שבת , אפריל 20 2024

חדשות 24

בואו נסכם את מה שאנחנו יודעים כבר עכשיו על העונה השמינית של 24: היא תתרחש בניו יורק, זמן קצר לאחר סיום עונה 7 ( כנראה כחודש וחצי לאחר שג'ק שקע בתרדמת ). ג'ק וקלואי יתרוצצו ברחבי ניו יורק במסגרת CTU החדשה, שהורכבה מחדש. גם אייג'נט ווקר הג'ינג'ית תהיה בתמונה, והנשיאה היא עדיין אליסון טיילור.

הקונספירציה תכלול, איכשהוא, דיפלומט מזרח תיכוני, שיגולם על ידי אניל קפור ( מנחה "המיליונר" מ"נער החידות ממומביי" ).



עכשיו שימו לב לליהוק הבא- שחקן ממש לא אלמוני, פרדי פרינז ג'וניור, לוהק השבוע לעונה החדשה בתפקיד דייויס קול, סוכן שטח ב-CTU , לשעבר במארינס, שמתואר כ"סוכן צעיר שנושא עיניו אל ג'ק באואר ורוצה להיות כמוהו".



פרדי שלנו שיחק עד עתה בסרטי נעורים ובסדרה קומית אחת כושלת, והוא גם בן זוגה של שרה מישל גלר ( "באפי" ) . בקיצור- הבחור מוכר היטב למתבגרים שבין צופי הטלויזיה. ליהוק כזה יכול להיעשות בלי שום כוונה נסתרת, אבל חובבי הקונספירציות בארה"ב כבר תוהים, האם מפיקי 24 "יגדלו" את פרדי הצעיר , כדי שיחליף בבוא היום את ג'ק באואר? מה דעתכם?


ליהוק בכיר נוסף הוא השחקן מיקלטי ויליאמסון ( "סי אס איי ניו יורק", "בומטאון","הנמלט") , שיצטרף לעונה החדשה בתור בריאן הייסטינגס, מנהל השלוחה בניו יורק של סי טי יו.



עוד ליהוקים לעונה השמינית, שצילומיה יחלו בשבוע הבא: ג'ניפר ווסטפלדט תגלם עיתונאית, כריס דיאמנטופולוס יהיה ראש הסגל החדש של הנשיאה ( מן הסתם נקבל הסבר בתחילת העונה מדוע אית'ן קיין לא חזר לתפקידו הישן לאחר הפללת אוליביה ) וג'ון בויד יגלם מנתח מערכות ב-CTU.


העונה השמינית של 24 תחל ב-17 בינואר 2010. בהצלחה לכולם.

יש לבדוק גם

חידת שושני

"חידת שושני" – עדכון תאריך שידור חדש   כאן 11 בסרט בלשי רווי מסתורין, זוכה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.