יום שישי , אפריל 19 2024

יום הולדת שנה לפופ טארטס! מזל טוב!

הנה כך , ממש במהירות , חלפה עברה לה שנת הפעילות הראשונה של "פופ טארטס". בדיוק לפני שנה הושלמו הבדיקות האחרונות עם אסף ואודליה, שעיצבו ובנו את האתר , ויצאנו לדרך.

בערב רקדתי בחתונתם של רייפי ולרה ( מזל טוב ליום הנישואים הראשון שלכם ! ) ובלילה  שבתי לדירתי כדי להעלות את הפוסטים הראשונים: ביקורת על וולברין, הדחתו של טרנס הווארד מתפקיד רודס ב"איירון מן 2   " וגם דיווח כמעט ראשון בעברית על סרט מסתורי בשם "אווטאר", שאמור לשגע את העולם כולו כעבור חצי שנה.

מאז הלך וגדל בהתמדה מספר הקוראים של "פופ טארטס", מקורות המידע  גדלו, ב-YNET  וב-MAKO   נתנו לנו ציון לשבח, ורק השבוע דיווחה לי מאיה הג'ינג'ית, כי טל ברמן שיבח אותנו בתכנית הבוקר הרדיופונית שלו.

את "פופ טארטס" הקמתי מאהבה גדולה לתעשיית הטלוויזיה האמריקנית , ובצידה אהבה לא קטנה לקולנוע האמריקני, ובעיקר מתוך תחושה שבאינטרנט הישראלי לא מתייחסים מספיק לחובבי הסדרות והסרטים. לשמחתי, רבים סברו כמוני והגיעו מדי יום לאתר ( רוב הכניסות הן כניסה ישירה דרך הכתובת, ולא דרך ההפניות בפייסבוק או בחיפוש בגוגל ) כדי להתעדכן, להתעצבן, לצפות בטריילרים ובקטעים מצחיקים וללמוד עוד קצת על תעשיית הבידור הכל כך מתוחכמת וממוסחרת.

לפעמים רבנו והתנצחנו בינינו , אתם ואני, בנוגע לדיעה שלי על איקס ולדיעה שלכם על ווייי, אבל הכל היה מאהבה למסך הקטן. והגדול.

והרי בשביל זה אנחנו כאן, לא?

מייד אפציץ אתכם בהמון המון חדשות, ותוכלו לבחור כיצד לקרוא אותן- בבת אחת או לסירוגין לאורך היום, אבל תרשו לי לפתוח בפרסום מחודש של הפוסט מלפני שנה בדיוק על הסרט המסתורי של ג'יימס קמרון. הנה, מילה במילה, לא נגענו:

מחכים ל-AVATAR

שמונה חודשים לפני שעת השין, ההיסטריה הולכת וגוברת, ההתרגשות הולכת ומעצימה והמתח כמעט מקפיא עורקים. יש חובבי קולנוע, בארצות הברית וברחבי העולם, שעבורם הקיץ המטורף ועמוס הסרטים שמצפה לנו, הוא רק המתאבן לדבר האמיתי.

כי בשמונה עשר בדצמבר ייצא לאקרנים בארצות הברית סרטו החדש והמסקרן של ג'יימס קמרון, AVATAR.

לא הרבה ידוע על מותחן המדע הבידיוני הזה שצולם בטכנולוגיית תלת מימד מיוחדת שפותחה בפיקוחו של קמרון. בעצם, מעט מאוד כן ידוע. טריילר עדיין לא הופץ, אפילו לא תמונות סטילס מהסט. כל מה שאנו יודעים זה שמדובר בסרט על חייל נכה, שמשתמש בטכנולוגיה חייזרית כדי להשתתף בלחימה בכוכב מרוחק בשם פנדורה . אה כן, והכוכב הראשי של הסרט הוא סם וורת'ינגטון האוסטרלי ( בסוף החודש נראה אותו מול כריסטיאן בייל ב"שליחות קטלנית: התעוררות).

אז מדוע מעורר הסרט הזה עניין כה רב ? קודם כל כי מדובר בסרט הראשון שג'יימס קמרון מביים מאז מפלצת הקופות "טיטאניק".  וגם כי הטכנולוגיה התלת מימדית החדשנית, שבה הוא צולם, אמורה להבטיח חוויית צפייה שונה מכל מה שהכרנו עד עתה. מעריצים נלהבים (מדי) טוענים שהסרט ייצור מהפכה בדומה למהפכה של "זמר הג'אז", הסרט המדבר הראשון שהופץ בעולם וחיסל את הקולנוע האילם.

כמובן, כשהציפיות מרקיעות שחקים, אז פוטנציאל האכזבה הוא גבוה גם כן. סרטים שמצפים מהם ליותר מדי עלולים להיכשל כישלון טוטאלי בקופות, בין אם בגלל התחרות מצד סרטים אחרים, בין אם בגלל איכות התסריט ובין אם בגלל בעיות קומוניקציה בין הסרט לצופים. קמרון עצמו כבר הודה, שהוא מודאג ש"אוואטר" לא יעמוד בציפיות הרבות ויקרוס בקופות.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

אין תגובות

  1. הדר

    הרבה מזל טוב

  2. מזל טוב! אחלה בלוג. מבקר בקביעות כל כמה שעות.

  3. אפי טריגר

    תודה, שחורי

  4. אתר בלוג מציון
    מזל טוב

  5. אופיר

    מזל טוב אפי. בלוג נהדר אני עוקב קבוע כבר מעבר לחצי שנה. תמשיך ככה

  6. עמית צור

    מזל טוב. אני מאוד נהנה מהבלוג.

    אהבתי את המשפט האחרון "קמרון עצמו כבר הודה, שהוא מודאג ש"אוואטר" לא יעמוד בציפיות הרבות ויקרוס בקופות".

  7. רן (התמני)

    מזל"ט באמת אחלה בלוג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.