דעת קהל.

23:00 – בראד פיט (Brad Pitt) – ראה פירוט בביוגרפיות חדשות.

סדרות חדשות בבכורה- הרחבה:

שאטנר שב לשדה הקרב – Aftermath With William Shatner

איך הייתם מרגישים אם יום אפל אחד חייכם היו משתנים מהקצה אל הקצה? מה היה קורה אם הטראומה שחוויתם הייתה הופכת אתכם מאדם פרטי לאדם שחייו הם נחלת הכלל?

בסדרה "שאטנר שב לשדה הקרב" מארח וויליאם שאטנר אנשים שזה בדיוק מה שקרה להם. אנשים רגילים שבן לילה הפכו לא רק לחלק מאירוע דרמטי וטראומטי אלא גם לאיקון תקשורתי בעל כורחם. בסדרת ראיונות מרתקים וחושפניים במיוחד, מצליח שאטנר הממולח, להחזיר את מרואייניו ואת הצופים לרגע בו מצאו את עצמם במרכזו של סיוט ואל הימים שאחרי בהם הפכו רגעי האימה המצמררים שחוו לחומר גלם לתקשורת הצמאה לסקופים ו/או דם. שטנר בודק עם מרואייניו את ההשפעה שהייתה לאירועים שחוו על חייהם, הוא מקלף מעל מרואייניו את ההגנות וחוזר אל הרגעים הדרמטיים, אל השפל, הפחד וההקלה.

כל פרק בסדרה מעניק תחושה של חדר חקירות, שבמהלכם שאטנר שואל שאלות ויוצר ספין חדש לסיפור שהציבור חשב שהוא מכיר היטב.

מדי חמישי בשעה 22:10, החל מה-02/12 בכורה!

פרק ראשון: ויליאם שאטנר מארח את ברנרד גץ. בשנת 1984 הייתה ניו יורק בעידן הפרה-ג'וליאני שלה ושיעור הפשע בעיר היה גבוה במיוחד. גץ, סתם איש רזה וממושקף, ירד כמו בכל יום מהרכבת התחתית בניו-יורק. לטענתו ארבעה גברים אפרו-אמריקאים ניסו לשדוד אותו. בתגובה, שלף גץ את אקדחו  וירה בכל הארבעה, אחד אחד בסדר מופתי. לאחר המעשה, גץ הופיע בתקשורת והסביר שהוא עשה זאת כי "פשוט נמאס לו להישדד כל שבוע ברכבת התחתית". פרשת גץ עוררה הדים עצומים ברחבי העולם. היא העלתה את הפשיעה העירונית לכותרות ואת תחושת חוסר האונים של האזרח הקטן כנגד הנעשה ברחובות עירו. במשפטו הראשון, חבר המושבעים זיכה אותו ובמשפטו השני הוא הורשע רק על נשיאת נשק ללא רישיון בלבד. האם גץ הוא גיבור או פושע? קורבן או עבריין? אילו שינויים התרחשו בחייו מאז אותו לילה? כל התשובות בפרק המרתק של שאטנר שב לשדה הקרב.

יום חמישי, 2 בדצמבר, בשעה 22:10

פרק שני: ויליאם שאטנר מארח שלושה ניצולים מאחד האירועים המטלטלים ביותר שחוותה ארה"ב בעשור האחרון. בשנת 2002 וושינגטון הבירה עצרה את נשימתה. במהלך 23 ימים ברצף ירה צלף אנונימי לכל עבר והרג חפים מפשע ללא הבדלי דת צבע גיל או מין. העיר שותקה לחלוטין, בשל איומו של הרוצח הבלתי נראה, שיכל להתקיף בכל מקום ובכל שעה. בפרק זה, מראיין שאטנר שלושה אנשים ששרדו את מתקפותיו הרצחניות של הצלף, וחושפים בפניו את ההתמודדות הקשה שעברו עם האירוע הנורא שחוו ואת הפנים האנושיות מאחורי מי ששמשו כמטרות אנונימיות לצלף הרצחני. במהלך הפרק נחשפת לראשונה קלטת ההודאה המצמררת של שותפו של הרוצח המתוודה על מעשיו. מטלטל ומרגש. 

