יום חמישי , אפריל 18 2024

דקסטר,מד מן, 24 ועוד חדשות טלוויזיה

1. בשבוע שעבר הצגתי לכם את הטריילר המורחב לעונה החדשה של דקסטר. כמובן, רשת שואוטיים לא מסתפקת רק בזה, ובקרוב תשגר אפליקצייה חדשה למכשירי אייפון ואייפוד: משחק דקסטר ! כן כן! דקסטר באנימצייה, מנסה לרצוח ולפתור תעלומות. קבלו את הטריילר הזה:

ואם אתם רוצים להעמיק חקור לגבי העונה הרביעית של דקסטר, שתחל באמריקה ב-27 בספטמבר, הינכם מוזמנים לצפות בפאנל מפסטיבל "קומיק קון", כולל ג'ון לית'גאו שמספר על תפקידו כרוצח סדרתי אכזרי במיוחד:

2. קבלו עוד הצצה לעונה הרביעית של גיבורים

3. קייטי סאקהוף, הלא היא סטארבאק מ"בטלסטאר גלקטיקה", מתרגלת לתפקידה החדש כאנליסטית בעונה החדשה של "24". וזה קשה, כפי שסיפרה באחרונה בכינוס של מבקרי טלוויזיה: "אני תקועה במשרדי סי טי יו, צריכה ללבוש בכל יום את אותם בגדים. תנו לדמות שלי אקדח, תנו לי קצת אקשן"- התבדחה סאקהוף.

למעוניינים לקרוא עוד על מעלליה של סאקהוף ב-24 היכנסו ל כאן.

4. מפיקי "רחוב סומסום" האמריקני הודיעו, שבקרוב ישודר פרק ובו פארודיה של הבובות החביבות על סדרת הדרמה "מד מן". מעריצים נלהבים הזדרזו לבחור את ההתאמה בין דמויות "מד מן" לדמויות המקוריות של "רחוב סומסום", והתוצאה בלינק הזה.

המפיקים הודיעו, שהפארודיה על "מד מן" תהיה ברוח הפארודיה שביצעו בשנה שעברה על "עקרות בית נואשות", פארודיה שנקראה DESPERATE HOUSEPLANTS

וכמובן, הפארודיה הישנה יותר על "חוק וסדר : מדור מיוחד" שנקראה SPECIAL LETTERS UNIT

5. מעריצי הסדרה "חברים" התווכחו במשך השנים, מי שימש כשהשראה לדמותה הקלולסית של פיבי, החברה הרוחנית וחסרת המושג בחבורה? ובכן, ליסה קודרו סיפרה באחרונה למגזין EASY LIVING שמי ששימשה את ההשראה הייתה לא אחרת מ…..ג'ניפר אניסטון, שגילמה את רייצ'ל !

"פיבי הייתה דמות רוחנית שכזו, ואני בכלל לא הייתי דומה לה. ג'ניפר עזרה לי לעצב את הדמות, והפנתה אותי לספרים על רוחניות וצמחונות, שהתאימו לדמותה של פיבי"- סיפרה קודרו.

לעוד ציטוטים לחצו כאן

6. העזיבה של ויליאם פיטרסן את "סי אס איי" והחלפתו בשחקן הבכיר לורנס פישברן הביאו לירידה לא פשוטה ברייטינג של סדרת הפשע הותיקה. דומה, שהמעריצים לא התחברו לדמות החוקר החדש ולא אהבו את גילומו של פישברן את הדמות. "סי אס איי" החלה להפסיד בקביעות ברייטינג ל"האנטומיה של גריי" ששודרה מולה, והמפיקים נלחצו.

לכן, כנראה, הם הודיעו השבוע על כמה "שיפצורים" בדמותו של פישברן: כך למשל המשקפיים והחליפות שאיפיינו אותו בעונה הקודמת ייזנחו לטובת מראה "חמים ואבהי יותר", אחרי שמחקרים הוכיחו ש"הקהל רוצה לראות אותו בבגדים נוחים". הוא גם יהפוך למנהיגותי יותר כלפי הצוות.

במקביל תוחזר לחמשת הפרקים הראשונים של העונה ג'ורג'ה פוקס, שגילמה את שרה סיידל, ועזבה את הסדרה בנובמבר 2007.

7. מעריצי דייויד טננט, לא לדאוג: אנחנו עוד נזכה לראות אותו על המסך הקטן. אנחנו, כלומר צופי הטלוויזיה באמריקה.

רשת הטלוויזיה החינוכית- ציבורית PBS הודיעה, שתשדר במהלך 2010 את הפקת המחזה "המלט" של שייקספיר על ידי ה"רויאל שייקספיר קומפני". טננט הופיע בהפקה הזו בתפקיד הראשי, ובריטי נוסף אהוב המעריצים, פטריק סטוארט ( קפטן ז'אן לוק פיקארד ) הופיע כמלך קלאודיוס. לכל מי שלא יכול לחכות, הנה תמונה מהאתר הרשמי

דוקטור המלט וקפטן קלאודיוס. צילום: אתר RSC
דוקטור המלט וקפטן קלאודיוס. צילום: אתר RSC

ההופעה הזו של טננט כהמלט התרחשה כבר ב-2008, לקול צהלות הקהל והמבקרים.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: רדיקלי

מקסיקו, 2023, 122 דקות בימוי: כריסטופר זאלה משחק: אאוחיניו דרבז, דניאל חדד פסטיבל סאנדנס 2023 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.