יום שישי , אפריל 19 2024

למרות מלך הפופ, הצופים לא שכחו גם את פארה

ביום שבו גם פארה פוסט וגם מייקל ג'קסון מתים, ברור שמישהו צריך להפסיד. אם בשעות הראשונות נראה היה, שג'קסון דוחק את פוסט מחוץ לכותרות בעקבות מותו הפתאומי, הרי שהערב מתברר כי מבחינת רייטינג, הצופים העדיפו את הספיישל לזכרה של המלאכית של צ'רלי.

מנתוני הרייטינג שהתפרסמו לפני זמן קצר התברר, כי הספיישל של ברברה וולטרס ב-ABC על פארה פוסט, ששודר אמש בעשר בערב השעון המזרחי זכה לשמונה מיליון ומאתיים אלף צופים. כשש מאות אלף צופים יותר מהספיישל ששידרה רשת CBS על מותו של מייקל ג'קסון. המשדר המשולב של NBC על מייקל ג'קסון ופארה פוסט  זכה ל-5.5 מיליון צופים בלבד. אפשר כמובן לחבר את מספרי הצופים ולטעון, שבסופו של דבר ג'קסון זכה ליותר צופים, אבל במשבצת של עשר בערב פוסט נטלה את הבכורה.

אגב, חברת "נילסן", המנטרת את נתוני הרייטינג וגם נתוני גלישה באינטרנט, מדווחת, כי לאחר צאת ההודעה על מותו של ג'קסון "התפוצצה" הרשת מכמות המידע שזרם בה. מיליוני משתמשים ברשתות חברתיות, ובעיקר ב"פייסבוק" ו"טוויטר", החלו לשלוח עדכונים ופריטי מידע על מלך הפופ, והתעבורה ברשת גדלה בעשרות אחוזים לעומת ערב רגיל.

אתר "הוליווד ריפורטר" מדווח, שהדיונים על מותו של ג'קסון עקפו בכמות ובהיקף את הדיונים על שפעת החזירים וגם את הדיונים ביום השבעתו של הנשיא אובמה.

מעניין.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

אין תגובות

  1. tela ayline burshtain

    I like your blog
    Tela

  2. thanks' tela. good to hear from you

  3. אולי כי על אף הישגיו המוזיקליים והצלחותיו הכלכליות, ג'קסון למעשה איבד כל אנושיות בעשרים השנה האחרונות, והפך להיות לא יותר מעניין רכילותי. באיזשהו אופן, הוא מת כבר לפני שנים רבות. אפילו במראה החיצוני שלו אין כבר שום דבר אנושי. פארה פוסט היא דמות שאיתה הצופים יכולים יותר להזדהות, כך שמותה בסופו של דבר מעורר יותר אמפטיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.