יום ה', 9 בדצמבר, 22:10

ביוגרפיות חדשות- הרחבה

בראד פיט Brad Pitt: תווי פניו המושלמים גורמים לנו להתאהב בו, כישורי המשחק שלו והשתתפותו במגוון רחב של סרטים סופר אינטליגנטים הפכו אותו לאחד השחקנים המוערכים בהוליווד. ערוץ ביוגרפיה גאה להציג, את הביוגרפיה המרתקת של "הגבר הסקסי ביותר עלי אדמות" התואר שקיבל על-ידי המגזין "פיפל" בשנת 1995, תואר בו חזר וזכה בשנת 2000. פיט נולד בשנת 1963, הבן הבכור מבין שלושה ילדים של משפחה בפטיסטית שמרנית במדינת אוקלהומה. בילדותו עברה משפחתו לספרינגפילד, מיזורי שם למד עיתונאות ופרסום באוניברסיטה, אך לא השלים את לימודיו ושם פעמיו לכיוון קליפורניה. פריצת הדרך המקצועית של פיט נרשמה ב-1991 כששיחק בסרט "תלמה ולואיז". הופעתו על המסך נמשכה אמנם 14 דקות בלבד, אך הרושם שהותיר בתפקיד הקאובוי הסקסי היה עצום, ומשם הקריירה הקולנועית שלו נסקה. לאורך הקריירה הענפה שלו, הצליח פיט לשלב תפקידים מקצועיים ומוערכים לצד אין ספור ידיעות במדורי הרכילות, הן בשל הזוגיות עם גווינת פלטרו, שנמשכה בין 1996 ל- 1997 ואף הולידה תמונות עירום משותפות של השניים, וכן בשל נישואיו לג'ניפר אניסטון כוכבת הסדרה "חברים", ממנה התגרש ביולי 2005 לטובת הזוגיות הסופר מתוקשרת עם אנג'לינה ג'ולי, שהציבה את הזוג בסערה תקשורתית מתמדת.

הגבר הסקסי ביותר בעולם הפך ב-2006 לאב, כשנולדה בתו הבכורה, שיילה ג'ולי פיט. ביולי 2008 נולדו לשניים תאומים נוקס לאון וויויאן מרצ'לין. בנוסף, בראנג'לינה מגדלים שלושה ילדים מאומצים – זהארה האתיופית, מדוקס הקמבודי ופאקס הווייטנאמי. כיום היפיוף מתלמה ולואיז הוא איש משפחה בורגני הנשוי לאישה היפה בתבל, ולא רק הוא ממשיך להצטיין בבחירת סרטים סופר איכותיים שמלווים אותו בכל הקרירה ההוליוודית שלו.

יום שישי ה-10/12 בשעה 18:00 בכורה!

ג'ים קארי Jim Carrey: סיפור חייו של הקומיקאי והשחקן שנע תמיד, על קו התפר שבין שיגעון לגאון. קארי כפי הוא אדם בעל אישיות מרתקת ונעימה, אבל זה לאו דווקא מה שהפך אותו לאחד הכוכבים הכי גדולים של הוליווד. הייתה זו, היכולת של קארי להחליף אלף פרצופים מעוותים בשנייה, יחד עם שלל התנהגויות ומחוות היפר אקטיביות (אותה הדגים במספר תפקידים ביזאריים) אשר העניקו לו את מעמד האיש הכי מצחיק בעולם במשך שנים. 

קארי נולד ב-1962 בקנדה, אביו היה רואה חשבון כושל ולכן משפחתו נאלצה לחיות בצמצום ובעוני בכל השנים שבהן קארי היה צעיר. המצב הכלכלי הבעייתי, הביא את המשפחה לחיות בקרוון מספר חודשים רק כדי לשרוד. עם זאת, קארי גדל והפך לנער סופר מצחיק. עוד כשהיה ילד בבית הספר, הוא מילא את משבצת הליצן של הכיתה. לקארי היה הסדר עם המורה, שהבינה את פוטנציאל הקומיקאי שבו, כמו גם את הפוטנציאל ההרסני שלו- אם הצליח להתנהג כראוי במהלך היום, הוא זכה ל-15 דקות בכדי להופיע מול הכיתה. לא פעם העיד על עצמו, כי עוד כשהיה ילד מוכן היה לביים נפילה ממדרגות, רק כדי להעלות חיוך על פני הסובבים. הרצון להצחיק אנשים, עושה רושם, זה נשמת אפו. תור הזהב של קארי התרחש בשנת 1994, אז פרץ עם שלושת השלאגרים הקלאסיים בכיכובו "אייס ונטורה, "ה"מסכה" ו"טיפשים בלי הפסקה". עם המימיקה שמאפיינת רק אותו והסגנון הקומי הייחודי שלו הצליח קארי לשבות את ליבם של מיליונים ברחבי העולם, בסרטים שלפעמים עולה התחושה, שנתפרו לו ורק לו, כי בכל זאת, איזה עוד שחקן מספיק מטורף, מצחיק, חקיין בחסד ונוגע ללב יכול היה להכניס לדמויות את הקסם שלהן, אם לא ג'ים קארי.

יום שישי ה-24/12 בשעה 18:00 בכורה!

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.