יום שישי , מרץ 29 2024

פאריס הילטון נחשפת

   לא בכל יום מתאפשרת לפשוטי העם שכמונו הצצה לעולמה של כוכבנית אינסטנט חסרת כישורים ממשיים אך בעלת נתונים פיזיים סבירים. השבוע זה קרה בזכות תצהירים, שהוגשו לבית המשפט בתביעה של מפיקי הסרט הכושל PLEDGE THIS נגד יורשת המיליונים פאריס הילטון.

   בתביעה הם טוענים, שהילטון לא עמדה בהתחייבותה החוזית לקדם את הסרט משנת 2006, ובכך גרמה לצמצום משמעותי בהכנסותיו. המפיקים מעריכים את הפסדי הסרט בשמונה מיליון דולרים, אחרי שהכניס ברחבי העולם מיליון וחצי דולרים עלובים.

 

   הנה הציטוט מתצהיר התגובה של הילטון לתביעה, בתרגום חופשי כמובן: "בכל הזדמנות שהייתה לי, על כל שטיח אדום, בכל מסיבת עיתונאים, גם אם עשיתי משהו למוצר אחר, הזכרתי את הסרט ואמרתי 'אוי, הסרט החדש שלי הולך להיות סקסי, הולכות להיות בו בחורות ממש שוות'… כאילו, אתם יודעים, באמת עשיתי את הטוב ביותר מבחינתי".

 

   בהתייחסה לתפקידה בסרט כמפיקה בפועל אמרה הילטון: "אני לא באמת יודעת מה מפיק עושה. נראה לי שתפקידו לדאוג שיהיו אנשים מגניבים בסרט".

 

בניסיונה להסביר עד כמה היא בחורה עסוקה, ממשיכה הילטון ומגלה שהיא מעולם לא הצליחה לבדוק ולשלם בעצמה את חשבונות הטלפון הנייד שלה. פשוט כי היא כל הזמן עובדת. כשנשאלה מי משלם את החשבונות הללו השיבה: "אין לי מושג. אף פעם לא שאלתי".

 

בניסיון למזער את הנזק הצפוי מהתצהיר ההזוי בבית המשפט ובדעת הקהל הכריז עורך דינה של הילטון : "היא האדם העובד הכי עסוק בכדור הארץ. נקודה."

צילום: E!Online
צילום: E!Online

 

   מעבר לפניני החוכמה על סדר יומה והתנהלותה האישית, גילתה הילטון בתצהיר, כי היא מעדיפה להופיע בתכנית הלייט נייט של דייויד לטרמן ולא ב"טונייט שואו" של לנו.

מדוע? מסתבר שפעם כשהתארחה אצל לנו , המנחה, שומו שמיים, סטה מהנושאים שעליהם אמור היה לדבר איתה ושאל אותה על משהו אחר לגמרי.

 

לא פשוט, חבר'ה, לא פשוט.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: "טור פרידה"

טור פרידה סרט של רוני ניניו תקציר: כרמי, עיתונאי תל אביבי, נקרע בין חיי האהבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.