יום חמישי , מרץ 28 2024

ברונו, פוטר, ת'ור וטריילר מגניב

1. האם יש דבר כזה "ברונו לייט"?
מפיצת הסרט "ברונו", חברת "יוניברסל", מתכננת להפיץ באנגליה ובאירלנד גירסה מרוככת של עלילות מעצב האופנה האוסטרי, במטרה לאפשר לקהל רחב יותר לצפות בסרט.
הגירסה המחודשת הוגשה אתמול לועדת דירוג הסרטים הבריטית, ולפי הדיווחים הושמטו ממנה דקה וחצי של " מין בוטה ואזכורי מין בוטים". המטרה- להשיג לגירסה החדשה דירוג "15"- כלומר: לאפשר גם לבני חמש עשרה לרכוש כרטיסים לסרט.

"ברונו" המקורי, בדירוג "18", יצא לאקרנים בבריטניה בסוף השבוע האחרון והתמקם בראש טבלת שוברי הקופות. אבל בשל הגבלת הגיל החמורה חוששים המפיקים, שמהר מאוד יאבד הסרט את מקומו בטבלה, במיוחד לאור הגעתו של הארי פוטר לאקרנים בימים הקרובים.

עדיין לא ברור אם הגירסה המרוככת של "ברונו" תגיע גם למדינות נוספות בעולם.

ובינתיים הנה הזדמנות מצוינת לצפות בברונו מציג "10 סיבות ללכת לראות את הסרט ברונו" בתכניתו של דייויד לטרמן

2. "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם" ייצא לאקרנים בצפון אמריקה בהקרנות מוקדמות כבר בלילה שבין שלישי לרביעי. ברביעי הוא יגיע גם למסכים ב-64 מדינות ברחבי העולם. כל תוצאה אחרת, מלבד הפיכת הסרט לקופתי ביותר לשנת 2009 ( לפחות עד לשלב הזה ) תהיה אכזבה מרה עבור המפיקים.

הסימנים להצלחתו הודאית של הסרט כבר כאן: אתרי הזמנות הכרטיסים באמריקה מדווחים, שכל הכרטיסים ל-300 ההקרנות המוקדמות בליל רביעי כבר אזלו.

"הנסיך חצוי הדם" אמור להפוך לסרט הקופתי ביותר בין סרטי "הארי פוטר", וגם להביא את סדרת "הארי פוטר" כולה בתוך שבועות עד חודשים למעמד "סדרת הסרטים הקופתית ביותר בתולדות הקולנוע". עד עתה הכניסו סרטי פוטר ברחבי העולם 4.48 מיליארד דולר- סכום המציב אותם במקום השני אחרי סדרת סרטי בונד, שהכניסה 5 מיליארד דולר ( לא כולל חישובי אינפלציה, כמובן ).

הסרט הקודם, "מסדר עוף החול", הכניס בחמשת ימי הקרנתו הראשונים 139.7 מיליון דולר. ביום ראשון הקרוב נשווה מספרים.

3. נטלי פורטמן תהיה מושא אהבתו של ת'ור, האל הנורדי גיבור הקומיקס של חברת "מארוול", שיגיע למסכי הקולנוע ב- 20 במאי 2011.

פורטמן תגלם את ג'יין פוסטר, אחות ההופכת למושא האהבה הראשון של ת'ור על פני האדמה.
כפי שדיווחנו לפני כחודשיים, את ת'ור יגלם כריס המסוורת', שהופיע בתחילת "סטארטרק" כאביו של קפטן קירק. את הסרט יביים לא אחר מאשר קנת' בראנה.

4. נסיים את עדכון הקולנוע הזה בטריילר לסרטו החדש של ג'אד אפאטו, "אנשים מצחיקים". הקאסט המרשים כולל את אדם סנדלר, סת' רוגן, ג'סטין לונג, ג'ונה היל ואריק באנה. שימו לב- לטריילר יש הגבלת גיל, ולכן תצטרכו להקליד קודם כל את תאריך הלידה שלכם לפני הצפייה בו. ההקלדה היא בשיטה האמריקנית- בצד שמאל חודש, באמצע יום הלידה ומימין שנת הלידה."אנשים מצחיקים" ייצא בצפון אמריקה ב-31 ביולי.

יש לבדוק גם

אנטישמיות: אין קשר בין אנטי-ציונות לאנטישמיות?

זוכרים את הסיפור מאתמול על הטענות לאנטישמיות בארגון המורים הגדול במסצ'וסטס, ה-MTA ? ובכן שימו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.