יום שישי , מרץ 29 2024

חדשות טלוויזיה: אוקטובר בערוץ !E

אוקטובר 2010 ב- !E ערוץ הבידור

ימי שישי כבר לא ייראו אותו דבר…

ימי שישי 18:00, החל מה- 15.10.10

משפחת קרדשיאן עונה 5 /Season 5 Keeping up with the Kardashiansבכורה

המשפחה הראשונה של הריאליטי חוזרת!

אם לרגע חששתם מה לעשות עם הואקום שנוצר עם סיום העונה השנייה של "קורטני וקלואי עושות את מיאמי", הסירו דאגה ממסככם כי המשפחה כולה, ובמרכזה קים, חוזרת ובגדול!

קים קרדשיאן כבר לא כמעט מפורסמת – היא מאד מפורסמת וכחותמת שעווה קיבלה בובה בדמותה במאדאם טוסו, לצד מדונה ובראנג'לינה, ולא פחות חשוב – זכתה במקום שלישי בעולם בקטגוריית ישבנים מפורסמים וחטובים. משפחת קרדשיאן עדיין שולטת כמשפחה הכי אהובה באמריקה ושידור פרק הבכורה בארה"ב זכה לרייטינג מפוצץ וחסר תקדים. בשנה האחרונה עברנו עם הקרדשיאנים חתונות, פרידות ולידות, ונשאלת השאלה – מה יקרה השנה? ובכן, הרבה. ככל שהם נהיים יותר מפורסמים זה נהייה יותר מעניין ובין קריס המטריאלית, ברוס האולימפי, קים המצודדת, קורטני הענוגה, קלואי התוססת, למאר מהאן.בי.אי וסקוט שעושה צרות – יהיו כמיטב המסורת הרבה דרמה, הרבה כאוס והרבה דרינקים וכל עוד הם בסביבה – יהיה שמח! בנוסף, השנה הקרדשיאניות הקטנות קנדל וקייטי משתדרגות מניצבות לשחקניות משנה. משפחת קרדשיאן – הסדרה שהמבקרים אוהבים לשנוא והקהל אוהב.

15.10.10 משפחת קרדשיאן 5- פרק 1: סיבה למסיבה – קים עוברת לאחוזה החדשה שלה וקריס מתעקשת לעשות לה חנוכת בית שיוצאת משליטה. ובינתיים, קורטני מתלבטת אם להמשיך לגור עם קלואי, שכן המתיחות עם סקוט גואה.

22.10.10 משפחת קרדשיאן 5- פרק 2: קים והאתלט– קריס "הפולנייה" רוצה להחזיר את קים למעגל הדייטים ומשדכת לה אתלט אמריקאי מקצועי ובנוי לתלפיות. לקלואי יש כרטיסים נוספים למשחקי הפלייאוף של הלייקרס, אותם תעניק למתחנפים המצטיינים.

29.10.10 משפחת קרדשיאן 5- פרק 3: הטבעת החסרה – קלואי מאבדת את טבעת האירוסין בעלת יהלום במשקל 7 קראט ופוחדת לספר (ובצדק, איפה הראש שלך?) ללמאר. קריס וברוס נכנסים לקרב אימתני על עיצוב הגראג'.

משפחת קרדשיאן עונה 5. ימי שישי 18:00, החל מה- 15.10.10 בכורה

שידור נוסף – ימי חמישי 22:20, החל מ- 21.10.10

ימי שישי 17:30 >> משטרת האופנה (הסדרה)/Fashion Police בכורה

ובשדרות סאנסט היה תוהו ובוהו. ואין דין ואין דיין. סלבריטאים יצאו מהבתים מבלי להסתכל במראה ומבלי לתת דין וחשבון. לא עוד!

התכנית האהובה על צופי ערוץ !E, ששודרה עד כה רק לאחר טקסי הוליווד הנחשבים וזכתה להצלחה אדירה בעולם, מתרחבת לסדרה בת 15 פרקים. מדי שבוע שוטרת האופנה האגדית ג'ואן ריברס ופאנל מומחים מושחזים יקטול, ישמיץ, ירמוס וגם, לעיתים נדירות, יהלל את מלבושיהם של בכירי הכוכבים של הוליווד. הסדרה תשודר בישראל שבוע אחרי שידורה בארה"ב, בימי שישי ב- 17:30.

