יום שישי , מרץ 29 2024

וידאו: הנישואים של בני הזוג אובמה ידעו עליות ומורדות

ברק ומישל אובאמה נראים לנו היום כדוגמה לנישואים מושלמים והרמוניים, בטח אחרי הדייט החלומי שלהם בניו יורק בתחילת השבוע. אבל, לא תמיד הכל היה ורוד בחיי הנישואים של נשיא ארצות הברית והגברת הראשונה.

בספר החדש RENEGADE , על מסע הבחירות של אובאמה, חושף המחבר ריצ'רד וולף את הקשיים בנישואים של בני הזוג, בשנת 2000. ולא מדובר בספר רכילותי צהבהב חסר בסיס- וולף ליווה את מסע הבחירות של אובאמה מקרוב ככתב "ניוזוויק" ושמע פרטים אינטימיים רבים מספור.

אז מה קרה בשנת 2000 ? ברק אובאמה היה אז סנאטור מדינתי באילינוי ( כלומר עדיין לא סנאטור בוושינגטון ), מישל גידלה בבית את מאליה, אז רק בת שנתיים . לפי המחבר, "מישל כעסה על ברק בגלל רדיפתו אחרי הקריירה וטענה שהוא לא משקיע מספיק בבית. ברק חשב שמישל קרה אליו ואינה מוקירה לו תודה.

ברק אובאמה התמודד על מועמדות המפלגה הדמוקרטית לבית הנבחרים והובס, מישל שנאה כל רגע במסע הבחירות הזה. "פוליטיקה נראתה לה כמו בזבוז זמן", כותב וולף .

בני הזוג החליטו לנסות ולהתגבר על הבעיות, ברק נבחר לסנאט ב-2004 והחל להרהר בקול על מירוץ לנשיאות. הפעם מישל הייתה פתוחה הרבה יותר לרעיון, לאחר שהבינה כי תצליח במשימת גידול בנותיה לפי ראות עיניה.

"אנחנו נהיה בסדר"- מצטט וולף בספר את מישל – "אנו רק צריכים לוודא שהבנות יהיו בסדר והכל יסתדר בסוף".

אבל גם כשאתה נשיא ומתגורר בבית הלבן , המתח בחיי הנישואים יכול לחזור. בראיון עומק אישי עם בריאן ויליאמס ברשת NBC ( שחלקו הראשון שודר אמש, וזכה כמובן לרייטינג מצוין ) אמר הנשיא, כי "הדברים הפשוטים של הנישואים- ללכת לסידורים,לטייל עם הכלב,לעשות קניות- מושלכים הצידה בגלל התפקיד, אבל ", הוא ממהר לסייג, "מישל ואני בני מזל ואנחנו יודעים זאת".

הנה הראיון עם בריאן ויליאמס

Visit msnbc.com for Breaking News, World News, and News about the Economy

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: ארץ החטאים

דרמת אקשן בכיכובם של ליאם ניסן, קירן היינדס, קרי קונדון, ג'ק גליסון וקולם מיני פינבר …

אין תגובות

  1. מרתק, ואחרי הנאום המדהים היום – עוד יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.