יום שלישי , אפריל 16 2024

חדשות טלוויזיה : הופסקו זמנית צילומי "פלאשפורוורד"!

אין מה לעשות, בתעשיית הטלוויזיה האמריקנית אין חוכמות.

הכתיבה הלא מוצלחת בשילוב הרייטינג המידרדר משבוע לשבוע הביאו להחלטה דרמטית של רשת ABC  : הקפאה זמנית בצילומי "פלאש פורוורד".

כזכור, הסדרה עלתה לאוויר בספטמבר עם מטען כבד של ציפיות ( המחליפה של "אבודים" ) והצליחה למשוך בפרק הבכורה שלה 12.4  מיליון צופים.

המבקרים הכתירו את הפיילוט כ"אחד הטובים והמסקרנים בעונת הסתיו". אלא שמדי שבוע התברר, שגם מבחינת המבקרים וגם מבחינת הצופים משהו התפספס בתרגום הרעיון למסך.

בשבוע האחרון, בפרק התשיעי לעונה, נרשם נתון צפייה של שמונה מיליון צופים בלבד.

ההחלטה להשבית זמנית את הצילומים, טוען מקור ברשת ABC  באתר VARIETY , התקבלה מזמן בלי קשר לרייטינג. אבל דבר אחד ברור- המטרה היא "לחזק את הכתיבה", כלומר למצוא פתרונות שיחזירו את הסדרה הצעירה לדרך המלך.

עד עתה צולמו 12  פרקים, הצילומים יתחדשו בשני הבא.

"פלאש פורוורד", למי שעדיין לא שמע, מספרת על בלאקאאוט שתקף את העולם כולו למשך שתי דקות ושבע עשרה שניות. בפרק הזמן הזה זכו עשרות מיליוני בני אדם להציץ אל עתידם ( "פלאש פורוורד" במקום "פלאש בק" ) בתאריך ספציפי- 29 באפריל 2010.

יחידה שהוקמה ב-FBI  בלוס אנג'לס מתחילה לחקור את הסיבות לבלאק אאוט ואת משמעות הפלאש פורוורד, כשהשאלה שמרחפת תמידית מעל הסדרה היא: האם העתיד קבוע מראש? האם ניתן לשנותו בכוח הידיעה והרצון?

הסדרה מבוססת על רומן נשכח באותו השם, והיא אמורה להימשך, כהכרזת יוצריה לפני כמה חודשים, לפחות שלוש עונות. הציפייה היא שבסוף העונה הנוכחית נדע מה בדיוק קורה ב- 29 באפריל 2010  .

רשת ABC השקיעה רבות בקידום הסדרה ובשיווקה כ"מחליפת אבודים". עוד באפריל 2009 , במהלך פרק בעונה החמישית של "אבודים", שודר קדימון ראשון לסדרה.

במהלך החודשים שחלפו עד לעלייתה לאוויר נערך קמפיין אינטרנטי מאסיבי לקידומה.

האם היא תשרוד, ותמשיך לעונה שנייה?  זה בהחלט מוטל בספק בימים אלה.

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: הרב דן לוין

הרב דן לוין, הרב הבכיר בבית הכנסת "בית אל" בבוקה רטון, פלורידה, מגיב על התקיפה …

אין תגובות

  1. שי ש

    לדעתי ABC עשו זאת בצדק ואני מקווה שהם יצליחו לעשות את השיפורים הנדרשים מהר. אחרי רעיון כללי מצוין ופרק ראשון מאוד מסקרן וכמה פרקים מוצלחים בהתחלה, זה נראה שבפרקים האחרונים הסדרה פשוט מתפזרת מידי ומתרחקת יותר מידי מהרעיון הבסיסי לטובת כל מיני קווי עלילה שלא ברור לאן הם הולכים.

    דווקא הופתעתי לקרוא שהסדרה (היתה) אמורה להמשך 3 עונות. הייתי בטוח שזו סדרת קונספט שתסתיים ברגע שההצדקה לקונספט תסתיים (כלומר ביום הפלאש פורווד, אפשהו בתחילתך 2010). לעשות מכל זה סדרה של 3 עונות זה מתכון למריחת סדרה איומה כדוגמת נמלטים או, להבדיל, אבודים.

  2. הפרק האחרון ששודר בארה"ב (מספר 9) היה משעמם וגרוע במיוחד. הסדרה באמת התחילה בתנופה והדרדרה משום מה.

  3. ראיתי את הפרק הראשון ולא ממש נפלתי.
    לא היה שום דבר מיוחד מבחינת הלוק או התסריט או הפסקול.
    והרעיון של המוני אנשים אשר מתעלפים בבת אחת (רק בלי האספקט של ראיית העתיד) כבר היה בסרט כפר הארורים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.