ג'ואן ריברס, קומיקאית, שחקנית, סופרת, ואייקון תרבותי אמריקאי היא המפכ"לית הבלתי מעורערת של "משטרת האופנה". היא הולמת בבכירי הסלבס של הוליווד כבר משנת 1996, עם ביקורות נוקבות, בלתי מרוסנות, קורעות מצחוק וחסרות רחמים. ריברס תנצח על פאנל האול-סטאר, שיכלול את: מגישת "חדשות ערוץ הבידור", הפאשיניסטה ג'וליאנה רנסיק, הסטייליסט של הסלבריטאים ג'ורג' קוציאופולוס וגברת אוסבורן הצעירה והמופרעת, ה- IT GIRLקלי אוסבורן.

ביחד, ארבעת המופלאים יישבו ויכריעו החלטות גורליות וידריכו את הצופים בארועים הכי מתוקשרים, כשהם מתודלקים בחדשות הכי חמות ומצויידים בקליפים מהשטיח האדום של ארועי האיי-ליסט. הם יצללו למים העמוקים, ומתוך מדמנת הסלבריטאים סרי הטעם, יישלו עבור הצופים את הפנינים ויחשפו מי תסס, מי גסס ומי פשוט היה צריך להשאר בבית בחלוק…משטרת האופנה לא פוחדת לשים סלבריטאים שפישלו בהסגר!

בסדרה השבועית יהיו קטעים מקוריים כגון "פריסת השטיח האדום", שייקח את הצופים לארועים עטורי כוכבים ברחבי לעולם, "דו"ח עינויים" – בו יידונו סלבריטאיות שהתברכו בטופ העולה על הממוצע, השוטרים המגונדרים ייצאו לרחובות לבדוק את אופנת היומיום של הסלבריטאים בקטעי " נתפסו בדרך למכולת". הצופים ייאלצו לראות גם את קטעי "חשיפת יתר" – מקרים בהם הסלבריטאים הראו קצת יותר מדי עור. קטעים נוספים יכללו "מה לעזאזל קרה ל…", והקטעים האהובים של "מה חשבת?!". כמובן שאין לוק מושלם ללא ה"תעשה" הנכון ועל-כן החבורה העליזה תאיר על התסרוקות היפות ביותר ב "משחק השיער".

בנוסף לכל החגיגה הזאת, יגיעו לאולפן גם השמות הכי חמים בעולם האופנה להגיד את דברם בנושא שעל סדר היום. הצוות יקפוץ לעיתים קרובות לסטים של סדרות וסרטים לקבל מידע פנימי על התלבושות של הכוכבים הכי לוהטים ובסיום כל פרק, ג'ואן לא תקח שבויים כשהיא עושה סקירה אחרונה של הכי טוב והכי רע של השבוע. אבל אל תדאגו לכוכבי הוליווד, ב"משטרת האופנה" יודעים גם לפרגן ותמיד אפשר לצאת על תנאי עם לוק חדש ולוהט!

משטרת האופנה. סדרה חדשה. ימי שישי 17:30 בכורה

שידור נוסף – ימי רביעי 22:20.

שישי 29.10 17:00 >> המדחום: מנינט ועד נועם טור בכורה!

הנה אני בא…

תכנית כחול-לבן

ערוץ !E גאה להשיק תכנית מקור חודשית חדשה בהפקת טלעד, "המדחום", ובה נלקט עבורכם מדי חודש את מיטב הסלבריטאים המקומיים (לפי תחומים), נדרג אותם לפי מדד E! וצופיו (משמע סקסיות והצלחה) ונכריז על הנרקיס השולט. ראשונים להתייצב בפני וועדת המדרג הם פליטי הריאליטי המציפים את ארצנו. אבל יש פליטים ויש פליטים – שקיבלו אזרחות קבע בעולם הבידור הישראלי ובתכנית זו נדרג את יוצאי הריאליטי המובחרים, שהצליחו לנצל את הבמה שניתנה להם ויצרו קריירה מצליחה וארוכת טווח (או לפחות של יותר מ- 15 דקות). אז בעצירת ביניים – אחרי גמר הישרדות 4 וכוכב נולד 8 ורגע לפני בעיטת הפתיחה של האח הגדול 3, קבלו את מצעד פליטי הריאליטי המצליחים ביותר בימינו. הם זכו בקולות השבט, המסמסים, והשופטים אבל בתחרות הזאת עוד לא היו.  מי יהיה מספר אחד?

