יום שישי , מרץ 29 2024

וידאו לייט נייט: עדכון-פיילין קיבלה את התנצלות לטרמן

אלוהים עדי, לא האמנתי שנגיע ליום הזה. דייויד לטרמן, הסאטיריקן השנון והמושחז, מלך הפאנץ' ליינים האינטליגנטיים והאכזריים, מתנצל. באבו אבוהה מתנצל.

לטרמן שב והתייחס בתכניתו אמש ( שני ) לפרשת שרה פיילין, והפעם התנצל באמת. הוא התפתל כשלוש דקות וחצי עד שהגיע להתנצלות עצמה, אבל בסופו של דבר היא הגיעה.

"לא אתם אשמים שהבדיחה הובנה לא נכון, אני אשם"- אמר לטרמן לקהלו לקול מחיאות כפיים סוערות. הוא שב וקרא למושלת פיילין לבוא ולהתארח בתכניתו.

האם זה יקרה? כרגע הסיכויים קלושים. אבל בעתיד, מי יודע? הרי לא האמנו שלטרמן ממש יתנצל נכון?

והנה עדכון ברייקינג ניוז משעות הבוקר המוקדמות בארצות הברית: שרה פיילין קיבלה את התנצלותו של לטרמן! בהודעה שפירסמה מושלת אלסקה נכתב: "אני מקבלת את ההתנצלות בשמן של כל הנשים הצעירות, כמו בנותיי, שמקוות כי יבוא יום וגברים שמספרים בדיחות על ניצול מיני בפומבי של נשים, יתבגרו".

הנה ההודעה באתר ABC NEWS

ואם כבר אנחנו כותבים על לייט נייט, בואו נראה עוד כמה פרומואים לקראת תכניתו החדשה של ג'יי לנו, שתעלה בספטמבר הקרוב מדי ערב ( שני עד שישי ) בעשר ב-NBC.

עדכון יום רביעי: לא כולם קיבלו את התנצלותו של לטרמן. אמש נערכה מול אולפני התכנית הפגנת שמרנים בכותרת "לפטר את לטרמן". הם גם הקימו עצומה אינטרנטית, וטוענים ש-47,000 בני אדם כבר חתמו עליה. הנה קטע מההפגנה אמש

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: אנטומיה של נפילה

אנטומיה של נפילה – Anatomy of a fall סרטה של ז'וסטין טרייה A Film By …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.