המדחום: מנינט ועד נועם טור. יום שישי, 29.10.10, 17:00 בכורה

יום שישי 8.10.10 16:00

ספיישל הרווק: אז ועכשיו/ The Bachelor: Then and Now בכורה

אנדרו פיירסטון, מאט גראנט, דיאנה דה פאפאס, אנדי בולדווין, בוב גוויני, ג'יליאן האריס, רוזלין פאפא – כולם שמות מוכרים למעריצי "הרווק" בכל מקום.

הם הגיעו לתכנית בשביל למצוא אהבה / להתפרסם / להכיר חברים חדשים  או פשוט לצאת להרפתקאה. במשך 6 שבועות חייהם היו מלאים בהתאהבויות ובאכזבות, באמבטיות חמות, בקוקטיילים ובוורדים. אבל כיצד התגלגלו חייהם לאחר שנבעטו מאחוזת הרווק אל החיים האמיתיים? ערוץ !E מתיישב לשיחה עם המתמודדים הפופולריים ביותר  של סדרת "הרווק" לדורותיה. הם יחשפו סיפורים שטרם נשמעו ויספרו כיצד השתנו חייהם בעקבות הסדרה. כולם יודעים מה קרה בסדרה, אבל מה קרה אחרי שהמצלמות כבו?  מומלץ בחום לכל מעריצי "הרווק".

ספיישל הרווק: אז ועכשיו. יום שישי 8.10.10, 16:00 בכורה

יום ראשון 24.10.10, 22:20

ספיישל בית השפנפנות / The girls next door: The bunny house בכורה

ערוץ !E לוקח את מעריצי "השפנפנות של יו" לסיבוב אקסלוסיבי בבית האחווה המסקרן ביותר בעולם –  בית השפנפנות, שנמצא מעבר לרחוב בו נמצאת אחוזתו המפורסמת של יו הפנר. שם בבית גרות השפנפנות, אף פעם לא ראינו אותן כל-כך אמיתיות. אז בואו נציץ יחד לעולם הזוהר והלא מוכר של היפהפיות שגרות ומבלות בבית השפנפנות. בין הבנות תזהו את קריסטל האריס (החברה מספר 1 של יו מהעונה הקודמת), את ג'יידה, הופ, ג'יימי וקריסטל מקהיל ותחשף לראשונה הבחורה החדשה – קלייר.

מעבר לאורות הזוהרים מהצילומים למגזינים, מסיבות הבריכה והפאן שבלא לשלם שכר דירה, יהיו כמובן שפע של דרמות שמגיעות עם האמביציה והתחרותיות שבין נשים הגרות ועובדות יחד.

זוהי חשיפה ראשונה, בת חצי שעה של הבנות מעבר לרחוב, היפהפיות של פלייבוי – בית השפנפות.

ספיישל בית השפנפנות. יום ראשון, 24.10.10, 22:20 בכורה

סדרה רצה – פרקים חדשים וסיום העונה

ימי ראשון 22:20 >> עולמה של הולי / Holly's worldבכורה

אחרי שחלקה סדרה, מיטה והצלחה עם שתי שותפות לאורך 5 עונות בסדרה "השפנפנות של יו" ואחרי שראתה את שותפתה לאחוזה, קנדרה, הופכת לכוכבת בדמות עצמה, מתחתנת ומתברגנת, הגיע תורה של הנשמה שמאחורי הסיליקון, השפנפנה הפרועה מכולן – הולי מדיסון, לזרוח בזכות עצמה תחת אור הזרקורים, בסדרת ריאליטי חדשה ומאד לא קדושה…

היא רווקה, בלונדינית, סקסית, ילדותית וקלילה ועכשיו, לאחר שעזבה את אחוזת פלייבוי, היא מסתערת על, איך לא, לאס-ווגאס. בסדרה היא מציגה בפנינו את חייה החדשים, הפרועים והנפלאים, יחד עם ה- BFF החדשים שלה: ג'וש– שחקן המשנה במופע ה"פיפ שואו" בו היא מככבת, לורה– חברתה הטובה מלוס אנג'לס ואנג'ל– העוזרת האישית שלה, שתעבור באחד הפרקים השתלת סיליקון.

הסדרה עוקבת אחרי הקריירה החדשה שלה במופע הברולסק "פיפ שואו", מערכות היחסים הישנות והחדשות וסיטואציות מצחיקות ומוטרפות, כגון: נסיעה למקסיקו לצילומי לוח שנה סקסי ונענוע ישבנים, "חנוכת בית" ראוותנית, פגישה עיוורת, התייעצות עם קנדרה – חברתה לספין אופ וטיול עם ברידג'ט – הצלע השלישית בימי השפנפנות.

3.10.10 עולמה של הולי- פרק 6: מכל החזה – בזמן ההכנות למסיבת יום ההולדת העצומה שהולי מתכננת לאנג'ל, ג'וש מפתיע אותה  ומודיע לה שהוא נוסע לניו-יורק לאודישן חשוב.

10.10.10 עולמה של הולי- פרק 7: מבצע סיליקון – אנג'ל נוסעת ללוס אנג'לס לעבור ניתוח להגדלת חזה והולי מתלבטת אם יש טעם להשאר בווגאס במידה וג'וש יעזוב לניו-יורק.

17.10.10 עולמה של הולי- פרק 8: פרק סיום העונה – הולי עוזרת לאנג'ל להתרגל לפיגורה החדשה ו"המוגדלת" שלה  ועורכת לאנג'ל מסיבת יום הולדת 21 ענקית. ג'וש חוזר לווגאס עם חדשות לגבי עתידו.

עולמה של הולי. ימי ראשון 22:20 בכורה

שידור נוסף – ימי שישי, 18:30

15.10 שישי-שבת >> סופשבוע אחיות להצלחה

לכבוד עליית העונה החדשה של משפחת קרדשיאן, ועכשיו שקורטני וקלואי הן כוכבות בפני עצמן ולא רק אחיות של קים, ואליהן מצטרפות גם הקרדשיאניות הקטנות קנדל וקייטי שכבר תופסות מקום של כבוד באור הזרקורים, ערוץ !E מקדיש את סוף השבוע לאחיות מפורסמות:

שישי 15/10

16:00 סיפורי הוליווד: ניקי ופאריס הילטון

שבת 16/10

16:00 סיפורי הוליווד: אשלי וג'סיקה סימפסון

17:30 סיפורי הוליווד: התאומות מרי-קייט ואשלי אולסן

בוקר נוסטלגי

כל-כך הרבה סלבריטאים, סרטים, סדרות וארועים שכיף להזכר בהם. אנחנו ממשיכים ברצועת הבוקר הנוסטלגי בשבתות. אז תתרווחו לאחור, ובואו לשקוע איתנו בכמה שעות יפות של אסקפיזם נוסטלגי.

שבת 2.10.10

09:15 –  סיפורי הוליווד: משפחת אוסבורן

שבת 9.10.10

09:15 – סיפורי הוליווד: רוד וקימבלי סטיוארט

10:00 – סיפורי הוליווד: ליונל וניקול ריצ'י

שבת 16.10.10

09:15- סיפורי הוליווד: קארן קרפנטר

שבת 23.10.10

09:15 – סיפורי הוליווד: סולנית "האבות והאמהות" מאמא קס אליוט

שבת 29.10.10

09:15  – סיפורי הוליווד: ג'ון קאנדי- לכבוד יום ההולדת ה- 35 של הסדרה "סאטרדיי נייט לייב" ולכבוד יום ההולדת של הקומיקאי הקנדי שנפטר בגיל 63 –ג'ון קאנדי.

10:00– סיפורי הוליווד: כריס פארלי

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: אנטומיה של נפילה

אנטומיה של נפילה – Anatomy of a fall סרטה של ז'וסטין טרייה A Film By …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.